Briequote:Op dinsdag 3 september 2013 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die broodjes daar met gesmolten kaas en salami
kebab vind ik ook wel chill ja, beter dan shoarma in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
al zijn de broodjes kebab hier wel duurder geworden
fucked up
dat sowiesoquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kebab vind ik ook wel chill ja, beter dan shoarma in ieder geval
Chill! Wat ga je nu studeren eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerste college gehad, vooral introductie. Mijn slb-er. EEN BAAS
Ik wil ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
BLIEPBLIEP "Studenten weekvrij 2e klas"
Wat heb ik dat gemist zeg
Waar haal je dat op utrecht CS?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
eet gewoon kebab, dat is altijd goed.
Nu heb ik honger maar ben pas over kwartier op centraal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Brie![]()
. Of geitenkaas
. Fuck dat, die broodjes zonder iets zijn al
![]()
Die doner zaak tussen het station en Hoog Catherijne?quote:
ik kom er nooitquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die doner zaak tussen het station en Hoog Catherijne?Kom je nooit buiten?
Zit daar een?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die doner zaak tussen het station en Hoog Catherijne?Kom je nooit buiten?
Houd eens op met je: 'gr ria'quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:22 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
veel plezier lieverd, eindelijk een dagbesteding
gr ria
gr insomniaquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd eens op met je: 'gr ria'
Je hebt gewoon een username die we kunnen zien bij elke post van jou, dit is dus onnodig!
Ligt eraan waar je je bus moet hebben, Busstation Zuid of bij het Beatrix theater?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zit daar een?![]()
Liefst op de route naar mn bus.
kaas ham komkommer sla en honingmosterd sausquote:
hey je kan quotenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |