Zijn idd mensen die nu de laatste dagen niet meer in het topic komen vanwegequote:Op woensdag 4 september 2013 19:32 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Dus als er een screenshot word geplaatst is het wel goed? In een screenshot kan je toch bijvoorbeeld ook zien wat er in het spel komt, maar dat is dan wel weer goed omdat...... ?? Als je echt NIKS wilt weten van GTA V moet je ook niet in dit topic komen. ( Niet persoonlijk op jou gericht hoor crash, gewoon op de mensen die over elk klein detailtje zeiken )
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus zegt hij, dan moet je uit dit topic oprotten
Tuurlijk kan dit onlinequote:Op woensdag 4 september 2013 20:01 schreef Roces18 het volgende:
Hoop dat dit ook online kan;
[ afbeelding ]
Fuck yeahhh!quote:Op woensdag 4 september 2013 19:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het kan dus wel!Met de hele crew in de Titan.
[..]
In GTA Online.
Rubyconquote:Op woensdag 4 september 2013 20:10 schreef dolf1010 het volgende:
Er zit niks nieuws in de nieuwe CVG video, slechts wat gepraat over de soundtracks en ze lezen de IGN hands on voor, bespaar jezelf 48 minuten
quote:There is a Make it Rain button to use at the strip club. You will also be able to touch the girls during private dances, but if you get caught three times you will be tossed out on the street.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat bedoelen ze met Make It Rain
Das oudquote:Op woensdag 4 september 2013 22:09 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl jullie op GTA V wachten chill ik met mijn bika bovenop de San Fierro tram.
Straaljager op je huis.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Maar ooit wel verdomd goeie shizzle.
Met een parachute en motor van de bergtop afrijden.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:21 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je vriendin van de bergtop afrijden.
verdoeme wat hou ik toch van die shotgun, echt zo'n ouderwetse redneck "GET OFF MY PROPERTY" shotgun.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:09 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl jullie op GTA V wachten chill ik met mijn bika bovenop de San Fierro tram.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was allemaal gepost he??Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben dat geld zo te pakken
Verkeerde tag![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]tag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben dat geld zo te pakken
Verkeerde tagTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Niet geheel handig, maar begrijpelijk op dit tijdstipquote:Op donderdag 5 september 2013 00:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had er een quote van gemaakt ipv spoiler eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |