Dat dus, de hype is de enige reden waarom ik naar dit spel uitkijk. Laatste Rockstar game die ik uitgespeeld heb is San Andreasquote:Op woensdag 4 september 2013 08:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
GTA IV vond ik tegenvallen ,wel prima mee vermaakt daar niet van.
RDR vond ik kut ,te eentonig , maar wel uitgespeeld
Ik vond het snel vervelen. Rijden op dat paard ben je echt heel snel zat. Los van de missies valt er ook geen klote te beleven in die game. Mini-games stellen weinig voor.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Red Dead Redemption was ik hyped voor. Beste game van deze console generatie, hands down.
Als elke keer op een paard zitten voor een half uur en ondertussen 5 bevers doodknuppelen echt je ding is dan is het toch goed te begrijpen dat dat je game is. Waarom zou je dat verder moeten onderbouwen.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:28 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik vond het snel vervelen. Rijden op dat paard ben je echt heel snel zat. Los van de missies valt er ook geen klote te beleven in die game. Mini-games stellen weinig voor.
Dus beste game van deze gen? Zou graag willen weten op wat voor grond je dat baseert.
Kan me dat moeilijk voorstellen. Vandaar dat ik er benieuwd naar ben.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als elke keer op een paard zitten voor een half uur en ondertussen 5 bevers doodknuppelen echt je ding is dan is het toch goed te begrijpen dat dat je game is. Waarom zou je dat verder moeten onderbouwen.
Ik kan me ook lastig voorstellen dat mensen de 3j's of frans bauer leuk vinden.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:31 schreef kaos- het volgende:
[..]
Kan me dat moeilijk voorstellen. Vandaar dat ik er benieuwd naar ben.
nou dat is wel erg saaiquote:
Op beide consoles kun je een custom radiostation aanmaken iirc.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is op je eigen MP3's op een ander manier in te laden voor op de radio? Zoals dat altijd op de oude PC versies kon?
Kon in IV toch niet? Benieuwd hoe dat werkt, lijkt me interessant.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op beide consoles kun je een custom radiostation aanmaken iirc.
Wel toch? Je kan sowieso een custom soundtrack voor elke game maken op beide consoles.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kon in IV toch niet? Benieuwd hoe dat werkt, lijkt me interessant.
vandaag hands on met GTA Online dacht ikquote:Op woensdag 4 september 2013 09:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die hands on van IGN is niet zo spannend.
Ok thanks, ga het bij GTA 5 eens uitzoeken. Nooit geweten dat het konquote:Op woensdag 4 september 2013 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel toch? Je kan sowieso een custom soundtrack voor elke game maken op beide consoles.
Maar ik dacht ook een eigen playlist/radiostation, het is wel al lang geleden dat ik IV heb gespeeld.
Je bedoelt, de infomercial ipv hands on.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vandaag hands on met GTA Online dacht ik
Met een USB-stick?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kon in IV toch niet? Benieuwd hoe dat werkt, lijkt me interessant.
Gaat niet lang meer durenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:50 schreef kaos- het volgende:
Vind het serieus knap van Rockstar dat er nog totaal geen gameplay gelekt is. Je zou verwachten dat dat nu wel een beetje op gang begint te komen.
Hoe lang is niet lang ?quote:
Ik vraag niet om jouw mening snotneus. Ik vind het namelijk wél leuk om te zien.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Alsof ik naar gelekte gameplay ga zitten kijken, dat zie ik allemaal de 17e zelf wel op mijn eigen scherm.
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:56 schreef NaturalScience het volgende:
Hands-on GTA online?
Dat zal saai worden zo in je eentje.
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:56 schreef kaos- het volgende:
Ik vraag niet om jouw mening snotneus. Ik vind het namelijk wél leuk om te zien.
is wel zo, maar ik vind gta juist zo vet omdat ze altijd goed samengestelde radio's hebben. echt goed gedaan om jongeren van tegenwoordig met muziek van vroeger en allerlei verschillende genres kennis te laten makenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Heerlijk om met je eigen nummers rond te cruisen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
is wel zo, maar ik vind gta juist zo vet omdat ze altijd goed samengestelde radio's hebben. echt goed gedaan om jongeren van tegenwoordig met muziek van vroeger en allerlei verschillende genres kennis te laten maken
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:30 schreef johnnyblaze11 het volgende:
as vrijdag komt IGN met iets groots, waarschijnlijk gameplay videos
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=581979&st=0
Kan dus wel kloppen jaquote:Tuesday, September 3: World's First Grand Theft Auto V Hands-On
Wednesday, September 4: Grand Theft Auto Online Hands-On
Thursday, September 5: The Sum of All Peers: Rockstar Discusses How it Built a Next-Gen World on Current-Gen Tech
Friday, September 6: Another Take on Grand Theft Auto V's Single-Player Campaign
Saturday, September 7 and beyond: ???
Worden 5 missies beschreven. Verder niet spannend.quote:
Je kamer ? Je moet in het groot denken man. Ik wil het rond mijn huis.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wel er zo eens rondom in mijn kamer hebben
Ach man, je kan dagelijks best een uurtje spelen. Het is niet zo dat je brein daardoor zwaar aangetast wordt ofzoquote:Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef NaturalScience het volgende:
Hoe graag ik dit spel ook zou willen spelen (echt enorm graag), ik denk dat ik het nooit zal gaan kopen.
Ik probeer een master biomedische wetenschappen af te ronden.... en daar past helaas geen game gedrag in.
Vet!quote:Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef NaturalScience het volgende:
GTA V has real gangsters in its vocal cast
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-gangsters-in-gta-v
"We hebben een kerel ingehuurd die aan echte gangleden kon komen, zoals El Salvadoran-gangleden met ongelooflijke tattoos. Eentje was letterlijk een dag uit de gevangenis."![]()
Met GTA V blijft het nooit een uurtje. Dus hij heeft wel gelijk...geen GTA voor hemquote:Op woensdag 4 september 2013 12:39 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ach man, je kan dagelijks best een uurtje spelen. Het is niet zo dat je brein daardoor zwaar aangetast wordt ofzo
Je toekomst gaat altijd voor toch? Goed bezig!quote:Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef NaturalScience het volgende:
Hoe graag ik dit spel ook zou willen spelen (echt enorm graag), ik denk dat ik het nooit zal gaan kopen.
Ik probeer een master biomedische wetenschappen af te ronden.... en daar past helaas geen game gedrag in.
Die was er al een tijdje maar ik had hem nog nooit gezien, en jij blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 4 september 2013 13:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waar komt die ineens vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal vast al gepost zijn, maar achTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is super vet![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:01 schreef dolf1010 het volgende:
Nog niet gezien, thanks.
vooralvooral dat laatste is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is super vet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |