Ja, want ze komt nooit buiten Hilversumquote:Op zondag 8 september 2013 19:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe groot is Hilversumlaat haar gewoon een fiets kopen. Of een brommer.
Niets mis met een grote sloep als eerste autoquote:Op zondag 8 september 2013 19:19 schreef .Neovo. het volgende:
En die heb je zo te zien ook niet. Als ik jou was zou ik eerst een auto kopen waar je wel fatsoenlijk in kan zitten, zoals een punto/corsa/206 en later gaan kijken naar een mercedes. De enige die blij wordt van die mercedes is de verzekering.
Dus betaal je een heel jaar de hoofdprijs omdat je een weekje weg wilt?!quote:Op zondag 8 september 2013 19:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet op die manier ruimte, maar meer ruimte als in plek op de achterbank voor mensen
Ik wil (Als ik m`n rijbewijs heb) met een paar vrienden naar duitsland toe, en dat wil ik wel doen met wat comfort, vandaar dat ik dacht " Dan is een Mercedes of een BMW het prettigst, of eventueel een VW Passat "
Dat is dan wel weer waar...quote:Op zondag 8 september 2013 19:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niets mis met een grote sloep als eerste auto
Nee, en ook omdat ik gewoon wél wat comfort wilt, en iets met een beetje "Klasse"quote:Op zondag 8 september 2013 19:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus betaal je een heel jaar de hoofdprijs omdat je een weekje weg wilt?!
Klasse.quote:Op zondag 8 september 2013 19:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, en ook omdat ik gewoon wél wat comfort wilt, en iets met een beetje "Klasse"
Dat was rond 2008 al zo, toen kon je ze voor < 2000 euro vinden... ik heb uiteindelijk ~3000 euro (inclusief onderhoud) afgeschreven in een ruim jaar tijd. Rover ging na 2 maanden bezit failliet (datzelfde geintje heb ik ook met Saab uitgehaaldquote:Op zondag 8 september 2013 19:49 schreef Dingest het volgende:
Die 600-series kosten tegenwoordig ook bijna niets meer
quote:Op zondag 8 september 2013 19:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar...
[ afbeelding ]
Niet mijn foto, niet mijn auto.
Wel zo eentje gehad van 2002 - 2004.quote:
Neequote:Op zondag 8 september 2013 19:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klasse.
2e klasse, neem toch gewoon de trein.
Als ik geen rooie cent had, zou ik voor die Panda gaan. Zelfs als het geld me over de schoenen zou klotsen, zou ik geen Mercedes rijden.quote:Op zondag 8 september 2013 19:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee
Als jij kon kiezen tussen jezelf van A>B brengen in een Fiat Panda of een Mercedes C-Klasse wat zou jij dan doen?
Een droomauto is wat het is. Tot je wakker wordt.quote:Op zondag 8 september 2013 20:00 schreef Dingest het volgende:
Ik zou eerst mijn rijbewijs halen, rationeel qua kosten blijven en niet om de 5 minuten een andere auto als 'droomauto' uitroepen
Ooh, dat doe ik nietquote:Op zondag 8 september 2013 20:00 schreef Dingest het volgende:
Ik zou eerst mijn rijbewijs halen, rationeel qua kosten blijven en niet om de 5 minuten een andere auto als 'droomauto' uitroepen
Maar als je elke auto zo'n beetje als droomauto uitroept, verliest het wel z'n kracht natuurlijkquote:Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een droomauto is wat het is. Tot je wakker wordt.
maar je mag het wel brengenquote:
Pffff. GT's zijn overpriced.quote:Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef Dingest het volgende:
Een S2000 is wel erg tof, en nog vrij haalbaar![]()
Er staat hier tegenwoordig een Alfa GT in de buurt, moet zeggen dat ik zo'n ding ook wel erg mooi begin te vinden
Nee, nog niet, morgen effe bellen als ik tijd en gelegenheid heb tussendoor.quote:Op zondag 8 september 2013 09:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Al meer bekend over de auto?
En goedemorgen. Het regent hier. Heerlijk.
is dat de lease mx?quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Pffff. GT's zijn overpriced.
Dit is veel fraaier
[ afbeelding ]
En een S2000 staat ook nog op mijn verlanglijstje, er is alleen aardig wat meuk te koop...
mya. Hij rijdt nog steeds rond bij een 2e eigenaar trouwens, wat eigenlijk een klein wonder isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |