abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131379087
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou oke hier is die dan :D

De voor geschiedenis van de Testarossa hoe ik er mee in contact ben gekomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan de mail van de eigenaar plus het rijden avontuur!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
  vrijdag 20 september 2013 @ 13:58:58 #102
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131380504
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:49 schreef Piet__Piraat het volgende:
Haha geweldig zo'n ervaring :) Tof dat zo'n eigenaar je gewoon laat rijden ook!
En dat t iemand is met verstand van zaken en je gewoon mokershard door de bocht laat janken..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131384350
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 02:11 schreef ook_gek het volgende:
Yo Anne schatje! Ik ben hier :*

Maar je mist nog wel wat namen!
BoJo, eddow, boink laatste 2 hebben toch een goed lopende site weten op te zetten!

Maar ben je niet vergeten hoor! En PTA draag ik nog altijd een warm hard toe. Jammer van de half tamme users invasie. Het lijkt soms net een sociale werkplaats. Ik lees nog wel regelmatig een project topic.

Oeh oeh oeh, heb nog wel een leuk Ferrari rijden verhaal als je wilt? Zeg maar waar je hem wilt hebben.
J22downwind (oid) met z'n G-klasse
Jozef777 met z'n 340
Die gozer met z'n S6 plus avant, wat later niks bleek te zijn (hij is nu autoverkoper bij een handelaar in semi speciaal spul).

En ik kom niet zo vaak meer op Fok, af en toe lurk ik nog her en der, maar ook dat wordt steeds minder.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 20 september 2013 @ 16:17:54 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131384677
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:58 schreef fathank het volgende:

[..]

En dat t iemand is met verstand van zaken en je gewoon mokershard door de bocht laat janken..
Dat is zeker ja. Als ik het goed begrepen heb neemt mij "examen" af en bepaald hij of iemand door maar voor een race licentie. Iets in die richting. De Ferrari is volgens hem een auto waar je snel aan kan zie of iemand autogevoel heeft omdat elk foutje direct afgestrafd word. Teven helpt het denk ik dat ik zelf al jaren rond rij in een achterwiel aangedreven auto zonder enige hulpmiddelen.

Maar inderdaad geweldig dat hij kennelijk het vertouwen had in me en hij mij letterlijk een spoed cursus heeft gegeven. Het was absoluut leerzaam! Zeker de scherpe bocht was geweldig. Zelf had ik het gas geminderd maar van hem moest ik door gaan juist. Stuur vasthouden met gekruisde armen totngevol en door middel van gasgeven de auto naar buiten te duwen. En opeens zie je dan dat je iets voorbij de helft van de bocht opeens een rechte lijn hebt waardoor je ongelend hard kan uit accelereren. En als dan de motor gaat werken gaat dat zo snel in combinatie met het heerlijke hoge gejank!

Als je naar achteren kijkt zie je de warmte van de motor komen. In je spiegels zie je de extreem brede zijkanten uitlopen naar een ongekende breede kont. Dat alleen is al een ongelende belevenis. En als je dan merkt dat wanneer je een tikje gas geeft de motor direct begint te janken en lichtjes ongelijk loopt tot je de koppeling laat opkomen. En rond de 120 gaat alles wat eerst zo zwaar gong opeens zo soepel. Dan pas kom de hele auto tot leven. Bizar en bijna niet uit te leggen. Maar je moet het gewoon eens mee gemaakt hebben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_131405642
Tof verhaal,ook_gek!

Heb m'n fikken verbrand wegens het in 1 ruk doorlezen en vergeten dat ik een sigaret vast had. ^O^
(ja,roken is slecht,ik weet het)
pi_131475523
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:17 schreef ook_gek het volgende:

Dat is zeker ja. Als ik het goed begrepen heb neemt mij "examen" af en bepaald hij of iemand door maar voor een race licentie. Iets in die richting. De Ferrari is volgens hem een auto waar je snel aan kan zie of iemand autogevoel heeft omdat elk foutje direct afgestrafd word. Teven helpt het denk ik dat ik zelf al jaren rond rij in een achterwiel aangedreven auto zonder enige hulpmiddelen.

Maar inderdaad geweldig dat hij kennelijk het vertouwen had in me en hij mij letterlijk een spoed cursus heeft gegeven. Het was absoluut leerzaam! Zeker de scherpe bocht was geweldig. Zelf had ik het gas geminderd maar van hem moest ik door gaan juist. Stuur vasthouden met gekruisde armen totngevol en door middel van gasgeven de auto naar buiten te duwen. En opeens zie je dan dat je iets voorbij de helft van de bocht opeens een rechte lijn hebt waardoor je ongelend hard kan uit accelereren. En als dan de motor gaat werken gaat dat zo snel in combinatie met het heerlijke hoge gejank!

Als je naar achteren kijkt zie je de warmte van de motor komen. In je spiegels zie je de extreem brede zijkanten uitlopen naar een ongekende breede kont. Dat alleen is al een ongelende belevenis. En als je dan merkt dat wanneer je een tikje gas geeft de motor direct begint te janken en lichtjes ongelijk loopt tot je de koppeling laat opkomen. En rond de 120 gaat alles wat eerst zo zwaar gong opeens zo soepel. Dan pas kom de hele auto tot leven. Bizar en bijna niet uit te leggen. Maar je moet het gewoon eens mee gemaakt hebben.
Kijk,dat zijn de verhalen/ervaringen die een topic inhoud geven. ^O^
  donderdag 26 september 2013 @ 22:37:01 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131602665
Dank u, dank u. Het was wat ze noemen echt een droom die uit kwam :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_131708860
En heb je nog meer soortgelijke dromen op stapel staan?
pi_131712653
Dromen uit laten komen is ok
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 00:10:38 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131729812
quote:
6s.gif Op maandag 30 september 2013 14:51 schreef Iwanius het volgende:
En heb je nog meer soortgelijke dromen op stapel staan?
Zeker wel ja. De geen die met auto's te maken hebben zijn,

Met een Ferrari ( liefst met zoveel mogelijk tegelijk ) naar de Fabriek in Italie rijden.

Eigen Ferrari bezitten, zal een 308GTSi worden denk ik.

Ooit een Kever opknappen en dwars door Euro crossen zonder echt doel. Gewoon zien waar
je gaat stranden.

En ik ga ooit een ritje mee maken in een Ferrari F40. Dat moet gewoon gaan lukken!

Miss wel leuk om te vermelden waar de liefde voor dit merk vandaan komt.

Jaren na de eerste ontmoeting van een ECHTE Ferrari in het openbaar ben ik in contact gekomen met de eigenaar van toen der tijd een zwarte 308GTSi met rode bekleding. Een zeer weinig geproduceerde combinatie en deze auto trok altijd veel aandacht op evenementen. Zelfs toen deze naast de net uitgekomen F355 stond kreeg hij meer aandacht dan de F355. Op een dag was het dan zover, ik mocht een blokje mee rijden. We reden naar Rijswijk en daar stond hij dan...... Instappen was al een hele belevenis want wat is zo een wagen laag zeg. Wat mij heel erg is bijgebleven is dat je zo laag zit dat je echt over de wielkassen heen kijkt. De stoelen zitten heerlijk om je heen en je hoort *klik* bij elke verandering van de versnelling. Ik dacht nog van jezus wat trekt dit ding op zeg bij het stoplicht. Wat ik toen niet wist was dat het gewoon "normaal" optrekken was. Bij Voorburg de snelweg op richting Delft. Voor de kenners, We vlogen voor mijn gevoel over de flyover richting Rijswijk / Delft Op een gegeven moment gaat dan de weg met een flauwe bocht naar links naar beneden onder de weg door. Je moet je voorstellen dat van af het moment dat we de snelweg op schoten de eigenaar constant versnelde. Ik was gewoon bang dat we de bocht niet zouden halen. De flyover waren we zo over en het uitacceleren was als of je in een achtbaan zat. Het gejank achter je van de illegale race uitlaat was oorverdovend en we vlogen onder de weg door richting de Ikea. In die bocht voelde ik de auto gewoon een stukje opzij schieten. Voelde je dat ook_gek!! Op dat stuk tot aan de Ikea hebben we de 200 aangetikt. Nog nooit had ik zo hart mee gereden in een auto!

Jaren later heb ik op m'n 30ste verjaardag zelf mogen sturen in de 308, dat verhaal staat hier ergens op het forum ook beschreven. Mijn liefde was al groot maar die was nu zeker. 308 gaat het worden! De lijnen van de auto, het geluid in combinatie van de juiste uitlaat is oorverdovend!

Later heb ik nog eens mee gereden met een andere kennis in zijn 348 en ik dacht 25 andere ferrari's. Daar hebben we de Hubertus tunnel mee onveilig gemaakt. In die tunnel hebben we de 200 zeker aangetikt. Ongekend gejank was dat!

Ik heb verschillende filmsjes op m'n tel van verschillende Ferrari ritten / momenten. Zal eens kijken of ik het in 1 filmpje kan knallen en hier droppen. Zag net dat ik hubertustunnel in de 348 heb waar hij hem helemaal opentrekt. Heb ook nog wat Testarossa filmpjes zag ik niet.

Als er interessen is wil ik best eens kijken of ik dat in 1 filmpje kan knallen.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 07:00:00 #112
157922 fathank
pi_131732183
Filmpje van die 348, van jong af aan al mn favoriete Ferrari O+
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 10:39:10 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131734969
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
F40 kun je huren in Geisingen

[ afbeelding ]

http://www.special-cars.de/
Huren is niet leuk :{w

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 07:00 schreef fathank het volgende:
Filmpje van die 348, van jong af aan al mn favoriete Ferrari O+
Zal eens kijken wat ik binnen kort kan doen :)
pi_131803834
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
F40 kun je huren in Geisingen

http://www.special-cars.de/
Alsof wij nu even die richting uitgaan om een auto als dit te gaan uitproberen. :|W

Een Ferrari huren kan ook gewoon in Nederland hoor. Wat zeg ik: Ene Regilio Tuur deed dat frequent om de indruk te wekken dat hij nog steeds miljonair was na zijn bokscarrière.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2013 10:54:54 ]
pi_131805430
quote:
15s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:54 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Alsof wij nu even die richting uitgaan om een auto als dit te gaan uitproberen. :|W

Een Ferrari huren kan ook gewoon in Nederland hoor. Wat zeg ik: Ene Regilio Tuur deed dat frequent om de indruk te wekken dat hij nog steeds miljonair was na zijn bokscarrière.
maar in Nederland heb je geen F40's te huur? En ja, soms moet je even wat moeite doen voor iets leuks :P
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:31:13 #116
157922 fathank
pi_131806407
De ouderwetse ferrari's zijn btw veel toffer dan die nieuwerwetse dingen met schakelflippers enzo.

Doe mij maar een 348 of een 355 ipv een 430.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:53:55 #117
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131810469
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:31 schreef fathank het volgende:
De ouderwetse ferrari's zijn btw veel toffer dan die nieuwerwetse dingen met schakelflippers enzo.

Doe mij maar een 348 of een 355 ipv een 430.
355 is het eerste Ferrari model met flippers ;)

Maar ik deel je mening. De klikjes die je hoort als me schakeld is heerlijk!
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:55:55 #118
157922 fathank
pi_131810524
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

355 is het eerste Ferrari model met flippers ;)

Maar ik deel je mening. De klikjes die je hoort als me schakeld is heerlijk!
Maar ook nog met klassieke handbak geleverd. Worden die nu eigenlijk uberhauot nog geleverd? Van recente Ferrari's heb ik alleen footage gezien met flippers.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:29:44 #119
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131817799
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Maar ook nog met klassieke handbak geleverd. Worden die nu eigenlijk uberhauot nog geleverd? Van recente Ferrari's heb ik alleen footage gezien met flippers.
Klopt de 355 F1 had flippers, de rest niet. En nee handbakken worden niet meer geleverd. Maar als je genoeg geld betaald is alles mogelijk bij Ferrari ;)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:32:36 #120
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_131820248
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Klopt de 355 F1 had flippers, de rest niet. En nee handbakken worden niet meer geleverd. Maar als je genoeg geld betaald is alles mogelijk bij Ferrari ;)
Selespeed was dat, die zie je niet zo snel meer. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')