Volop F1 berichten in de Duitse persquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:30 schreef dery1990 het volgende:
Volgens Duitse pers heeft Kimi gister voor middernacht getekend bij Ferrari.
en dan gaat hij tweede viool spelen voor Alonso?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:30 schreef dery1990 het volgende:
Volgens Duitse pers heeft Kimi gister voor middernacht getekend bij Ferrari.
ooh, jij hebt zojuist het internet gewonnenquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:57 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.formula1.com/news/headlines/2006/9/4933.html
10 september: Raikkonen en Massa bevestigd bij Ferrari!
ik zei ook al Kimi en hulkie, maar dat is teveel verandering in een keer, volgens de fansquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat kimi en alonso van plek ruilen en massa wordt ingewisseld voor de hulk.
Dat laatste weten we helemaal niet. Goeie kans dat Renault meer in wilt stappen en die hebben geld zat lijkt me zo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zei ook al Kimi en hulkie, maar dat is teveel verandering in een keer, volgens de fans
Veder moet Alonso een te grote pay cut accepteren.
Dat was toch Kimi zijn punt, Lotus kon niet genoeg geld garanderen om de auto gedurende het seizoen mee te ontwikkelen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat laatste weten we helemaal niet. Goeie kans dat Renault meer in wilt stappen en die hebben geld zat lijkt me zo.
Zou wel een giller zijn als Massa dan alsnog gewoon aanblijft naast Kimi![]()
![]()
!!!
Daar heeft Kimi noch Renault noch Lotus iets over gezegd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat was toch Kimi zijn punt, Lotus kon niet genoeg geld garanderen om de auto gedurende het seizoen mee te ontwikkelen?
Bedankt, spuit 11quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, jij hebt zojuist het internet gewonnen
twitter:Felipe1Massa twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 20:43:50From 2014 i will no longer be driving for Ferrari. I would like to thank the team for all the… http://t.co/ubhtiS79EE reageer retweet
Ik moest lachenquote:For next year, I want to find a team that can give me a competitive car to win many more races and challenge for the championship which remains my greatest objective!
Nouja je kan wel lachen, maar als het winnen van races en de titel niet meer je doel is dan kun je beter stoppen. Lijkt mij dan toch.quote:
Lotus is waarschijnlijk het meest competitief van de teams waar hij heen zou kunnen. Al denk ik niet dat hij daar heen gaat. Meeste kans geef ik Sauber.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:01 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ook, enige waar die naartoe kan is Sauber of Lotus....
Of Force India, zou ook nog kunnen....die 3 teamsquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lotus is waarschijnlijk het meest competitief van de teams waar hij heen zou kunnen. Al denk ik niet dat hij daar heen gaat. Meeste kans geef ik Sauber.
Lijkt me ook. Als Kimi naar Ferrari gaat dan gaat Hulkenberg naar Lotus denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lotus is waarschijnlijk het meest competitief van de teams waar hij heen zou kunnen. Al denk ik niet dat hij daar heen gaat. Meeste kans geef ik Sauber.
Dat klopt. Maar Lotus is het meest competitief en ik verwacht hem bij Sauber.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:06 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Of Force India, zou ook nog kunnen....die 3 teams
Williams misschien???quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Massa wel klaar is in de F1. Ik denk niet dat Sauber zit te wachten op zijn komst.
Gewoon Indycar gaan racen. Ovals...quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Misschien doet ie een Kovalainen. Maar eigenlijk moet ie gewoon lekker in een andere raceklasse gaan rijden.
Als mentor voor Sirotkin?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Massa wel klaar is in de F1. Ik denk niet dat Sauber zit te wachten op zijn komst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |