SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Pre orderen hoeft niet meteen te betekenen dat je het via de post ontvangt..quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef Maastoren het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen pre-orderen. Het risico is toch veel te groot dat je hem bijvoorbeeld een dag later pas in de brievenbus ontvangt? Dan voel je je mooi kut als iedereen dan al vrolijk aan het spelen is. Plus het feit dat zo'n spel nooit uitverkocht raakt.
Ik ook niet, wilde m kopen maar er ging iets fout bij wehkamp, hij was toen 49.99 euro. Werd dus wel geld afgeschrevenquote:
Ach man een dagje later boeit dat nou zoveelquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef Maastoren het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen pre-orderen. Het risico is toch veel te groot dat je hem bijvoorbeeld een dag later pas in de brievenbus ontvangt? Dan voel je je mooi kut als iedereen dan al vrolijk aan het spelen is. Plus het feit dat zo'n spel nooit uitverkocht raakt.
Bij bol.com besteld dus ik maak me niet zo'n zorgen. Het is mij nog nooit voorgekomen dat hij een dag later in de bus viel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb het dus over de pre-orders die je via de post ontvangt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Pre orderen hoeft niet meteen te betekenen dat je het via de post ontvangt..
Heb hem bij een winkel hier in de buurt gepre-orderd, mocht hij niet bij de post zitten rij ik zo naar die winkel toe.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef Maastoren het volgende:
Hoe zo een kutleven heb je eigenlijk als je er een probleem van maakt dat een spel een dag later komt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb 'm ook bij bol.com besteld, komt vast wel goed tenzij er net als bij Assassins creed 3 een paar vrachtwagens vol games worden gestolen waardoor bol.com niet op tijd kon leveren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Bij bol.com besteld dus ik maak me niet zo'n zorgen. Het is mij nog nooit voorgekomen dat hij een dag later in de bus viel.
Jaja, nou weten we het wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef dolf1010 het volgende:
godverdomme ik klikte op de quote knop in plaats van de edit knop
Ik klikte op de quote knop in plaats van de edit knop.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:46 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik klikte op de quote knop in plaats van de edit knop.
Dat derde berichtje was ook een fout hoor, niet om het uit te leggen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:46 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik klikte op de quote knop in plaats van de edit knop.
Dat derde berichtje was ook een fout hoor, niet om het uit te leggen.
Ik heb een fijn leven hoor. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoe zo een kutleven heb je eigenlijk als je er een probleem van maakt dat een spel een dag later komt?
Juist daarom, je wacht al zo lang, wat maakt een dag meer of minder dan uit?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik heb een fijn leven hoor. Niks mis mee.
Nou, ik zou het best klote vinden aangezien je dan al een paar weken/maanden van te voren hebt besteld en ze niet leveren op de releasedatum. Maar zal wel aan mij liggen dan
't is een rampquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]wat erg meer dan 1x gepost!!
Of een week?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Juist daarom, je wacht al zo lang, wat maakt een dag meer of minder dan uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |