Charming..quote:
Het schijnt heel goed te zijn voor je ingewanden ofzo.quote:
Waar is hierquote:Op woensdag 4 september 2013 13:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waarom bestaan ze uberhaupt? Kom anders hier studeren, hier is het super rustig
Even gekeken maar als sportschool is die ook niet extreem duur.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Tuin, zon... happy
Was vorig jaar in de Bonte Wever (een heel leuk aan te bevelen all-inn hotel in Assen)
Mijn lief ging schaatsen (ziy erbij in de winter) en ik daar naar fe fitness. Fitness school hoort er ook bij. Jeb anderhalf uur privé les gehad op apparaten, hij vond het zo leuk om les te yeven. Tof was dat
Ik vind het er erg creepy uitzienquote:
Nou, dat wordt lekker een hele grote D!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik ook een linkje, GB?
Mijn lunch was vandaag een appel van een collega. Mijn boterhammen en ik bevonden zich helaas niet op dezelfde locatie..
Wat is dat wat ze beweegt?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het er erg creepy uitzienIk zou er zelf geen filmpje van maken, HPKW
Dat vooral blijven doenquote:Op woensdag 4 september 2013 19:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik kom niet veel verder dan in- en uitademen!
Was vrij...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Slaap lekker Uniek!moe van werken?
Ik ben ook moedrukke dag... veel verandering en prikkels, veel bezoekers, veel taken, veel
ook leuke dingen hoor.
In het Lidl-topic waren er mensen erg enthousiast over, dat heb ik er van onthouden.quote:
Ik heb hem gekocht en ben hem nu aan het testen voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 4 september 2013 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Was vrij...
Kan mij voorstellen dat je moe bent Maria... Was wel leuk toch??
Prob, prossecco van de Lidl is gewoon erg lekker, kopen!
En? Wat vind je er zelf van?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht en ben hem nu aan het testen voor mijn verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |