Dan moet je het afwisselen met wat andersquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel
ik kan ook amper series/films kijken vaak
Films langer dan 90 minuten zijn meestal bij mij gedoemd om te falen
Ja maar er zijn al een paar seizoenen van en die wil ik dan meteen allemaal inhalen dus dan ga ik het hele weekend non stop dat kijken want zo ben ik gewoonquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen geduld voor nodig?Je kijkt toch ook weleens films?
Oke, succes met bijzijn want breaking bad duurt nog maar een paar werkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja maar er zijn al een paar seizoenen van en die wil ik dan meteen allemaal inhalen dus dan ga ik het hele weekend non stop dat kijken want zo ben ik gewoonEn dan heb ik er wss al geen zin meer in omdat zulke dingen altijd saai beginnen
Ook als ik anime kijk, ik kijk ze nooit veel langer dan 13 episodes want dan heb ik gewoon geen zin meer om het af te kijken
Ik zie zaterdag/zondag wel of ik me verveel of niet en dan zal ik wel even kijkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, succes met bijzijn want breaking bad duurt nog maar een paar werken. En je kunt nu vijf seizoenen kijken
Jij ging zaterdag nacht doorhalen zei jequote:Op dinsdag 3 september 2013 14:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik zie zaterdag/zondag wel of ik me verveel of niet en dan zal ik wel even kijkenheb nu sowieso nog genoeg te doen
En het begint niet saai hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik zie zaterdag/zondag wel of ik me verveel of niet en dan zal ik wel even kijkenheb nu sowieso nog genoeg te doen
Ohjaaaa help me even herinnerenquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij ging zaterdag nacht doorhalen zei je
Ik moet werken. Ligt eraan hoe moe ik ben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ohjaaaa help me even herinnerenEn je moet wel bij me blijven hé
Broodquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:14 schreef d4v1d het volgende:
Straks ff mn werk bellen of het mogelijk is dat ik n half uur later ben. Kan ik nog even wat eten
.. op station.. ik loop toch al langs de burger king... andere suggesties?
Broodzaak is lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:14 schreef d4v1d het volgende:
Straks ff mn werk bellen of het mogelijk is dat ik n half uur later ben. Kan ik nog even wat eten
.. op station.. ik loop toch al langs de burger king... andere suggesties?
Die zijn echt ranzigquote:
#12jarigepuberfoodquote:
Die broodjes nooit op, 1 keer een pasta daar genomen, nooit meerquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt, en die broodjes van ze?
[..]
Geen idee, nooit gegeten
Oh jammer. Ah, je moet wat als je zo net zo'n tijdstip hebt dat je wilt eten.. Ik eet altijd zo'n broodje van broodzaak ofzoquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die broodjes nooit op, 1 keer een pasta daar genomen, nooit meer
Die broodjes daar met gesmolten kaas en salamiquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jammer. Ah, je moet wat als je zo net zo'n tijdstip hebt dat je wilt eten.. Ik eet altijd zo'n broodje van broodzaak ofzo. Maar dat kun je moeilijk verneuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |