abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130784170

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130784278
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:10 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De technici zoals ik verdienen minder dan de marketing & sales-mensen. Maar goed, dat is universeel. Haha
Haha, klopt. De technici zijn eigenlijk de werkpaarden maar de marketing & sales harken al het geld naar binnen :9 .
pi_130784301
zarGon, in het eerste jaar heb ik het boek Relationele databases en SQL moeten aanschaffen. Dat boek heb ik nog geen minuut doorgelezen, want ik kwam al snel tot de conclusie dat er niks nieuws voor mij in stond. :') _O-

Het SQL-tentamen waarvoor we 90 minuten de tijd hadden had ik in 30 minuten al af: 9,2 :7
pi_130784359
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef xminator het volgende:

[..]

Haha, klopt. De technici zijn eigenlijk de werkpaarden maar de marketing & sales harken al het geld naar binnen :9 .
Die gladde jongens (en meisjes) kunnen niks verkopen zonder de technici. Dat vergeet men weleens. :s)
pi_130784415
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Die gladde jongens (en meisjes) kunnen niks verkopen zonder de technici. Dat vergeet men weleens. :s)
Dan zouden de technici dat duidelijk moeten maken :+
pi_130784474
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef xminator het volgende:

[..]

Dan zouden de technici dat duidelijk moeten maken :+
Technici kunnen over het algemeen niet goed (commercieel) communiceren, dat is het hele probleem. :+
pi_130784542
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef sylvesterrr het volgende:
zarGon, in het eerste jaar heb ik het boek Relationele databases en SQL moeten aanschaffen. Dat boek heb ik nog geen minuut doorgelezen, want ik kwam al snel tot de conclusie dat er niks nieuws voor mij in stond. :') _O-

Het SQL-tentamen waarvoor we 90 minuten de tijd hadden had ik in 30 minuten al af: 9,2 :7
Dit boek heb ik trouwens gisteren geleend aan een collega die SQL wil leren. Hij krijgt van mij een spoedcursus SQL. _O-
pi_130784579
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Technici kunnen over het algemeen niet goed (commercieel) communiceren, dat is het hele probleem. :+
Naar mijn mening worden mensen die niet goed kunnen communiceren (commercieel gezien) op den duur overbodig.
pi_130785067
Krokodillen hebben twee magen. Ook hebben zij de sterkste maagzuur van alle dieren. #radioweetjes #kennisisgeil #meisjeszijnleuk #horizonmeteenthorizontisookcorrect

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2013 19:00:58 ]
pi_130785084
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:45 schreef xminator het volgende:

[..]

Naar mijn mening worden mensen die niet goed kunnen communiceren (commercieel gezien) op den duur overbodig.
Daarom studeer ik ook Business IT & Management. ;) Ik wil een bedrijfskundige informaticus worden. :P
pi_130785116
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Probleem is dat simpele mensen niet technisch kunnen denken. :(.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2013 19:02:04 ]
pi_130785175
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:00 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Daarom studeer ik ook Business IT & Management. ;) Ik wil een bedrijfskundige informaticus worden. :P
Heel slimme keuze! Zo kan je tenminste nog echt hogerop komen. Met een technici/werkpaard/background functie bereik je veel sneller de glass ceiling imo.
pi_130785198
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Probleem is dat simpele mensen niet technisch kunnen denken. :(.
Ook dat! :D Gelukkig kan ik zowel technisch als simpel praten en denken waardoor ik een brug vorm tussen die twee groepen mensen. Dat is mijn bestaansrecht. :+
pi_130785257
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:03 schreef xminator het volgende:

[..]

Heel slimme keuze! Zo kan je tenminste nog echt hogerop komen. Met een technici/werkpaard/background functie bereik je veel sneller de glass ceiling imo.
Dat klopt helemaal. Als ik eeuwig had willen programmeren, dan had ik mijn VOF'je een jaar of 8 geleden niet opgedoekt. Ik verdiende toen meer dan nu. :') _O-
pi_130785283
Welke rapportage-/analysetool gebruiken jullie eindgebruikers?
pi_130785367
Ik wil eigenlijk zelfvoorzienend in de bergen wonen zonder deze shitstress en dagelijkse beslommeringen.

#shoutouttolevo
pi_130785369
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef zarGon het volgende:
Welke rapportage-/analysetool gebruiken jullie eindgebruikers?
Hyperion Portal :@
Excel :@ (met mijn VBA-skills :9)
Zelfgemaakte PHP-frontends :@

:@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
pi_130785497
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:08 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hyperion Portal :@
Excel :@ (met mijn VBA-skills :9)
Zelfgemaakte PHP-frontends :@

:@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
lol, netjes hoor. :D.

Oracle-gericht heur. Is die Hyperion self-service? (Kunnen gebruikers hun eigen (afwijkende) rapporten opstellen?)
pi_130785594
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

lol, netjes hoor. :D.

Oracle-gericht heur. Is die Hyperion self-service? (Kunnen gebruikers hun eigen (afwijkende) rapporten opstellen?)
De hele toko draait op Oracle ja... Gebruikers kunnen geen rapporten opstellen, zij moeten het doen met de gegevens die in het rapport staan. >:)
pi_130785759
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:14 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De hele toko draait op Oracle ja... Gebruikers kunnen geen rapporten opstellen, zij moeten het doen met de gegevens die in het rapport staan. >:)
Dat is lekker makkelijk dan.
pi_130785858
Ik denk dat ik nu weet hoe vrouwen zich voelen als mannelijk gezelschap losgaat over auto's/voetbal :P
pi_130785879
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat is lekker makkelijk dan.
We zijn overigens bezig met de migratie naar OBIEE, daarmee wordt het voor de eindgebruikers wel wat makkelijker om gegevens bijelkaar te harken. Maar goed, eerst moet er een datawarehouse komen (nu zijn het gewoon kopieën van tabellen uit verschillende systemen).
pi_130785902
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:20 schreef expans het volgende:
Ik denk dat ik nu weet hoe vrouwen zich voelen als mannelijk gezelschap losgaat over auto's/voetbal :P
_O-
pi_130786015
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:20 schreef expans het volgende:
Ik vind het echt chill om naar vrouwen te luisteren. Er gaat echt een wereld open en het is ook nog eens boeiender dan mannenpraat.
pi_130786085
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:21 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

We zijn overigens bezig met de migratie naar OBIEE, daarmee wordt het voor de eindgebruikers wel wat makkelijker om gegevens bijelkaar te harken. Maar goed, eerst moet er een datawarehouse komen (nu zijn het gewoon kopieën van tabellen uit verschillende systemen).
Ik dacht dat de DWH er al was. :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')