Omdat bijna iedereen engels spreekt en dan is er niks aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:35 schreef SunChaser het volgende:
Waarom gaat Ik Vertrek nooit over mensen die naar Canada, Australie of Amerika gaan
Dat was serieus mijn volgende postquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:39 schreef SunChaser het volgende:
Beste Tros, ik ga een katoenplantage beginnen in Missisipi, Amerika. Is dat wat?
Wel een beetje onpersoonlijk geen naam erbij te zetten redactrice/stagierequote:Op dinsdag 3 september 2013 12:07 schreef IkVertrek het volgende:
Voor het televisieprogramma Ik Vertrek zijn wij op zoek naar enthousiaste stellen/gezinnen die een onderneming gaan beginnen in het buitenland!
Gaan jullie emigreren en lijkt het je leuk om mee te doen, of wil je wat meer informatie? Stuur dan een berichtje naar: ikvertrek@tros.nl of bel 020-8931316
Wij hopen je verhaal tegemoet te zien!
Hartelijke groet,
Redactie Ik Vertrek
Heb je zweepjes, word je mijn huisslaafquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was serieus mijn volgende post![]()
Maar misschien kunnen we samenwerken!
Gouden idee!quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga in Nigeria een bedrijfje starten waar iedereen zijn goud heen kan sturen voor cash.
Heb je daar een vergunning voor nodig?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:45 schreef KoningPils het volgende:
Ik ga een hotel oprichten voor eenzame Nederlandse mannen en Thaise kindertjes.
Weet ik nog niet, maar ik ga gewoon beginnen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb je daar een vergunning voor nodig?
Ik zou een blanke blonde man gebruiken in je commercials, dat schijnt fantastisch te werken!quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga in Nigeria een bedrijfje starten waar iedereen zijn goud heen kan sturen voor cash.
Zat te denken aan zo eentje met een aardappel in zn keel. Dat komt betrouwbaar en rijk over. Dan is mijn bedrijfje per definitie al een succes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou een blanke blonde man gebruiken in je commercials, dat schijnt fantastisch te werken!
Nee, brouwerij in het midden oosten ergens.quote:
Everybody loves bacon. Even vegetarians! Bacon is the proof of God!quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:56 schreef Fogel het volgende:
Of varkensboer, want ze hebben daar een bacontekort. Gat in de markt
Ho ho...quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Everybody loves bacon. Even vegetarians! Bacon is the proof of God!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |