An sich wel logisch, van dat Nippo Re Rosa is volgend jaar geloof ik ook niet meer zo veel over anders. Die Arrendondo gaat natuurlijk ook weg naar Trek.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:01 schreef TheArt het volgende:
Vini Fantini en Nippo De Rosa vormen samen een team volgend seizoen.
An sich heeft hij ergens wel een punt, maar bij lange na niet het belangrijkste is om je mee bezig te gaan houden.quote:Cookson wil Armstrong ontzien bij medewerking
Kandidaat UCI-voorzitter Brian Cookson denkt dat Lance Armstrong zwaarder is gestraft dan veel andere renners, die ook systematisch met de vingers in de snoeppot hebben gezeten. Als het aan de Brit ligt, moet Armstrongs medewerking aan een onderzoek naar dopinggebruik 'beloond' worden.
"Ik zie het niet direct zitten om Lance Armstrong hoop te geven voor de toekomst - dat zou ook niet in mijn handen zijn, maar in die van USADA - maar laat ik voorzichtig zijn. Ik denk dat er renners zijn die minder zwaar zijn aangepakt dan hij en ik zou het goed vinden om richting een soort gelijke behandeling te gaan', aldus Cookson in de Daily Telegraph.
"Dat betekent niet gelijk dat ik hem terug wil zien, ik denk zeker niet dat er plaats voor hem is in het professionele fietsen. Maar ik wil weten wat hij te zeggen heeft en als hij meer achter de hand heeft, wat zo is, dan wil ik dat hij dat vertelt. Maar er moet voor hem wel een soort prikkel zijn als hij dat wil doen."
twitter:DJVZanen twitterde op woensdag 18-09-2013 om 11:46:24@thijszonneveld valt me op dat jij altijd je gelijk moet hebben, wordt op een gegeven moment storend. reageer retweet
vervelend voor DJVZanenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:48 schreef Pino112 het volgende:
twitter:DJVZanen twitterde op woensdag 18-09-2013 om 11:46:24@thijszonneveld valt me op dat jij altijd je gelijk moet hebben, wordt op een gegeven moment storend. reageer retweet
Als je die discussie hebt gevolgd, zie je dat Thijs wel gelijk heeft in zekere zin.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:48 schreef Pino112 het volgende:
Dat er nagedacht wordt over gelijke behandeling vind ik positief. Zeker als dat wordt doorgetrokken naar de dopingcontroles en het systeem van schorsen centraler wordt.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:01 schreef OProg het volgende:
[..]
An sich wel logisch, van dat Nippo Re Rosa is volgend jaar geloof ik ook niet meer zo veel over anders. Die Arrendondo gaat natuurlijk ook weg naar Trek.
Iets anders:
[..]
An sich heeft hij ergens wel een punt, maar bij lange na niet het belangrijkste is om je mee bezig te gaan houden.
Ik zou er wel voor zijn als de rest net zo zwaar wordt aangepakt als hijquote:Op woensdag 18 september 2013 14:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat er nagedacht wordt over gelijke behandeling vind ik positief. Zeker als dat wordt doorgetrokken naar de dopingcontroles en het systeem van schorsen centraler wordt.
Heb niet de hele discussie gevolgd nee.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:13 schreef ChangingCranks het volgende:
[..]
Als je die discussie hebt gevolgd, zie je dat Thijs wel gelijk heeft in zekere zin.
Soms word er teveel in belang van de koers/sponsoren (?) gedacht dan in het belang van de renners.
Een renner beult zichzelf af om topfit te zijn, en dan neemt de organisatie van een koers soms iets teveel risico op. Zoals bij MSR dit jaar, halve peloton onderkoeld aan de finish is niet echt het beste voor het lichaam van een topsporter.
twitter:BoogerdLive twitterde op woensdag 18-09-2013 om 14:49:47Oei @thijszonneveld het regent in #GPWallonie....verantwoord om door te rijden? reageer retweet
http://cyclingfans.com/quote:Op woensdag 18 september 2013 15:03 schreef the_critic het volgende:
sports-livez.com ligt er weer eens uit... Waar kan ik GP wallonie volgen?!
merci!quote:Op woensdag 18 september 2013 15:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://cyclingfans.com/
Heeft altijd streams.
Rijdt hier met een Belgisch nationaal team, met verder alleen maar beloften. RadioShack rijdt hier niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:58 schreef FredWielergek het volgende:
waarom heeft Jan een ander tricot?
vandaar die niet zo uitbundige felicitaties van ploeggenotenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Rijdt hier met een Belgisch nationaal team, met verder alleen maar beloften. RadioShack rijdt hier niet.
Peter Beense meenemen en alles komt goed.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:02 schreef TheArt het volgende:
Goed voor de Nederlandse WK-ploeg trouwens dat Dumoulin in orde is. Kelderman zal er ook wel staan en dan hebben we toch een sterke ploeg in de breedte.
twitter:BaukeMollema twitterde op donderdag 19-09-2013 om 17:15:40Thanks Topsportdesk @Rabo_EV for this beautiful bouquet of flowers...
- http://t.co/0PJD4KRPzX reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |