quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Zo in de bosjes bij de speeltuin jeweetz.quote:
Nee ik weet niet. FOK!kers gaan nooit naar buiten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo in de bosjes bij de speeltuin jeweetz.
chill met chili?quote:
Jouw prikkemans muur is niet zo baas als die van mij.quote:
Hmm lijkt wel alsof je ineens super snelle spijsvertering hebt ofzo? Behalve als je niet vaak honger hebt, dan kan dat weer nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@vin: jawel, ik eet gewoon tenzij ik geen zin heb om eten te maken, net zoals gisteren.. En echt eten uitspugen is het ook niet meer.. Vooral slijm en zuur.. Mja, dat weet de huisarts, dus ik ga er van uit dat het dan wel meevalt.
Nja, ik eet eigenlijk de hele dag niet, dan avondeten en daarna heb ik brinky's en tucjes e.d. Gegeten.. Dus niks magere producten of lijnen oid.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm lijkt wel alsof je ineens super snelle spijsvertering hebt ofzo? Behalve als je niet vaak honger hebt, dan kan dat weer niet
Hmm, wel erg vreemd danquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik eet eigenlijk de hele dag niet, dan avondeten en daarna heb ik brinky's en tucjes e.d. Gegeten.. Dus niks magere producten of lijnen oid.
ja best wel..quote:
Als het zo door gaat wel jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja best wel..ach ja. Nog een beetje en dan ben ik net zo mager als jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het zo door gaat wel ja. En ik ben niet mager
*blaast*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*ziet Vinniiee omvallen*
Nee, stiekem ben je moddervet.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Grapjasquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*blaast*
*ziet Vinniiee omvallen*
Nee, stiekem ben je moddervet.
Jawel, alleen zo'n mooie zwemband om je middelquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GrapjasIk val niet zomaar om
![]()
Stiekem ziet het er ook niet uit als ik moddervet zou zijn
Godver, neeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, alleen zo'n mooie zwemband om je middel
ja, dan moet je van die ballonbroeken kopen. Kaki is dan heerlijk verschrikkelijk.quote:
Van die chino's bedoel je? Die staan mij sowieso al nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dan moet je van die ballonbroeken kopen. Kaki is dan heerlijk verschrikkelijk.
Je hebt nog een 6 hele dagen de tijdquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jouw prikkemans muur is niet zo baas als die van mij.
En nee, ik had de kracht niet meer om naar de winkel te gaan vandaag.
Lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
Voor de liefhebbers; als het goed is, is Coca Cola Vanilla in de aanbieding bij de Xenos
Ja dat is goedquote:
Omnomnomquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee geeft broodje shoarma aan Raene
quote:
Ik ken een mop...................quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! Ik ben hier niet goed in
...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Neuj.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ken een mop...................Geef die tieten maar hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! Ik ben hier niet goed in
...
Wel met een warm en niet te oud lichaam eraan vast graag.
Hooiquote:
Wat is oudquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef die tieten maar hierWel met een warm en niet te oud lichaam eraan vast graag.
Da's best een understatement. Het was gewoon dramatisch slecht.quote:
Doe eens liefquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's best een understatement. Het was gewoon dramatisch slecht.
Ik. Ik ben oud. *knoept en kraakt met knieen, heupen en schouders*quote:
Enkel als je het verdient. Je krijgt al genoeg liefde van die geile kerels hier die jouw tieten buiten dat envelopje willen zien.quote:
Ik had inspiratiequote:
quote:
Wanneer spreken we bij jou thuis af?quote:
Queridoquote:
Dat is voor jou buiten de deurquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer spreken we bij jou thuis af?
Ik heb hem al geliked!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hups, heb je het al gehoord over de Ajaxstraat in Rotterdam? Puristen willen dat de naam veranderd wordt
Maar ik zit nu de wijk te bekijken waar die is, en het is een wijk met allemaal myhologische straatnamen
En ja, Ajax was natuurlijk de God van de Oorlog
Dus wat een sukkels die Fijedinges puristen
Hey!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem al geliked!!
Vooral dat verschrikkelijke feyenoord op de achtergrond vond ik wel grappig.
Uit je eigen sig: Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:quote:
Ja vastquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik. Ik ben oud. *knoept en kraakt met knieen, heupen en schouders*
Oh jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit je eigen sig: Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak
Ik verdien het heusquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als je het verdient. Je krijgt al genoeg liefde van die geile kerels hier die jouw tieten buiten dat envelopje willen zien.
Ik zou dan wel mijn Ajax shirt aanhouden natuurlijkquote:
het knoept en kraakt welquote:
Daar wordt ie niet hard van hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou dan wel mijn Ajax shirt aanhouden natuurlijk
Welnee, ik voel mij overal thuis.quote:
Overtuig mij eens waarom dat zo is.quote:
Dan ben ik ook oudquote:
Maar niet te oud toch?quote:
Waarschijnlijk wel ja.quote:
Daar is mijn lichaam het niet mee eens.quote:
Ik ook hoor troost je.quote:
Ach, wat weet je lichaam er nou vanquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar is mijn lichaam het niet mee eens.
quote:
Bejaardenseks?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar is mijn lichaam het niet mee eens.
Alles.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, wat weet je lichaam er nou van
Kom maar op danquote:
Dat heb ik al vaak zat gedaan. Met nog oudere mensen dan ik.quote:
I hate you so much right now!!quote:
heb je een kikker in je keel?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb last van mn keel![]()
inb4 zaad opmerkingen/grappen
Bestaan diequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak zat gedaan. Met nog oudere mensen dan ik.
Als die in jouw keel zit heb ik er geen last van hequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je een kikker in me keel?
al aangepast joh. Kutautocorrect.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als die in jouw keel zit heb ik er geen last van he
Ja. Die noem je rimpelsauriersquote:
Mislukte ninja-editquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al aangepast joh. Kutautocorrect.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Die noem je rimpelsauriers
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb last van mn keel![]()
inb4 zaad opmerkingen/grappen
Do tellquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak zat gedaan. Met nog oudere mensen dan ik.
ik ninja-de niet eens, dus dat scheelt.quote:
Wat moet ik vertellen?quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I hate you so much right now!!
Je snapt dat je hier spijt van gaat krijgen he schat.quote:
Zaadgrappenquote:
Valt vrij weinig over te zeggen. Ik heb seks gehad met oudere mannen dan ik. The end.quote:
Hoeveel jaar ouder?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Valt vrij weinig over te zeggen. Ik heb seks gehad met oudere mannen dan ik. The end.
Ik ga mezelf herhalen maar kom maar opquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt dat je hier spijt van gaat krijgen he schat.
Je gaat het heel moeilijk krijgen de komende 10 dagen!!
Ja, weet ik veel.quote:
Okquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:21 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ga mezelf herhalen maar kom maar op
Over moeilijk krijgen gesproken...quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Je snapt dat je hier spijt van gaat krijgen he schat.
Je gaat het heel moeilijk krijgen de komende 10 dagen!!
Ik ooit met een vrouw die 18 jaar ouder wasquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Valt vrij weinig over te zeggen. Ik heb seks gehad met oudere mannen dan ik. The end.
De oudste? 18 jaar ouder.quote:
Ik kop 'm niet in dit keer. Ik krijg het al moeilijk de komende dagenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.
Meestal wordt er geroepen dat sperma de keel smeert en dus je keelpijn weghaalt.
Ik zou het niet weten en geen lul in de buurt om het op te testen!!
Nee, dit is geen verkapte uitnodiging!!
Niets mis mee toch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ooit met een vrouw die 18 jaar ouder was
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over moeilijk krijgen gesproken...
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ooit met een vrouw die 18 jaar ouder was
13 jaar jonger en uhm 9 of 10 jaar ouder. En alles daar tusseninquote:
Muahahahahahahaquote:
Als je toch eens wist hoeveel moeite het me kost!!quote:
Mijn jongste was trouwens 16quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
13 jaar jonger en uhm 9 of 10 jaar ouder. En alles daar tussenin
En toen was je zelf?quote:
De jongste.. Pfoe dat was eenmalig en die was 2 jaar jonger dan ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
13 jaar jonger en uhm 9 of 10 jaar ouder. En alles daar tussenin
36quote:
Als het mijn dochter was geweest had ik je aan je toompje aan het dak van de ArenA gehangenquote:
Netjes toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De jongste.. Pfoe dat was eenmalig en die was 2 jaar jonger dan ik.
Jij hebt geen dochterquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het mijn dochter was geweest had ik je aan je toompje aan het dak van de ArenA gehangen
Nee. Dat was de eerste en laatste keer. Die broekies doen het echt niet voor me in bed.quote:
Gelukkig maar. Hoef ik ook geen shotgun aan te schaffenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Jij hebt geen dochter![]()
En ik ben er ook niet trots op
Die missen wel wat ervaring maar helaas hebben die fossielen ook hun nadelen hoor!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Dat was de eerste en laatste keer. Die broekies doen het echt niet voor me in bed.
Zeikwijven, het is ook nooit goed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Die missen wel wat ervaring maar helaas hebben die fossielen ook hun nadelen hoor!
Jongere mannen doen het toch anders bij de vrouwen dan jongere vrouwen bij de mannenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Dat was de eerste en laatste keer. Die broekies doen het echt niet voor me in bed.
Ja als zo'n fossiel roept dat ie mij uit elkaar zal trekken en dan vervolgens echt gewoon lafjes neukt dan is het idd niet goed!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeikwijven, het is ook nooit goed.
quote:
Lol. Volgens mij ben jij nu 1 van de jongeren in het topicquote:
Hooguit dat hun conditie niet meer top is. Maar daar hebben genoeg broekies ook last van.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hoef ik ook geen shotgun aan te schaffen
[..]
Die missen wel wat ervaring maar helaas hebben die fossielen ook hun nadelen hoor!
Dan bijt je 'm in z'n kloten, dan wordt 'ie vanzelf wel wild.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja als zo'n fossiel roept dat ie mij uit elkaar zal trekken en dan vervolgens echt gewoon lafjes neukt dan is het idd niet goed!!
Oh goh... nou huntingseason is geopend hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol. Volgens mij ben jij nu 1 van de jongeren in het topic
Ik was verbaasd!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bijt je 'm in z'n kloten, dan wordt 'ie vanzelf wel wild.
Ik hoop dat ik raak schietquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh goh... nou huntingseason is geopend hoor
Anders ik welquote:
AF!! LoLa is van mijquote:
Je mag d'r hebben want ze groet me niet eens meerquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent tegenwoordig zo oud dat je losse flodders schiet?
Toch
Is dit een uitnodiging?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent tegenwoordig zo oud dat je losse flodders schiet?
Toch
Sinds mijn dromenquote:
Ik kan niet multiquotenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Je mag d'r hebben want ze groet me niet eens meer
quote:
Ik wacht ff mijn cyclus af als je hey niet erg vind anders weet ik echt nie meer wie de vader zou kunnen zijn... pffquote:
WHAHAHAHAHA!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wacht ff mijn cyclus af als je hey niet erg vind anders weet ik echt nie meer wie de vader zou kunnen zijn... pff
Laat maar. Maar het \ijn nog geen losse flodders neequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wacht ff mijn cyclus af als je hey niet erg vind anders weet ik echt nie meer wie de vader zou kunnen zijn... pff
We hebben bewijs nodig om dat te geloven natuurlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Laat maar. Maar het \ijn nog geen losse flodders nee
Dat wil ik wel geven maar ik wil niet achteraan aansluitenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben bewijs nodig om dat te geloven natuurlijk
Hij heeft toch al 15 kinderen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben bewijs nodig om dat te geloven natuurlijk
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft toch al 15 kinderen?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat wil ik wel geven maar ik wil niet achteraan aansluiten
Dat zegt toch niets over of het nu poeder is of niet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft toch al 15 kinderen?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Je zit vol smoesjes schat
[..]
Dat zegt toch niets over of het nu poeder is of niet?
Ik word zoooo moe van jequote:
Wijsheid zegt me dat ik beter nu even mijn mond moet houdenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Je zit vol smoesjes schat
[..]
Dat zegt toch niets over of het nu poeder is of niet?
Waar haal jij die wijsheid vandaan dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wijsheid zegt me dat ik beter nu even mijn mond moet houden
quote:
Ook ik word een dagje ouder.....quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Waar haal jij die wijsheid vandaan dan?
Nu al?quote:
Nu hou ik wijs mijn mondquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook ik word een dagje ouder.....
Damn ben je in een wijf veranderd joh?quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn ben je in een wijf veranderd joh?
In je eigen hoofd dan zeker want op zeker niet door mij!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:52 schreef ajf het volgende:
[..]Vind je het irritant? Kan je nagaan wat ik vandaag heb moeten doorstaan
Gaan we nu nog lief doen?quote:
Nee jij whats appt me nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In je eigen hoofd dan zeker want op zeker niet door mij!!!
Niet?quote:
LoLa, heb je de korsetten gezien die ik heb besteld? Staan ergens in een reactie op mijn FBquote:
Dat was sarcasme schatquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet?
Jij bent al een half uur stil hoor!!
Je bent gemeen tegen mij vandaagquote:
Niet?quote:
Whahaha die is goedquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent gemeen tegen mij vandaag
Het is de waarheid!!quote:
Ff kijken .....quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LoLa, heb je de korsetten gezien die ik heb besteld? Staan ergens in een reactie op mijn FB
Oke, lees je berichtjes nog maar eens door en vertel mij maar eens wie er gemeen is tegen wiequote:
Jij tegen mij!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:00 schreef ajf het volgende:
[..]
Oke, lees je berichtjes nog maar eens door en vertel mij maar eens wie er gemeen is tegen wie
Ik vind ze leukquote:
Ik heb wel wat in de aanbieding voor jequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn app is al weken rustig zeg..... je zou haast zeggen dat niemand mijn nummer meer heeft
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn app is al weken rustig zeg..... je zou haast zeggen dat niemand mijn nummer meer heeft
Was ook niet ergquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij tegen mij!!
Ik ben de hele dag lief geweest, ok ok ik had je niet uit je concentratie moeten halen maar zo erg vond je dat niet!!
[..]
Ik vind ze leuk
Dat weet ikquote:
Mijn mening weet jequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij tegen mij!!
Ik ben de hele dag lief geweest, ok ok ik had je niet uit je concentratie moeten halen maar zo erg vond je dat niet!!
[..]
Ik vind ze leuk
quote:
Meer dan jij denkt!!quote:
Ik ga deze conversatie voort zetten via de whatsapp vanuit mn bed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik trek me terug uit deze conversatie.
Ohquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik trek me terug uit deze conversatie.
Tot zoquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga deze conversatie voort zetten via de whatsapp vanuit mn bed.
Trusten alvast allemaal
Super cuuuuuuuutequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef Zaktabak het volgende:
Dit is goddomme lief![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase//6560350/515e5a0d
Hoi!quote:
Heujquote:
quote:
Tot een jaar of 30 kan prima.quote:
editquote:Op woensdag 4 september 2013 04:36 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck, ik sliep vroeg
[..]
Tot een jaar of 30 kan prima.Uitzonderingen kunnen altijd gemaakt worden [ afbeelding ]
ik heb gaves jongenquote:Op woensdag 4 september 2013 08:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat ik heb geëdit
quote:
dat heb ik nou nog nooit geprobeerdquote:
quote:
Zanzibar een weekjequote:Op woensdag 4 september 2013 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]als het mag van jou?
waar gaan we heen?
oeh ja daar wil ik zeker wel mee naar toe!quote:
doe je dat normaal nooit???quote:Op woensdag 4 september 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben aan het koken!!
Echt aan het koken!!
Volgens mij ben ik ziek
Waarom?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben aan het koken!!
Echt aan het koken!!
Volgens mij ben ik ziek
Zanzibar is toch al jaren geen land meer?quote:
Jaquote:
terug mailen dan dat het niet jouw taak isquote:Op woensdag 4 september 2013 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja![]()
mensen gaan ervanuit dat ik alles voor ze regelen dan sturen ze een email met: Ik verwacht nog .... voor vrijdag as. niet eens bedanken oid
![]()
en dan voor dingen die ze gewoon zelf moeten regelenen ze zijn niet eens mijn baas
Ja, het is wel mijn overkoepelende taakquote:Op woensdag 4 september 2013 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
terug mailen dan dat het niet jouw taak is
ik kan het niet echt volgenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, het is wel mijn overkoepelende taakMaar sommige dingen moeten ze van hun voorganger nog krijgen, dus daar kan ik niets mee. Die moeten ze gewoon even zelf bellen
en dan is 3/4 van dat lijstje gewoon troep die je of zelf moet kopen, of gewoon zonder moet doen zoals de rest
Dan zijn ze nog maagdquote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef remlof het volgende:
Wie kan mij antwoord geven op de volgende brandende vraag?
Waarom zitten meisjes van onder de 20 vaak met hun voeten naar elkaar gebogen?
Boven die leeftijd zie je dat eigenlijk nooit meer.
het enige dat ik kan verzinnen is dat het 'onzekere' manier van zitten is en dat als je ouder bent je gewoon andere maniertjes er op na houdtquote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef remlof het volgende:
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:21 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gaat die meet zaterdag nog door?
Als het maagdenvlies eenmaal is gescheurd gaan de benen wat wijderquote:
Dan heb je swag jonge.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef remlof het volgende:
Neuh, ik zie het overal, net ook weer bij die jonge studentes in de trein.quote:
Goed punt wel, valt mij ook wel opquote:Op woensdag 4 september 2013 17:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, ik zie het overal, net ook weer bij die jonge studentes in de trein.
In de kroeg valt het me ook vaak op.
Voeten naar elkaar gebogen? Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef remlof het volgende:
Yep, dat.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
Voeten zo / \ en dan met de knieën tegen elkaar vaak.
zo zit ik ook vaakquote:Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ok, en dus jonge meisjes die dat doen? Ja ik gooi het gewoon op verlegen want gesloten houding.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie jongens nooit zo zitten. Alleen jonge meisjes.
quote:
allemaal ff bukken dusquote:
Ja, tienermeisjes. En Aldo.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:08 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ok, en dus jonge meisjes die dat doen? Ja ik gooi het gewoon op verlegen want gesloten houding.
Komt omdat ik je zusje anaal heb bevredigdquote:
Hmm, is me nooit opgevallen. Zal er eens op letten.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
Nouja, wat is deze?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Komt omdat ik je zusje anaal heb bevredigdik neem altijd trekjes van mijn slachtoffers over
Klein pikkie heb je dan, ze loopt niet moeilijkquote:Op woensdag 4 september 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Komt omdat ik je zusje anaal heb bevredigdik neem altijd trekjes van mijn slachtoffers over
ik ookquote:Op woensdag 4 september 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
Tevens heb ik de hele tijd het idee dat het donderdag is
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
Meet gaat niet door, te weinig opkomst.
quote:
Zuipen en leren, ja goede combiquote:Op woensdag 4 september 2013 17:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]heb al een kan sangria op en ben nu aan het leren op ERA. Gaat fantastisch
Ik kom gewoon tochquote:Op woensdag 4 september 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
Meet gaat niet door, te weinig opkomst.
Is nog niet zeker of ie wel of niet doorgaat
Ja tering hee ben op vakantie hoor!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zuipen en leren, ja goede combi
Waarom leer je dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja tering hee ben op vakantie hoor!
Ze zei dat je niet kwamquote:
Moet. Vrijdag de toets.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom leer je dan?
[..]
Ze zei dat je niet kwam
Zo snel al? Nieuwe schooljaar is net begonnenquote:Op woensdag 4 september 2013 17:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet. Vrijdag de toets.
Ja zei ie tegen mij hoor!!!!
quote:
Oude toetsquote:Op woensdag 4 september 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo snel al? Nieuwe schooljaar is net begonnen
Succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |