quote:Op woensdag 4 september 2013 11:30 schreef johnnyblaze11 het volgende:
as vrijdag komt IGN met iets groots, waarschijnlijk gameplay videos
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=581979&st=0
Kan dus wel kloppen jaquote:Tuesday, September 3: World's First Grand Theft Auto V Hands-On
Wednesday, September 4: Grand Theft Auto Online Hands-On
Thursday, September 5: The Sum of All Peers: Rockstar Discusses How it Built a Next-Gen World on Current-Gen Tech
Friday, September 6: Another Take on Grand Theft Auto V's Single-Player Campaign
Saturday, September 7 and beyond: ???
Worden 5 missies beschreven. Verder niet spannend.quote:
Je kamer ? Je moet in het groot denken man. Ik wil het rond mijn huis.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wel er zo eens rondom in mijn kamer hebben
Ach man, je kan dagelijks best een uurtje spelen. Het is niet zo dat je brein daardoor zwaar aangetast wordt ofzoquote:Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef NaturalScience het volgende:
Hoe graag ik dit spel ook zou willen spelen (echt enorm graag), ik denk dat ik het nooit zal gaan kopen.
Ik probeer een master biomedische wetenschappen af te ronden.... en daar past helaas geen game gedrag in.
Vet!quote:Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef NaturalScience het volgende:
GTA V has real gangsters in its vocal cast
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-gangsters-in-gta-v
"We hebben een kerel ingehuurd die aan echte gangleden kon komen, zoals El Salvadoran-gangleden met ongelooflijke tattoos. Eentje was letterlijk een dag uit de gevangenis."![]()
Met GTA V blijft het nooit een uurtje. Dus hij heeft wel gelijk...geen GTA voor hemquote:Op woensdag 4 september 2013 12:39 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ach man, je kan dagelijks best een uurtje spelen. Het is niet zo dat je brein daardoor zwaar aangetast wordt ofzo
Je toekomst gaat altijd voor toch? Goed bezig!quote:Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef NaturalScience het volgende:
Hoe graag ik dit spel ook zou willen spelen (echt enorm graag), ik denk dat ik het nooit zal gaan kopen.
Ik probeer een master biomedische wetenschappen af te ronden.... en daar past helaas geen game gedrag in.
Die was er al een tijdje maar ik had hem nog nooit gezien, en jij blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 4 september 2013 13:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waar komt die ineens vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal vast al gepost zijn, maar achTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is super vet![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:01 schreef dolf1010 het volgende:
Nog niet gezien, thanks.
vooralvooral dat laatste is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is super vet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |