Echt wat voor jouquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef AirwiN het volgende:
Leuk idee voor een nieuwe nick; topic aap.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:43 schreef Barreltje het volgende:
jah.. de bowling meet dan gewoon de 15e 's avonds inschieten?
yuuk kan jij dan ook?
en A_A?
Spre-kendquote:
quote:
Ik kan onder voorbehoudquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:43 schreef Barreltje het volgende:
jah.. de bowling meet dan gewoon de 15e 's avonds inschieten?
yuuk kan jij dan ook?
en A_A?
quote:
Transvaalquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:11 schreef Denni5 het volgende:
In welke wijken wonen jullie allemaal btw?
Benoordenhoutquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:11 schreef Denni5 het volgende:
Ja, ik vind dat nou niet een wijk waar ik mijn vriendin 's avonds graag over straat zou zien lopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Benoordenhout
En wat was er nou mis met Laakkwartier? Dat was jij toch, die dat zei?
Pssssssssst, meisje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:16 schreef Denni5 het volgende:
Ja, ik vind dat nou niet een wijk waar ik mijn vriendin 's avonds graag over straat zou zien lopen.
Met hoofddoek, en onder begeleiding van een man kan dat prima hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:16 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat nou niet een wijk waar ik mijn vriendin 's avonds graag over straat zou zien lopen.
Loosduinenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:11 schreef Denni5 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:16 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik ben er nog nooit 's avonds laat alleen geweest en gezien de route die ik moet fietsen (van daar naar huis en VV) gaat dat ook niet snel gebeuren. Langs HS enzo, neuhquote:
Ik ken geloof ik 3 straten in die wijk, dus m'n beeld is niet representatiefquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Laakkwartier valt op zich wel mee vind ik qua onveilig gevoel, eerder overlast van buren, aso's en lekke banden, autoinbraken, wiethokken en vuilnis op straat enz.
it does not compute!quote:Op woensdag 4 september 2013 08:21 schreef kipptje het volgende:
Wij wonen aan de rand van transvaal in een gedeelte waar allemaal nieuwbouw is (incl ons huis). Echt helemaal niks mis bij ons in de straat. Er wordt zelfs (deels) nederlands gepraat! Een unicum in transvaal volgens mij.
Hobbemaplein moet je uiteraard vermijden in de avond (haagse markt is wel leuk).
Maar ik ben wel iemand die uiteindelijk in rijswijk oid wil wonen. Nooit een stadspersoon geweest.
sowieso een goed planquote:Op woensdag 4 september 2013 08:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Dus... Hier word ik niet echt veel wijzer van hahaha. Misschien moet ik maar eens op de bowlingmeet verschijnen opdat ik met jullie de verschillende buurten/wijken kan bespreken.
Rijswijk is toch een aanhangsel van Den Haag? Dat lijkt mij niks. Het is noch een dorp noch een stad.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
it does not compute!
rijswijk is 1 grote flat-bouw!
Waar wij woonden (lang, lang geleden) stond in die straat leuke huizen, en ook een teamgenoot van mij woont in een mooi huis in rijswijk. Je moet alleen op de juiste plekken kijkenquote:Op woensdag 4 september 2013 08:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
it does not compute!
rijswijk is 1 grote flat-bouw!
Jaaaaaaquote:Op woensdag 4 september 2013 08:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Dus... Hier word ik niet echt veel wijzer van hahaha. Misschien moet ik maar eens op de bowlingmeet verschijnen opdat ik met jullie de verschillende buurten/wijken kan bespreken.
Dat geldt ook voor Den Haagquote:Op woensdag 4 september 2013 08:55 schreef kipptje het volgende:
[..]
Waar wij woonden (lang, lang geleden) stond in die straat leuke huizen, en ook een teamgenoot van mij woont in een mooi huis in rijswijk. Je moet alleen op de juiste plekken kijken
De 15e 's avonds.quote:
gast..quote:Op woensdag 4 september 2013 12:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Op een zondagavond? Is er ook iets van een tijdstip bekend?Ik moet namelijk nog wel terug naar Utrecht (en de volgende ochtend om 7.30u op kantoor in Amsterdam verschijnen)...
Ik wil uiterlijk om een uur of 22:00u in de trein richting Utrecht kunnen zitten.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gast..![]()
we hebben NET 33 minuten geleden bepaald dat het de 15e is
maar goed.. tijden??
uurtje of 20:00 hrs?? en dan een uurtje bowlen?
en waar??
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:29 schreef Barreltje het volgende:
hij woont nog niet eens in Den Haag en nu al eisen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yur komt misschien nietquote:Op woensdag 4 september 2013 14:07 schreef WheeleE het volgende:
Ik ga een nogal hectische week tegemoet dus ik geef me niet definitief op als deelnemer. In het gunstigste geval kom ik even hallo zeggen en handjes schudden. En Yur uitlachen
Dat komt dan mooi uit, ik misschien ook niet. Iets met familieaangelegenheden enzo.quote:
Dat duurt niet lang meerquote:Op woensdag 4 september 2013 14:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat komt dan mooi uit, ik misschien ook niet. Iets met familieaangelegenheden enzo.
Volgende keer beter. Of als ik je achter de kinderwagen tegenkome.
Dan zien we jullie helemaal niet meerquote:
Ga je verhuizen?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zien we jullie helemaal niet meer
Zijn precies op tijd weggegaan van Kijkduin. Met de eerste flits reden we voor jullie huisquote:
Nee, ik moet zo naar huis fietsen terwijl ik bij jullie om de hoek zitquote:
Ik hier ook vanaf de speeltuin.Had geen 5 minuten later moeten zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Zijn precies op tijd weggegaan van Kijkduin. Met de eerste flits reden we voor jullie huis
Je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, ik moet zo naar huis fietsen terwijl ik bij jullie om de hoek zit
Had ik heel leuk gevonden, maar geen tijdquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hier ook vanaf de speeltuin.Had geen 5 minuten later moeten zijn
[..]
Je bent welkom hoor
waar moet je langs? Loosduinseweg?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:30 schreef WheeleE het volgende:
Zo. Weekend. Eindelijk!
En wat een gekloot met alle werkzaamheden in de stad zeg! Ik heb steeds minder alternatieve routes van/naar huis.
Loosduinseweg, Troelstrakade en Vreeswijkstraat zijn voor mij de alternatieve wegen, en daar zijn ze flink bezig. Ik moet me dus aan de vaste routes houden, anders loop ik vast. Muurvast, zo kwam ik vanmiddag achter...quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:43 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
waar moet je langs? Loosduinseweg?
Weet van de Loosduinseweg dat ze in ieder geval tot en met oktober bezig zijn aan 1 kant. Daarna begint de andere kant van de wegquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Loosduinseweg, Troelstrakade en Vreeswijkstraat zijn voor mij de alternatieve wegen, en daar zijn ze flink bezig. Ik moet me dus aan de vaste routes houden, anders loop ik vast. Muurvast, zo kwam ik vanmiddag achter...
Ik wist van de werkzaamheden richting Centrum. Maar nu werd ik verrast door beperkingen de andere kant op. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:01 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Weet van de Loosduinseweg dat ze in ieder geval tot en met oktober bezig zijn aan 1 kant. Daarna begint de andere kant van de wegDus reken maar op 2014 oktober dat ze klaar zijn.
brrr...quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie van jullie heeft in de Delftse gracht een wippie gedaan?
http://www.geenstijl.nl/m(...)de_delftse_grac.html
quote:
Ik oefen niet voor hetzelfde doelquote:
Nee, maar dan nog is oefenen leuk toch? Denk ik?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:14 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik oefen niet voor hetzelfde doel
Ja duhquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog is oefenen leuk toch? Denk ik?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had ik heel leuk gevonden, maar geen tijd
Je bent niet bekend met de onbevlekte ontvangenis? Iets met wonderen enzoquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja duh
Maar met die eerste post bedoelde ik dat iedereen kinderen krijgt, zwanger is of probeert kinderen te krijgen.
Ik kan oefenen zoveel ik wil, maar daar komen echt geen kinderen van hoor. Zo goed heb ik dan wel weer opgelet vroeger bij biologie
Als ik in wonderen had geloofd had ik nu de marathon kunnen lopenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met de onbevlekte ontvangenis? Iets met wonderen enzo
Misschien is het gewoon je tijd nog nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:47 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Als ik in wonderen had geloofd had ik nu de marathon kunnen lopen
Of had ik timmerman moeten zijn?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon je tijd nog niet
ook dat kan altijd nogquote:
Wel de lusten, niet de lastenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:51 schreef WheeleE het volgende:
Hoe dan ook, geen kinderen voor mij voorlopig. Ik verpest die van anderen wel
Speelgoed met batterijen, lampjes en geluid, suikerhoudend snoepgoed, schunnige woorden lerenquote:
Duivelquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Speelgoed met batterijen, lampjes en geluid, suikerhoudend snoepgoed, schunnige woorden leren
Nou inderdaad... ik denk dat wij maar moeten gaan warmlopen, want deze koekenbakkers lopen maar wat aan te klooienquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Yur ik hoop dat je veel bier hebt want die wedstrijd is niet om aan te zien
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Speelgoed met batterijen, lampjes en geluid, suikerhoudend snoepgoed, schunnige woorden leren
Hoewel ze verkeerde woorden wel van mij leert alquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:52 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat verdwijnt hier gewoon in de kastquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]mooi is dat hè
samen met een vriend doen we bij kinderverjaardagen altijd de wedstrijd wie voor de ander het meest lawaaiige irritantste speelgoed kan kopen waar het kind helemaal blij mee is
tot aan drumstellen aan toe
En dan wel vooraf de batterijen vervangen door extra duurzame, en het klepje dichtlijmen natuurlijk. Je moet het de ouders niet té gemakkelijk makenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]mooi is dat hè
samen met een vriend doen we bij kinderverjaardagen altijd de wedstrijd wie voor de ander het meest lawaaiige irritantste speelgoed kan kopen waar het kind helemaal blij mee is
tot aan drumstellen aan toe
Kunnen idd elk moment een belletje krijgen om in te vallenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Nou inderdaad... ik denk dat wij maar moeten gaan warmlopen, want deze koekenbakkers lopen maar wat aan te klooien
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En dan wel vooraf de batterijen vervangen door extra duurzame, en het klepje dichtlijmen natuurlijk. Je moet het de ouders niet té gemakkelijk maken
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat verdwijnt hier gewoon in de kast
Beste stuurlui...quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kunnen idd elk moment een belletje krijgen om in te vallen
Staan met een bierpens aan de kant te schelden op de rest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |