Tussen Neude en CS is het één tyfusbende, overal omleidingenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:33 schreef Anosmos het volgende:
[..]
zit ik nou ook ff op te googlen, thanks voor dit topic anders had ik morgen me ook de tering lopen zoeken
Staan informatie mensen.. heb je niks aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:33 schreef Anosmos het volgende:
[..]
zit ik nou ook ff op te googlen, thanks voor dit topic anders had ik morgen me ook de tering lopen zoeken
Tja, is kut. 12 rijdt wel gewoon normaal neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:34 schreef haan33 het volgende:
[..]
Tussen Neude en CS is het één tyfusbende, overal omleidingen
die rijdt bij oost denk ik,quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:35 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Tja, is kut. 12 rijdt wel gewoon normaal neem ik aan?
is ook best wel fucked up, zuid/oost was al druk, dan komen nou ook nog wat bussen van noord/west erbij...quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
die rijdt bij oost denk ik,
ik heb drie kwartier naar lijn 11 gezocht, die info-mensen wisten niet eens waar hij stond
is niet normaal nu, ik stond 8.15 vanmorgen bij oost/zuid, je kunt niet eens oversteken door al die bussenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:37 schreef Anosmos het volgende:
[..]
is ook best wel fucked up, zuid/oost was al druk, dan komen nou ook nog wat bussen van noord/west erbij...
Dat mag gewoonquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:30 schreef haan33 het volgende:
En van die auto's die serieus op de busbaan gaan rijden
bij witte vrouwen die hele straat daar is alleen busbaan, daar gaat het wel snel opzichquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:38 schreef Thanatos45 het volgende:
Wat mij vooral ergert is dat het allemaal zo ontzettend traag gaat. Meestal ben ik op de fiets ergens twee keer zo snel
niet bij biltstraatquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:40 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dat mag gewoonvanuit het centrum dan.
Nee daar niet.quote:
Wel 4 stoplichten per 25 meterquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:42 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nee daar niet.
Maar buiten de omleidingen bij CS is het OV prima geregeld. En bijna geen auto's in het centrum
Vanochtend zag ik een zebrapad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
is niet normaal nu, ik stond 8.15 vanmorgen bij oost/zuid, je kunt niet eens oversteken door al die bussen
Ik moest de 11 hebben, hij was 3 meter onderweg en stond toen achter 3 andere bussen, ik vroeg ik mocht instappen, nee dat mocht nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vanochtend zag ik een zebrapad.
Gister nog niet
Op t nieuwe station heb ik ook nog een tijdje staan wachte bij "11".. uiteindelijk bleek dat halte 11 te zijn.. niet bus 11
Gistermiddag wist chauffeur van 28 geeneens waar die zn bus kwijt moestquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik moest de 11 hebben, hij was 3 meter onderweg en stond toen achter 3 andere bussen, ik vroeg ik mocht instappen, nee dat mocht niet
noo man zat om 11.32 al in treinquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:46 schreef Abed het volgende:
haan ben je nog in uutje, kom ff biertje klappen dan.
Ja, dat stuk wel, maar probeer maar eens in de ochtendspits dat stukje Baden-Powellweg - Vondelbrug - Vondellaan - Bleekstraat te doen. Minder dan 500 meter maar het duurt elke keer fucking 10 minuten voordat je eindelijk op de Adema van Scheltemabaan zit en de bus weer door kan rijdenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
bij witte vrouwen die hele straat daar is alleen busbaan, daar gaat het wel snel opzich
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |