Mijn vriendin is vegetariër en ze is het hiermee eens. Dus zo!quote:
Goede slogan! Wil je partner worden in dat bedrijf?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Everybody loves bacon. Even vegetarians! Bacon is the proof for the existence of God!
Poffertjes!quote:
Misschien moet ze dan in het woordenboek dat moeilijke woord eens opzoekenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn vriendin is vegetariër en ze is het hiermee eens. Dus zo!
Fok heeft ooit n juichbaak gehadquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:05 schreef Individual het volgende:
[..]
Dit. Een krant met alleen goed nieuws verkoopt ook niet.
Mensen die te lui zijn om te werkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:20 schreef GekkePoes het volgende:
Het is wel de manier om in Nederland een huis met subsidie te krijgen. Emigreren naar een ander land en dan in Nederland terug asiel aanvragen onder een andere nationaliteit.
Dan heb je in elk geval meer kans, dan als je hier in de bijstand zit.
Het is maar net wat je criteria voor mooi zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:52 schreef Individual het volgende:
[..]
M'n ouders wonen in Nederland in het mooiste dorpje op aarde. Tis best te doen hoor.
Dat dorpje is...? En ik neem aan dat jij het het mooiste op aarde vindt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:52 schreef Individual het volgende:
[..]
M'n ouders wonen in Nederland in het mooiste dorpje op aarde. Tis best te doen hoor.
Je houdt toch van grote stenen? Winterswijk heeft er 1 en in de buurtschappen nog een paar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is maar net wat je criteria voor mooi zijngelukkig is dat voor iedereen verschillend, anders zou het deuk worden.
En er had een PI bij mijn vorige post moeten staan.
Dat zou gewoon iedereen meteen moeten weten als iemand mooiste dorpje van de wereld zegt: Winterswijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat dorpje is...? En ik neem aan dat jij het het mooiste op aarde vindt.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:13 schreef Individual het volgende:
Dat zou gewoon iedereen meteen moeten weten als iemand mooiste dorpje van de wereld zegt: Winterswijk.
Precies! Dat mensen dat niet weten. Unglaublich. Met het waardeloze schoolsysteem in Nederland zou ik ook vertrekken.quote:
Vaak gehoord ja, gelukkig nooit meegemaakt!quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:30 schreef kwiwi het volgende:
Het leukste van emigreren is trouwens nog altijd:
U kunt geen woning huren zonder document X
U kunt document X niet krijgen zonder vast lokaal adres.
Ze hadden wel een goed ondernemingsplan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:02 schreef Individual het volgende:
Ik ben 18 en ga in Griekenland een restaurant beginnen. Verder geen ervaring met het runnen van een bedrijfje, kan niet koken, spreek geen Grieks en ken er niemand.
..oh wacht dat is al eens gedaan..
Ik zie niet waar het fout is gegaan idd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:38 schreef tralalala het volgende:
Ze hadden wel een goed ondernemingsplan.
[ afbeelding ]
Dat ze geen programma maken "ik maak mijn eigen programma" waar vervolgens niemand naar kijktquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:48 schreef Straatklinker het volgende:
Dat ze geen programma maken van "Ik begin een onderneming". IN Nederland zijn er ook genoeg die zo beginnen.
Een electronica zaak beginnen en dan voor 30k voorraad inkopen doen. Alles wat in de showroom staat 5 keer in je magazijn ofzo. Uiteindelijk met een schuld van 20k zitten omdat je het niet verkocht kreeg..
Naturistencamping is al wel eens voorbij gekomen, ik meen ergens in Tsjechie of Slowakije. Ik heb nog steeds nare dromen van de bejaarde verrimpelde campinggasten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:38 schreef Straatklinker het volgende:
Een naaktcamping ergens in Afrika is dat al gedaan? Ik geloof dat een naaktcamping beginnen wel in is tegenwoordig.
Misschien moet ik is mailen; kijken wat de eisen zijn en wat het schuift
Droom in Uitvoering van Omroep MAX, heb het alleen nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:48 schreef Straatklinker het volgende:
Dat ze geen programma maken van "Ik begin een onderneming". IN Nederland zijn er ook genoeg die zo beginnen.
Een electronica zaak beginnen en dan voor 30k voorraad inkopen doen. Alles wat in de showroom staat 5 keer in je magazijn ofzo. Uiteindelijk met een schuld van 20k zitten omdat je het niet verkocht kreeg..
De aflevering van volgende week:quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:56 schreef Straatklinker het volgende:
Mare voor dat we verder gaan met afkraken van Ik vertrek. Ik dacht dat het tegenwoordig wel een redelijk succes is?
Niet meer zo van "ik ben 2 weken in brazilie geweest->mijn droomland-> laat ik er appartementen gaan bouwen"
quote:Nadat Peter Scholten (44) een burn-out krijgt is hij klaar met het werken in Nederland. Samen met zijn vrouw Heike (42) en kinderen Mathieu (15) en Luna (7) reizen ze af om een te koop staande lodge te gaan bekijken in Zuid-Afrika, een land waar ze tot op dat moment nog nooit zijn geweest.
De aankoop gaat niet door, maar het hele gezin is op slag verliefd geworden op Zuid-Afrika
Jij gaat nooit verder dan over iets dromen zeker?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
De aflevering van volgende week:
[..]
Dit lijkt het begin van een nachtmerrie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:01 schreef Fogel het volgende:
Jij gaat nooit verder dan over iets dromen zeker?
Omdat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja meerdere keren zelfs dacht ik. Daarom zeg ik :p Naakt tussen de bosjesmannenquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Naturistencamping is al wel eens voorbij gekomen, ik meen ergens in Tsjechie of Slowakije. Ik heb nog steeds nare dromen van de bejaarde verrimpelde campinggasten.
Ik heb toch wel medelijden met die kinderen met van die ouders die in hun mid-life crisis zitten. Ben je 12-16 jaar word je ergens gedumpt waar je helemaal de taal niet spreekt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
De aflevering van volgende week:
[..]
dit zou ik wel kijken hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:48 schreef Straatklinker het volgende:
Je mag van 12-16-jarigen wel verwachten dat ze een beetje Engels spreken. En laat dat nou net 1 van de officiele talen van Zuid Afrika zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:03 schreef Straatklinker het volgende:
Ik heb toch wel medelijden met die kinderen met van die ouders die in hun mid-life crisis zitten. Ben je 12-16 jaar word je ergens gedumpt waar je helemaal de taal niet spreekt.
Je kan natuurlijk wel eens ff gek doen en op de bonnefooi ergens heen gaan maar om dat nu te doen als je een heel gezin hebtquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zuid-Afrika is niet direct het goede voorbeeld qua taal, maar er zijn zat afleveringen waarin ze naar Frankrijk/Spanje/Italie/Noorwegen etc. gaan en dan worden ze op de lokale basis/middelbare school gezet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je mag van 12-16-jarigen wel verwachten dat ze een beetje Engels spreken. En laat dat nou net 1 van de officiele talen van Zuid Afrika zijn.
Maar ik ben het verder wel met je eens: je zal maar uit je vriendenkring gerukt worden, om dan in een vreemd land met andere gebruiken nieuwe vrienden te moeten maken.
Mee eens. Je hebt meer verantwoordelijkheid dan alleen jezelf idd. Kinderen verdienen extra aandacht, en vooral in situaties als deze.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:14 schreef Straatklinker het volgende:
Zuid-Afrika is niet direct het goede voorbeeld qua taal, maar er zijn zat afleveringen waarin ze naar Frankrijk/Spanje/Italie/Noorwegen etc. gaan en dan worden ze op de lokale basis/middelbare school gezet.
Naja, ik heb zelf ook 6 jaar overal gewoond met m'n pa, maar dan zat ik wel op een internationale school waar ze Engels spraken en was het ook niet zoiets als "we gaan daar is kijken en zien of het wel gaat lukken". Ik vind dat een beetje onverantwoord als je kinderen hebt. Dat komt een beetje over alsof het wat extra bagage is.
Dat medelijden vind ik zelfs mishandeling. Er zitten maar weinig kinderen tussen die het volgens mij echt naar hun zin hebben daar en vaak moeten ze ook nog verwend worden met dure cadeaus zodat ze niet meer kunnen of mogen zeuren. Die kinderen worden gewoon kaltgestellt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:03 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Ja meerdere keren zelfs dacht ik. Daarom zeg ik :p Naakt tussen de bosjesmannen
[..]
Ik heb toch wel medelijden met die kinderen met van die ouders die in hun mid-life crisis zitten. Ben je 12-16 jaar word je ergens gedumpt waar je helemaal de taal niet spreekt.
Copy/paste in een email en dan sturen naar ikvertrek@tros.nlquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
De redactie van Ik Vertrek is na plaatsing niet meer online geweest. Of in ieder geval niet meer ingelogd wezen kijken hier. Jammer. Zoveel goede ideeën.
Omdat je het grappig lijkt te vinden dat iemand dat wel doet. Kan ook een verkeerde interpretatie zijn van me, vandaar de vraag.quote:
Nou ja, ik vind het tof dat mensen zo'n stap durven zetten en hun dromen achterna gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat je het grappig lijkt te vinden dat iemand dat wel doet. Kan ook een verkeerde interpretatie zijn van me, vandaar de vraag.
En zelfs dat kan ik nog begrijpen, maar doe het dan met volwassenen die zelf de keuze kunnen maken of ze wel/niet gaan, en trek niet een stel kinderen mee dat eigenlijk geen keuze heeft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het tof dat mensen zo'n stap durven zetten en hun dromen achterna gaan.
Maar zomaar met het idee komen ergens naartoe emigreren waar je nog nooit geweest bent en gekozen hebt door plaatjes van internet en verhalen vind ik wel heel ver gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |