Mijn vriendin is vegetariër en ze is het hiermee eens. Dus zo!quote:
Goede slogan! Wil je partner worden in dat bedrijf?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Everybody loves bacon. Even vegetarians! Bacon is the proof for the existence of God!
Poffertjes!quote:
Misschien moet ze dan in het woordenboek dat moeilijke woord eens opzoekenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn vriendin is vegetariër en ze is het hiermee eens. Dus zo!
Fok heeft ooit n juichbaak gehadquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:05 schreef Individual het volgende:
[..]
Dit. Een krant met alleen goed nieuws verkoopt ook niet.
Mensen die te lui zijn om te werkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:20 schreef GekkePoes het volgende:
Het is wel de manier om in Nederland een huis met subsidie te krijgen. Emigreren naar een ander land en dan in Nederland terug asiel aanvragen onder een andere nationaliteit.
Dan heb je in elk geval meer kans, dan als je hier in de bijstand zit.
Het is maar net wat je criteria voor mooi zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:52 schreef Individual het volgende:
[..]
M'n ouders wonen in Nederland in het mooiste dorpje op aarde. Tis best te doen hoor.
Dat dorpje is...? En ik neem aan dat jij het het mooiste op aarde vindt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:52 schreef Individual het volgende:
[..]
M'n ouders wonen in Nederland in het mooiste dorpje op aarde. Tis best te doen hoor.
Je houdt toch van grote stenen? Winterswijk heeft er 1 en in de buurtschappen nog een paar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is maar net wat je criteria voor mooi zijngelukkig is dat voor iedereen verschillend, anders zou het deuk worden.
En er had een PI bij mijn vorige post moeten staan.
Dat zou gewoon iedereen meteen moeten weten als iemand mooiste dorpje van de wereld zegt: Winterswijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat dorpje is...? En ik neem aan dat jij het het mooiste op aarde vindt.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:13 schreef Individual het volgende:
Dat zou gewoon iedereen meteen moeten weten als iemand mooiste dorpje van de wereld zegt: Winterswijk.
Precies! Dat mensen dat niet weten. Unglaublich. Met het waardeloze schoolsysteem in Nederland zou ik ook vertrekken.quote:
Vaak gehoord ja, gelukkig nooit meegemaakt!quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:30 schreef kwiwi het volgende:
Het leukste van emigreren is trouwens nog altijd:
U kunt geen woning huren zonder document X
U kunt document X niet krijgen zonder vast lokaal adres.
Ze hadden wel een goed ondernemingsplan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:02 schreef Individual het volgende:
Ik ben 18 en ga in Griekenland een restaurant beginnen. Verder geen ervaring met het runnen van een bedrijfje, kan niet koken, spreek geen Grieks en ken er niemand.
..oh wacht dat is al eens gedaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |