SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Waar hij ook staat, hij is en blijft onze grote leider.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong moet in de spits staan. Dat is zijn beste positie en het beste voor het team.
Met dat jonge grut om hem heen wel ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef Krunep het volgende:
[..]
Waar hij ook staat, hij is en blijft onze grote leider.
Ik vind De Jong sowieso al een leider, met Eriksen en Alderweireld vond ik hem ook al een grote leider.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dat jonge grut om hem heen wel ja.
Die 2 zijn geen leiders.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ik vind De Jong sowieso al een leider, met Eriksen en Alderweireld vond ik hem ook al een grote leider.
Omdat je dan meteen een hele sterke lichting hebt en meteen opnieuw kan beginnen ofzo. En dan meer geld hebtquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:01 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom dan wel versterkingen halen en nu niet? Ga er maar niet vanuit.
Ik pleit voor Lucas Andersen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je dan meteen een hele sterke lichting hebt en meteen opnieuw kan beginnen ofzo. En dan meer geld hebt.
Als de Jong vertrekt, en waarschijnlijk Fischer als ie het beter gaat doen, zal er bij Overmars ook wel een belletje gaan rinkelen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:01 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom dan wel versterkingen halen en nu niet? Ga er maar niet vanuit.
Die zal er dan ook zeker bijkomen. Misschien volgende speelronde al.quote:
neequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:11 schreef Krunep het volgende:
[..]
Als de Jong vertrekt, en waarschijnlijk Fischer als ie het beter gaat doen, zal er bij Overmars ook wel een belletje gaan rinkelen.
Nee, de selectie wordt al jaren minder en wanneer was de echte grote aankoop? Ajax zal het niet meer doen op deze manier. Hoogtens een Van Ginkel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:11 schreef Krunep het volgende:
[..]
Als de Jong vertrekt, en waarschijnlijk Fischer als ie het beter gaat doen, zal er bij Overmars ook wel een belletje gaan rinkelen.
Suarez, Huntelaar en Vertonghen waren de laatste toppers.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:28 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nee, de selectie wordt al jaren minder en wanneer was de echte grote aankoop? Ajax zal het niet meer doen op deze manier. Hoogtens een Van Ginkel.
Eriksen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Suarez, Huntelaar en Vertonghen waren de laatste toppers.
Die is minder dan de 3 genoemde.quote:
Daar zullen weinig mensen het mee eens zijn. Ik wel trouwens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die is minder dan de 3 genoemde.
Eriksen gaat het sowieso lastiger krijgen dan Suarez en Verthonghen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar zullen weinig mensen het mee eens zijn. Ik wel trouwens.
Dat denk ik ook. Suarez en Verthongen waren ook veruit de beste in de Eredivisie in hun tijd, iets wat Eriksen nooit is geweest of zou halen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eriksen gaat het sowieso lastiger krijgen dan Suarez en Verthonghen.
Eriksen had eigenlijk nog 2 jaar moeten blijven. Echt de beste hier zijn gewoon.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Suarez en Verthongen waren ook veruit de beste in de Eredivisie in hun tijd, iets wat Eriksen nooit is geweest of zou halen.
Klopt, maar Vertonghen groeide ieder jaar 2 stappen. Dat heb ik Eriksen niet zien doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:42 schreef Mavcovic het volgende:
Eriksen is 21, op die leeftijd speelde Vertonghen nog maar bij RKC.
Het feit dat hij nooit aanvoerder is geweest, zegt ook wat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen had eigenlijk nog 2 jaar moeten blijven. Echt de beste hier zijn gewoon.
Daar vind ik hem sowieso geen type voor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het feit dat hij nooit aanvoerder is geweest, zegt ook wat.
Die stappen gaat hij nu maken, precies op dezelfde leeftijd als Vertonghen. In zijn laatste 5 wedstrijden was hij echt heel goed. Dat zijn medespelers het niet afmaakten kan hij niks aan doen. Hij moet het van de assist hebben, als je dan een spits uit vorm voor je hebt en niemand die kan koppen schiet je er niks mee op.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt, maar Vertonghen groeide ieder jaar 2 stappen. Dat heb ik Eriksen niet zien doen.
Eriksen is uitstekend in een draaiend elftal. Als het even niet loopt, zie je hem ook niet meer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:45 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Die stappen gaat hij nu maken, precies op dezelfde leeftijd als Vertonghen. In zijn laatste 5 wedstrijden was hij echt heel goed. Dat zijn medespelers het niet afmaakten kan hij niks aan doen. Hij moet het van de assist hebben, als je dan een spits uit vorm voor je hebt en niemand die kan koppen schiet je er niks mee op.
Je hebt hem juist nodig als het niet loopt door zijn traptechniek. Met een goeie voorzet of afstandschot kan hij de wedstrijd toch nog voor je winnen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eriksen is uitstekend in een draaiend elftal. Als het even niet loopt, zie je hem ook niet meer.
Al moet ik wel zeggen dat hij het afgelopen jaar wel belangrijker is geweest in de topwedstrijden.
Suarez en Vertonghen hadden alles in hun spel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:51 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Je hebt hem juist nodig als het niet loopt door zijn traptechniek. Met een goeie voorzet of afstandschot kan hij de wedstrijd toch nog voor je winnen.
Hij is geen aanvoerder nee, en ook niet iemand die de boel op sleeptouw neemt als het niet loopt, dat klopt. Maar daar heb je spelers als Siem de Jong voor.
Minpunt van Eriksen: Geen uitstraling.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Suarez en Vertonghen hadden alles in hun spel.
Vertonghen was te nonchalant.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:56 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Minpunt van Eriksen: Geen uitstraling.
Minpunt van Suarez, hij kost punten door rode kaarten.
Zo heeft iedereen wat. Op Vertonghen na dan ja, want die was echt heeel goed in zijn laatste jaar. Maar dat was echt niet zo toen hij 22 was. Toen hebben we hem ook vervloekt.
Dat niet alleen, Vertonghen belichaamde alles waar Ajax voor stond. Gezonde arrogantie, bravoure, instelling, en een Amsterdams hart. En dat voor een Belg!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:56 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen wat. Op Vertonghen na dan ja, want die was echt heeel goed in zijn laatste jaar. Maar dat was echt niet zo toen hij 22 was. Toen hebben we hem ook vervloekt.
Je eigen spelers vervloeken is mongolisch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:56 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Dan heb ik me de afgelopen weken wel erg mongolisch gedragen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je eigen spelers vervloeken is mongolisch.
nog even en ze gaan op hun 16de al weg, Die klootzak Fischer begint ook te lullen dat die het 1 en ander afgewezen heeft dus die is volgend jaar ook pleitequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen had eigenlijk nog 2 jaar moeten blijven. Echt de beste hier zijn gewoon.
Haha die Fischer, laat hem eerst maar eens 3 seizoenen beslissend zijn voor Ajax. Kan hij daarna weg voor 20 miljoen misschien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nog even en ze gaan op hun 16de al weg, Die klootzak Fischer begint ook te lullen dat die het 1 en ander afgewezen heeft dus die is volgend jaar ook pleite
Alsof het een last is ofzo om voor Ajax te spelenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha die Fischer, laat hem eerst maar eens 3 seizoenen beslissend zijn voor Ajax. Kan hij daarna weg voor 20 miljoen misschien.
Ik word een beetje moe van dat gezeik van die spelers.
Wel er gebruik van maken als ze Ajax nodig hebben, maar heeft Ajax hen nodig smeren ze hem meteen weer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alsof het een last is ofzo om voor Ajax te spelen
Kutbelg Bosman die zo nodig naar de rechter moestquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel er gebruik van maken als ze Ajax nodig hebben, maar heeft Ajax hen nodig smeren ze hem meteen weer.
Spelers
Kom laten we terug in de tijd gaan en Bosman kreupel maken als kind.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kutbelg Bosman die zo nodig naar de rechter moestEn hoppa gelijk bijna 95 elftal weg voor niets
![]()
En dat gelul van :''ik kom terug '' is ook om van te braken
En wat Juve spelers uit die tijd erbij. En Lowietje moest nog wat meer jaartjes blijvenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom laten we terug in de tijd gaan en Bosman kreupel maken als kind.
Als ik het ooit als voetballer van Ajax had geredt, was ik nooit meer weg gegaan. Misschien alleen voor Barcelona.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel er gebruik van maken als ze Ajax nodig hebben, maar heeft Ajax hen nodig smeren ze hem meteen weer.
Spelers
En laten we meteen andere ontwerpen maken voor de Arena.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En wat Juve spelers uit die tijd erbij. En Lowietje moest nog wat meer jaartjes blijven
Niks mis met de Arenaquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En laten we meteen andere ontwerpen maken voor de Arena.
Ja dat zeg ik nu ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik het ooit als voetballer van Ajax had geredt, was ik nooit meer weg gegaan. Misschien alleen voor Barcelona.
Daar is alles mis mee man. Dat ziet er toch niet uit met die grachten en hoeken en al dat beton enzo.quote:
Dat begin ook van dat stadionquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is alles mis mee man. Dat ziet er toch niet uit met die grachten en hoeken en al dat beton enzo.
Had zoveel mooier kunnen zijn.
Liever genieten van de dingen die we nu hebben, dan treuren om het gene wat het had moeten zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is alles mis mee man. Dat ziet er toch niet uit met die grachten en hoeken en al dat beton enzo.
Had zoveel mooier kunnen zijn.
Ja, en dan krijg je 18 miljoen van Anzhi en dan blijf jij bij Ajax voor 9 ton..quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik het ooit als voetballer van Ajax had geredt, was ik nooit meer weg gegaan. Misschien alleen voor Barcelona.
Geld is niet alles. Liever heel Amsterdam achter me dan een stel idiote russen voor me.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg je 18 miljoen van Anzhi en dan blijf jij bij Ajax voor 9 ton..
vd Wiel heeft pech dat er een cultheld op zijn positie speeltquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef Stiggie het volgende:
In het rijtje nieuws over oud ajax spelers:
Zie dat "Van der Wiel" overigens gisteren heeft gespeeld met PSG en een assist heeft geleverd. Hopelijk wordt ie basisspeler daar..... en dan nog hopen dat Louis in ziet dat hij best wel mee mag naar brazilie. Maar Louis is volgens mij stoned met zn selectiebeleid dus dat valt te betwijfelen
En dan komt Real Madrid met 12 miljoen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geld is niet alles. Liever heel Amsterdam achter me dan een stel idiote russen voor me.
Veruit beste RB van Nederland, heeft alleen verkeerde club gekozen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef Stiggie het volgende:
In het rijtje nieuws over oud ajax spelers:
Zie dat "Van der Wiel" overigens gisteren heeft gespeeld met PSG (basisplaats) en een assist heeft geleverd in de slotminuten. Hopelijk wordt ie basisspeler daar..... en dan nog hopen dat Louis in ziet dat hij best wel mee mag naar brazilie. Maar Louis is volgens mij stoned met zn selectiebeleid dus dat valt te betwijfelen
Ik zal het laten lopen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
En dan komt Real Madrid met 12 miljoen...
Hij had weinig keus, het was PSG of Jong Ajaxquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veruit beste RB van Nederland, heeft alleen verkeerde club gekozen.
te makkelijk gezegd. Dat zou ik nu ook zeggen hoor, maar zo makkelijk is dat niet als je 3x zoveel kan verdienen en allemaal mooie dingen voorgeschoteld krijgt van een premier league topperquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had meer Engelser gemogen. Supporters dicht op het veld, wat ze nu proberen te herstellen maar bijna niet te doen is. Ook hadden de fanatieke fans dichterbij moeten staan, gewoon grote tribune. Andere kleuren, mooiere buitenkant. Beton rood maken ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat begin ook van dat stadiontering kill en je zag het parkeerdek onder de grasmat
![]()
Had dan gewoon een soort De Meer 2 gebouwd ofzo
Naief.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal het laten lopen...![]()
Ik zal dan ook een enorme vreemd eend in de voetballerij zijn
Tja het moest ook een concertstadion worden he.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had meer Engelser gemogen. Supporters dicht op het veld, wat ze nu proberen te herstellen maar bijna niet te doen is. Ook hadden de fanatieke fans dichterbij moeten staan, gewoon grote tribune. Andere kleuren, mooiere buitenkant. Beton rood maken ofzo.
Misschien dat ik het daarom ook nooit heb geredquote:
Klopt de Arena is vreselijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had meer Engelser gemogen. Supporters dicht op het veld, wat ze nu proberen te herstellen maar bijna niet te doen is. Ook hadden de fanatieke fans dichterbij moeten staan, gewoon grote tribune. Andere kleuren, mooiere buitenkant. Beton rood maken ofzo.
Mochten we de ArenA kopen.. mag Ajax alles veranderen wat het maar wil toch? Misschien werken ze daar wel naartoe.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het moest multifunctioneel worden, had ook met de financiering te maken, en die fanatieke fans wilden ze toen ook vanaf, die wilden ze verspreiden over het hele stadionquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Multifunctioneelquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja het moest ook een concertstadion worden he.
Denk het nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mochten we de ArenA kopen.. mag Ajax alles veranderen wat het maar wil toch? Misschien werken ze daar wel naartoe.
Niet alles is meer om te bouwen. En wat denk je dat het kost als je alles moet veranderenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mochten we de ArenA kopen.. mag Ajax alles veranderen wat het maar wil toch? Misschien werken ze daar wel naartoe.
Wat is dat voor debiel iets dat ze de fanatieke fans wilden verspreidenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het moest multifunctioneel worden, had ook met de financiering te maken, en die fanatieke fans wilden ze toen ook vanaf, die wilden ze verspreiden over het hele stadion
Misschien wel. Maar het had nog wel beter gemaakt kunnen worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders speelde je nu waarschijnlijk in de eerste divisie
Klopt , Maar er waren teveel partijen die er invloed op haddenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar het had nog wel beter gemaakt kunnen worden.
De sfeer in een stadion kan toch wel wat toevoegen. Je moet er toch elke twee weken tegen aan kijken of zitten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:56 schreef Tarado het volgende:
Ik vind het ook allemaal wel meevallen, belangrijkste is dat er een goeie ploeg in voetbalt
Dat past helemaal niet bij Ajax, die geforceerde trommeljongetjes moet ik ook altijd een beetje om lachenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat voor debiel iets dat ze de fanatieke fans wilden verspreiden. Ze hadden een tribune moeten maken zoals bij Dortmund ofzo, dat de tegenstander er echt van onder de indruk is.
Beter tegen Barca dan tegen Celtic, 4-0 of 7-0 maakt ook niet veel uitquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef Stiggie het volgende:
Baal wel echt dat we Siem missen tegen BarcaBen bang dat dat een hele pijnlijke wedstrijd gaat worden. Veel spelers hebben dit keer niet zoveel bagage en zullen wel zwaar onder de indruk zijn van daar te mogen spelen.
8-0, op zeker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef Stiggie het volgende:
Baal wel echt dat we Siem missen tegen BarcaBen bang dat dat een hele pijnlijke wedstrijd gaat worden. Veel spelers hebben dit keer niet zoveel bagage en zullen wel zwaar onder de indruk zijn van daar te mogen spelen.
Ja dat is dus geforceerd. Je had het dan ook met de originele kliek moeten doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat past helemaal niet bij Ajax, die geforceerde trommeljongetjes moet ik ook altijd een beetje om lachen
Ik ga Barcelona - Ajax niet eens kijken. Ik lees het wel de volgende ochtend in de krant.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
8-0, op zeker.
Messi maakt er 6 ofzo. Het wordt in elk geval een treurige bedoening.
Zie je Poulsen al tegen Iniesta of Moisander tegen Messi![]()
Neymar tegen van Rhijn![]()
![]()
![]()
Die waant zich weer even in Brazilië
Niet echt nee en mensen lullen dan wat een enorme sfeer er was in De Meer, is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is dus geforceerd. Je had het dan ook met de originele kliek moeten doen.
Maarja misschien past het inderdaad niet bij Ajax
Ik wel. Maar ik kijk het gewoon zoals ik de vorige jaren tegen Real keek. Beetje gelaten en dan een openingsfase dat het lijkt of Ajax wat kan en dan boem 1e goal. En daarna gaat het hard.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga Barcelona - Ajax niet eens kijken. Ik lees het wel de volgende ochtend in de krant.
De Meer was best een klein stadionnetje, dus zo enorm zal het niet geweest zijn. Al heb ik het niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt nee en mensen lullen dan wat een enorme sfeer er was in De Meer, is gewoon niet waar.
Ik ben ook fan van Barcelona. Daarom wil ik het niet zien. Als Ajax word afgedroogd, doet het gewoon pijn in mijn hart omdat het door Barcelona gebeurt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik kijk het gewoon zoals ik de vorige jaren tegen Real keek. Beetje gelaten en dan een openingsfase dat het lijkt of Ajax wat kan en dan boem 1e goal. En daarna gaat het hard.
En dan demonstratief voor je tv staan natuurlijk. Zoals ene Been ook ooit deed.
Inderdaad, werd altijd gezellig gekankerdquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Meer was best een klein stadionnetje, dus zo enorm zal het niet geweest zijn. Al heb ik het niet meegemaakt.
Maarja Ajax is ook meer een eliteclub dan een volksclub ofzo. Meer glamour en klasse. Meer kritiek ook.
na 20 min en het stond nog steeds 0-0 dan werden ze zelfs irritantquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt nee en mensen lullen dan wat een enorme sfeer er was in De Meer, is gewoon niet waar.
Ik ga wel kijken hoor, de waarheid is hardquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Barcelona. Daarom wil ik het niet zien. Als Ajax word afgedroogd, doet het gewoon pijn in mijn hart omdat het door Barcelona gebeurt.
Barcelona kan van mij de schurft krijgen. Maar Messi tegen onze verdediging wordt gewoon pijnlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Barcelona. Daarom wil ik het niet zien. Als Ajax word afgedroogd, doet het gewoon pijn in mijn hart omdat het door Barcelona gebeurt.
Als Messi zo scherp was als tegen Valencia, dan scoort hij er 7 tegen Ajax.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken hoor, de waarheid is hard
Dat hoor ik al als ik in de Arena zitquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, werd altijd gezellig gekankerd
Die gaan gewoon in de freewheel mode, het seizoen is nog lang dus ik verwacht niet zo'n enorme uitslag, nou ja 4, 5-0 of zoquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Messi zo scherp was als tegen Valencia, dan scoort hij er 7 tegen Ajax.
Best treurig dat je eigenlijk blij moet zijn met zo'n uitslagquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaan gewoon in de freewheel mode, het seizoen is nog lang dus ik verwacht niet zo'n enorme uitslag, nou ja 4, 5-0 of zo
Blij is wat anders maar zo liggen de verhoudingen nu zo'n beetjequote:Op dinsdag 3 september 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best treurig dat je eigenlijk blij moet zijn met zo'n uitslag
Tja, ondertussen zijn we al jaren de enige Nederlandse club die überhaupt meedoet op dit niveau dus ze lachen maar een eind wegquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barcelona kan van mij de schurft krijgen. Maar Messi tegen onze verdediging wordt gewoon pijnlijk.
Omdat dan weer iedereen in Europa Ajax kan uitlachen. En dan grappen bij VI enzo
Bayern heeft het anders lastig in de Bundesliga.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Liever door Barca dan door Real afgedroogd worden.Die twee samen met Bayern is gewoon kansloos.
Maar we zijn Ajax verdorie.. Mogen niet uitgelachen worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, ondertussen zijn we al jaren de enige Nederlandse club die überhaupt meedoet op dit niveau dus ze lachen maar een eind weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |