OKquote:Op woensdag 18 september 2013 15:31 schreef Senzune het volgende:
[..]
Niet op ingaan, het was een kennis hier op bezoek en het regende toen ze weg moest.
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:11 schreef MissMSX het volgende:
Ik haat onze muren. Gaatjes netjes uitgemeten. Boor erop. Boor schuift alle kanten op behalve het plekje waar ik een gat wil hebben
Moest jij niet ook nog plankjes op gaan hangen?quote:
Die hangenquote:Op woensdag 18 september 2013 17:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moest jij niet ook nog plankjes op gaan hangen?
Goed bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed bezigTof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed bezigNetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kijk! Bewijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Netjes!
En kijk! Bewijs!Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dank jullie. Nu alleen nog een lik verf, maar daar heb ik zo'n hekel aan
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Netjes!
En kijk! Bewijs!groen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, lijkt me dat je nog genoeg tijd hebt om rustig een carriere op te bouwen
[..]
Strikes and gutters
In het echt is het nog veel mooierquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 17:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In het echt is het nog veel mooier
En terechtquote:
GotC vertelde het jaquote:Op donderdag 19 september 2013 17:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En terecht
Maar de gordijnen vond ik stiekem nog leuker
Ik mis deze nog. Dat kan prima bij de naam Luke.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:38 schreef YUR het volgende:
GotC vertelde het jaIk vond ze wel zo toepasselijk
Lucky bastardquote:Op donderdag 19 september 2013 17:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis deze nog. Dat kan prima bij de naam Luke.
[ afbeelding ]
Menutie, jeweettoch.twitter:PolDenHaag twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 08:38:50Vuurwapens en menutie bij inval woning #Moerweg #Denhaag: http://t.co/d6NR1sk0Am reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:40 schreef WheeleE het volgende:
Menutie, jeweettoch.twitter:PolDenHaag twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 08:38:50Vuurwapens en menutie bij inval woning #Moerweg #Denhaag: http://t.co/d6NR1sk0Am reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |