Eens, het is een inefficiënte en overbodig dure tijdsbesteding voor weinig rendabelen, helaas op onze kosten.quote:
Omdat er tegenstrijdige belangen zijn die tot conflict leiden.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Eens, het is een inefficiënte en overbodig dure tijdsbesteding voor weinig rendabelen, helaas op onze kosten.
Maar waarom willen we in dit geval een oplossing vanuit deze hoek?
Dan lijkt me de politiek niet de juiste manier in deze, dan verwaterd het toch alleen maar in zouteloze compromissen en beïnvloeding uit eigen belang of ideologie.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:51 schreef waht het volgende:
De oplossing komt overigens niet uit de politiek, enkel het besluit, de invloed, etc.
Ik heb helaas nog geen kritische vraag gezien, want, zoals je op de uni ook leert, weet je dat je kennis van zaken moet hebben om überhaupt kritische vragen te kunnen stellen. Wat ik wel zag waren gesloten suggestieve vragen (waar je met enige zelfredzaamheid ook prima zelf een antwoord op kon vinden). Gewoon wat in de rondte lullen in een vraag vorm != kritische vraag.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:16 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit op de universiteit en kritische vragen zijn nooit dom. Behalve op het internet natuurlijk want als je simpele kritische vragen stelt ben je dom. Zie mijn onderschrift.
Er bestaan geen domme vragen. Docenten op de universiteit kijken je nooit dom aan, ook al stel je een simpele of vreemde vraag. Maar goed, ik ga hier niet verder meer met jou over discussiëren, ik heb mijn punt gemaakt.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef cynicus het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog geen kritische vraag gezien, want, zoals je op de uni ook leert, weet je dat je kennis van zaken moet hebben om überhaupt kritische vragen te kunnen stellen. Wat ik wel zag waren gesloten suggestieve vragen (waar je met enige zelfredzaamheid ook prima zelf een antwoord op kon vinden). Gewoon wat in de rondte lullen in een vraag vorm != kritische vraag.
Leuk om te zien dat je terug moet vallen op stroman argumenten om je gelijk te halen en dat verbaasd me niks, je hebt nog veel te leren. Respect voor het geduld van die docenten trouwens.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:19 schreef -jos- het volgende:
[..]
Er bestaan geen domme vragen. Docenten op de universiteit kijken je nooit dom aan, ook al stel je een simpele of vreemde vraag. Maar goed, ik ga hier niet verder meer met jou over discussiëren, ik heb mijn punt gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |