Oscar wordt een hele goede speler.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:28 schreef Ironisch het volgende:
[..]
vond jij dit seizoen Cazorla matig?![]()
oscar was pas matig
Er is niks mis met Arteta, al is het geen echte Arsenal speler. Hij mist de snelheid enzovoort. Hij zou beter passen bij een club dat het tegenovergestelde spel van Arsenal speelt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:27 schreef Gunner het volgende:
Wat is er mis met Arteta? Een van de beste passers in de premier league
Precies. Plus dat hij over 1 of max 2 jaar met pensioen gaat of ergens in de USA gaat voetballen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:35 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Er is niks mis met Arteta, al is het geen echte Arsenal speler. Hij mist de snelheid enzovoort. Hij zou beter passen bij een club dat het tegenovergestelde spel van Arsenal speelt.
Daar maak ik me weinig zorgen over. Giroud is een vrij makkelijke spits om te bedienen, en daarnaast heb je nog Walcott die je heel makkelijk de diepte in kunt sturen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:27 schreef Rode_Duivel het volgende:
[..]
Ik vind Ozil altijd goed, maakt niet uit waar hij speelt. Heb alleen geen idee hoe hij in zn eentje voor resultaat moet gaan zorgen bij Arsenal.
Net zo leuk als die gastjes die de Arsenal supporter uithangen op een Nederlands forum.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Altijd leuk die mensen die de club niet volgen maar toch overal een mening over hebben.
Waarom zou je geen supporter kunnen zijn van een club uit een ander land?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net zo leuk als die gastjes die de Arsenal supporter uithangen op een Nederlands forum.
Die kans is vrij groot. Of nog even cashen in Rusland.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef Rode_Duivel het volgende:
[..]
Precies. Plus dat hij over 1 of max 2 jaar met pensioen gaat of ergens in de USA gaat voetballen.
nou ja. Weg doen. In beide gevallen hadden ze weinig keus hè ....quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:32 schreef Rode_Duivel het volgende:
[..]
Veel te traag voor het spel dat Arsenal wil spelen. Arsneal was het Barca van Engeland met snel mooi voetbal. Dat hebben ze gewoon verkocht door Nasri en Fabregas weg te doen en niks voor terug te halen.
Bij Nasri nog wel, bij Fabregas niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
nou ja. Weg doen. In beide gevallen hadden ze weinig keus hè ....
v Persie, Nasri en Fabregas hebben 100 miljoen opgebracht. Als je dan ziet wat voor kak ze ervoor terugkopen: Podolski, Cazorla en Giroudquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
nou ja. Weg doen. In beide gevallen hadden ze weinig keus hè ....
ben wel even klaar met dit getroll.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Rode_Duivel het volgende:
[..]
v Persie, Nasri en Fabregas hebben 100 miljoen opgebracht. Als je dan ziet wat voor kak ze ervoor terugkopen: Podolski, Cazorla en Giroud
Cazorla en Podolski zijn gewoon goeie spelers. Niks van te zeggen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Rode_Duivel het volgende:
[..]
v Persie, Nasri en Fabregas hebben 100 miljoen opgebracht. Als je dan ziet wat voor kak ze ervoor terugkopen: Podolski, Cazorla en Giroud
Is Giroud geen goede speler? Beslist gewoon de nld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Cazorla en Podolski zijn gewoon goeie spelers. Niks van te zeggen.
Giroud is gewoon een middelmatige spits.. Echt geen wereldspits.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:47 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Is Giroud geen goede speler? Beslist gewoon de nld.
Om dat te weten te komen, moet je:quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu gaan ze de volgende transferperiodes wel doorzetten met echte topaankopen, of dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Om dat te weten te komen, moet je:Goeie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter halen ze Lewandowski ofzo. En een goede verdediger.Oh.
Wat een josti ben jij zeg, al meerdere malen zet jij jezelf achterlijk voor schut. Verdiep je eens in de club voordat je onzin uitkraamt, tjappie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef Rode_Duivel het volgende:
van Gaal zou een prima coach zijn voor Arsenal. Wenger bakt er al 3 jaar geen zak van
Heb jij Cazorla ooit zien spelen? Lijkt me stug, vanaf de 1e minuut een daverend succes, wordt door eenieder geprezen die de Premier League volgt. Cazorla is absolute top voor een schappelijke prijs.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Rode_Duivel het volgende:
[..]
Niet boos worden, stokbrood. 1 prijsje in 10 jaar zou onderhand wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een josti ben jij zeg, al meerdere malen zet jij jezelf achterlijk voor schut. Verdiep je eens in de club voordat je onzin uitkraamt, tjappie.
En weet je ook wat de reden was? De verkoop van sterspelers bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef Rode_Duivel het volgende:
[..]
Niet boos worden, stokbrood. 1 prijsje in 10 jaar zou onderhand wel leuk zijn.
Sinds wanneer speelt Barcelona snel? Je valt zowat in slaap bij die eindeloze pasjes in de breedte. Ik ga niet zeggen dat Cazorla even goed is als Xavi en Iniesta maar qua techniek zou hij toch echt wel meekunnen bij Barcelona.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:32 schreef Rode_Duivel het volgende:
[..]
Veel te traag voor het spel dat Arsenal wil spelen. Arsneal was het Barca van Engeland met snel mooi voetbal. Dat hebben ze gewoon verkocht door Nasri en Fabregas weg te doen en niks voor terug te halen.
Niveau en tempo van Barcelona is lastig bij te houden hoor... Ja, als de tegenstander met 11 man achter de bal gaat spelen is het logisch dat het lang duurt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Barcelona snel? Je valt zowat in slaap bij die eindeloze pasjes in de breedte. Ik ga niet zeggen dat Cazorla even goed is als Xavi en Iniesta maar qua techniek zou hij toch echt wel meekunnen bij Barcelona.
Als je sterspelers wegdoet en je loopt al voor het 2de seizoen te ballen met een voorhoede Podolski-Giroud-Walcott dan is er iets goed mis met het aankoopbeleid.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En weet je ook wat de reden was? De verkoop van sterspelers bijvoorbeeld?
Alle creativitioet weg bij Real, tenzij Modric speelt maar dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:58 schreef Neejman het volgende:
Heerlijk dit voor arsenal! En jezus wat een fout van perez, ozil samen met ronaldo en alonso de ruggegraat van real. Grootste fout ooit!
Giroud heeft het best redelijk gedaan. Toch nog onder niveau maar in vergelijking met spelers als Torres, Sturridge enzovoort doet hij het gewoon redelijk. Arsenal is een stap te hoog en misschien ook wel twee, maar hij weet zich aardig staande te houden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:14 schreef Rode_Duivel het volgende:
[..]
Als je sterspelers wegdoet en je loopt al voor het 2de seizoen te ballen met een voorhoede Podolski-Giroud-Walcott dan is er iets goed mis met het aankoopbeleid.
Een spits had natuurlijk prioriteit nummer 1 moeten zijn. Nu zitten nog minimaal een half jaar opgescheept met die kluns die er in een heel seizoen 11 inschoot
Hoeveel echt goede seizoenen heeft Van Persie nou gedraaid bij Arsenal!? anderhalf ofzo, en dan nam hij nog bijna iedere vrije trap en penalty ook.quote:Op woensdag 4 september 2013 04:31 schreef eNGine10 het volgende:
Plus eerste seizoen in de premier league voor Giroud. Verwacht dat hij het dit seizoen beter zal doen. Speelde best aardig in de eerste paar wedstrijden. Alhoewel hij geen wereldtop is zoals van Persie was.
Twee en half, rond 2009 ongeveer.quote:Op woensdag 4 september 2013 05:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel echt goede seizoenen heeft Van Persie nou gedraaid bij Arsenal!? anderhalf ofzo, en dan nam hij nog bijna iedere vrije trap en penalty ook.
Giroud lijkt me een vrij goede spits, maar uiteraard geen groot technicus ofzo. Meer 'type' Koevermans, en dat soort types krijgt vaak maar weinig respect. Daarnaast heb ik het idee dat hij veel beter speelt wanneer er iemand naast hem speelt, of in ieder geval dicht in de buurt.
Harde werkers presteren niet altijd hé.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Twee en half, rond 2009 ongeveer.
Ben erg benieuwd hoe Giroud het gaat doen. Hij werkt zich wel de tering laatste wedstrijden en speelt wel lekker. Hoop alleen dat die niet geblesseerd raakt, dan is het game over.
Bale is zo overrated, die jonge wordt 1 grote flop. en ik denk dat ronaldo ook weggaat na dit seizoen of eerder. en modric is toch heel wat minder dan ozil.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:19 schreef Rode_Duivel het volgende:
[..]
Alle creativitioet weg bij Real, tenzij Modric speelt maar dat denk ik niet.
Ik vraag me trouwens af of Bale en Ronaldo elkaar niet in de weg gaan lopen. Ze bestrijken alltwee bijna de volledige linkerflank. En dan heb je nog Marcelo, die dat ook doet als linksback
Meer, met Özil kan iedere lamlul dodelijk zijn. Giroud snap de looplijnen aardig, evenals Walcott. 20-25 moet echt goed mogelijk zijn en wie weet verrast hij ons nog verder door deze ontwikkeling door te trekken.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:35 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Harde werkers presteren niet altijd hé.
Giroud maakt er dit seizoen sowieso 15 en met een beetje geluk 17 á 18.
Nope, anderhalf, daarvoor nooit boven de 22 goals geweest door zijn blessures.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Twee en half, rond 2009 ongeveer.
Ben erg benieuwd hoe Giroud het gaat doen. Hij werkt zich wel de tering laatste wedstrijden en speelt wel lekker. Hoop alleen dat die niet geblesseerd raakt, dan is het game over.
De enige die me te nu toe verbaast ben jij met je Giroud geblaat.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Wacht maar af, Giroud gaat de mensen nog verbazen, zeker met die tovenaar erachter.
Fabregas, oké, maar bedoel je nou echt dat Nasri beter was dan Cazorla?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:32 schreef Rode_Duivel het volgende:
[..]
LoLquote:Spurs-baas Levy woest om transfer Özil
Tottenham Hotspur-voorzitter Daniel Levy is woest vanwege de transfer van Mesut Özil van Real Madrid naar Arsenal. Tijdens de onderhandelingen over Gareth Bale kreeg Levy altijd te horen dat de Duitse middenvelder niet te koop was.
Tottenham wilde Özil maar wat graag inlijven. Levy informeerde dan ook meerdere keren bij zijn collega Florentino Perez of Özil niet in de deal rond Bale betrokken kon worden. Steeds kreeg hij te horen dat dat onbespreekbaar was.
Nu Özil toch naar Londen verkast, maar dan naar concurrent Arsenal, voelt Levy zich verraden. Hij probeerde de transfer volgens de Spaanse krant El Confidencial op het laatste moment te blokkeren, maar zonder succes.
ANP
quote:Mourinho en vooral Ronaldo snappen niets van transfer Özil
'UPDATE Chelsea-manager José Mourinho haalt hard uit naar zijn oude club wat betreft de transfer van Mesut Ozil naar Arsenal. Morinho zegt in een gesprek met Eurosport dat hij het onbegrijpelijk vindt dat de Koninklijke de 24-jarige Duitse spelmaker hebben laten gaan.
'Özil is uniek. Er is geen kopie van hem, zelfs geen slechte', aldus Mourinho. 'Hij is de beste nummer tien van de wereld. Mesut maakte dingen makkelijker voor mij en zijn teamgenoten. Je kunt een beetje Figo en Zidane in hem zien, iedereen houdt van hem.'
Ook Cristiano Ronaldo heeft laten weten dat hij niet blij is met het vertrek van Özil. In de Spaanse krant AS laat de sterspeler van Real Madrid weten dat de verkoop van de Duitsers 'slecht nieuws' is. 'Hij kende mijn bewegingen op het veld en mijn bedoelingen als ik voor het doel kwam. Ik kan er niet over uit dat de club hem zomaar heeft laten gaan', aldus Ronaldo.
Ook andere prominente spelers van Real Madrid als Sergio Ramos en Alvaro Arbeloa betreurden het afscheid van Özil, die in de afgelopen twee seizoenen de meeste assists (31) in de Spaanse competitie op zijn naam had staan.
De Duitse bondscoach Joachim Löw reageerde vandaag in het trainingskamp van de nationale ploeg in München eveneens met enige verbazing op de overstap van zijn zeer gewaardeerde middenvelder. Hij denkt wel dat Özil zowel bij Arsenal als bij het Duitse elftal een nog betere voetballer kan worden.
Özil wilde naar eigen zeggen weg bij Real Madrid, omdat hij te weinig vertrouwen voelde bij de nieuwe trainer Carlo Ancelotti. De Madrileens clubleiding wilde graag meewerken aan zijn transfer naar Arsenal om de recordsom voor Bale voor de helft te kunnen compenseren.
Mede door de transfer van Özil naar Arsenal, die Real bijna 50 miljoen opleverde, besloot Mourinho om aanvaller Demba Ba niet te verhuren aan de 'Gunners'. 'Ik weigerde in te gaan op die aanbieding, omdat ze dan, met ook nog Özil erbij, een titelkandidaat zouden zijn geweest.'
Dan snap ik nu ook ineens waarom ze zo enorm lang wachtte met het officieel bekend maken.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:58 schreef Rode_Duivel het volgende:
[..]
De enige die me te nu toe verbaast ben jij met je Giroud geblaat.
Wenger slaagt er ieder jaar weer in om in Champions League uit te komen met de "beperkte selectie". Het is maar wat je slecht noemt..quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef Rode_Duivel het volgende:
van Gaal zou een prima coach zijn voor Arsenal. Wenger bakt er al 3 jaar geen zak van
Van dat geld mogen ze weer schulden afbetalen. Hebben ze het weer over een winst op Özil terwijl ze al jaren met een schuld van een paar miljard rondlopen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:09 schreef gniffie het volgende:
Voor maar 50 miljoen ook gewoon. Real die haar met afstand meest technische speler de deur uit gooit
![]()
Onwetenden.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:46 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Van dat geld mogen ze weer schulden afbetalen. Hebben ze het weer over een winst op Özil terwijl ze al jaren met een schuld van een paar miljard rondlopen.
Sterk, zijn statistieken tonen anders aan. Heb je de wedstrijd tegen Spurs gezien of niet? Beste man van het veld namelijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:58 schreef Rode_Duivel het volgende:
[..]
De enige die me te nu toe verbaast ben jij met je Giroud geblaat.
Dat dus. Mensen vergeten voor de handigheid even dat er nog een middenweg is tussen "wereldtopper" en "flop".quote:Op donderdag 5 september 2013 01:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sterk, zijn statistieken tonen anders aan. Heb je de wedstrijd tegen Spurs gezien of niet? Beste man van het veld namelijk.
Giroud is geen topper, maar mensen schilderen hem af als prutser en dat is gewoon onzin. Vergeet voor het gemak ook even dat dit pas zijn 2e seizoen is, dit seizoen kan je hem pas beoordelen.
Bij de buurman betalen ze 30m voor hetzelfde, al verzette hij bar weinig werk tegen Arsenal.
Vind het vooral merkwaardig dat zo'n Levy denkt aantrekkelijk te zijn voor Özil zonder Champions League voetbal.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:46 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Van dat geld mogen ze weer schulden afbetalen. Hebben ze het weer over een winst op Özil terwijl ze al jaren met een schuld van een paar miljard rondlopen.
... in een jaar voor een WK...... (dan wil en moet je gewoon op het hoogste niveau spelen)quote:Op donderdag 5 september 2013 14:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het vooral merkwaardig dat zo'n Levy denkt aantrekkelijk te zijn voor Özil zonder Champions League voetbal.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:46 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ie naar Arsenal gaat zou ik niet weten waarom ie niet naar de Spurs zou kunnen gaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het vooral merkwaardig dat zo'n Levy denkt aantrekkelijk te zijn voor Özil zonder Champions League voetbal.
Gelukkig heeft Real Madrid de afgelopen jaren zijn prijzenkast wel flink weten te spekkenquote:Op donderdag 5 september 2013 15:22 schreef inZanity het volgende:
Onbegrijpelijk dat Özil naar Arsenal gaat. Özil is één van de zoniet de beste op zijn positie. Dan ga je toch niet naar een Engels subtoppertje dat hooguit 4e wordt..
En dan ook nog eens naar Arsenal. Uitgerekend één van de weinige Engelse clubs zonder uitstraling en zonder sfeer.
Zonde. Ben een groot liefhebber van Özil. Had m graag bij een mooie grote club om de prijzen zien spelen.
Ja leuk, prijzen. Om de week rouleren met één of ander blind renpaard bij United of zo. Bij Arsenal heeft hij de status die hij verdient. De status van absolute sterspeler en niet één van de velen. Tevens ligt het voetbal hem prima. Zie je hem al bij Chelsea in het keurslijf van Mourinho op rechts draven of zo? Gewoon in de as met die man en voetballen. Alsof Arsenal nooit meer de stap naar de top kan zetten. Prijzen komen wel weer een keer. En anders pakt hij ze met Duitsland wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:22 schreef inZanity het volgende:
Onbegrijpelijk dat Özil naar Arsenal gaat. Özil is één van de zoniet de beste op zijn positie. Dan ga je toch niet naar een Engels subtoppertje dat hooguit 4e wordt..
En dan ook nog eens naar Arsenal. Uitgerekend één van de weinige Engelse clubs zonder uitstraling en zonder sfeer.
Zonde. Ben een groot liefhebber van Özil. Had m graag bij een mooie grote club om de prijzen zien spelen.
Dat deed hij bij Madrid ook nauwelijks. Altijd achter Barca staan kan je ook zat worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:22 schreef inZanity het volgende:
Dat hebben we zondag wel gezien. Een zwaar versterkt Spurs had nog altijd niks in te brengen tegen een gehavend Arsenal.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ie naar Arsenal gaat zou ik niet weten waarom ie niet naar de Spurs zou kunnen gaan.
Beetje rare opmerking aangezien hij zijn beste periode onder Mourinho heeft gehad en dat die prima weet hoe hij ingezet moet worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:27 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja leuk, prijzen. Om de week rouleren met één of ander blind renpaard bij United of zo. Bij Arsenal heeft hij de status die hij verdient. De status van absolute sterspeler en niet één van de velen. Tevens ligt het voetbal hem prima. Zie je hem al bij Chelsea in het keurslijf van Mourinho op rechts draven of zo? Gewoon in de as met die man en voetballen. Alsof Arsenal nooit meer de stap naar de top kan zetten. Prijzen komen wel weer een keer. En anders pakt hij ze met Duitsland wel.
Ohja, Chelsea en Real Madrid spelen inderdaad hetzelfde voetbalquote:Op donderdag 5 september 2013 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beetje rare opmerking aangezien hij zijn beste periode onder Mourinho heeft gehad en dat die prima weet hoe hij ingezet moet worden.
Amen, er zijn weinig teams in de wereld te vinden met de ambities die Arsenal heeft en zo naadloos passen bij Ozil's ambitie. En er zijn natuurlijk nauwelijks teams te vinden van het kaliber Arsenal waar hij in de rol kan spelen die hij wilt, met goede teamgenoten, perspectief op verbeteringen in de toekomst en bovendien altijd maar dan ook altijd op het veld staat.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:27 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja leuk, prijzen. Om de week rouleren met één of ander blind renpaard bij United of zo. Bij Arsenal heeft hij de status die hij verdient. De status van absolute sterspeler en niet één van de velen. Tevens ligt het voetbal hem prima. Zie je hem al bij Chelsea in het keurslijf van Mourinho op rechts draven of zo? Gewoon in de as met die man en voetballen. Alsof Arsenal nooit meer de stap naar de top kan zetten. Prijzen komen wel weer een keer. En anders pakt hij ze met Duitsland wel.
Alleen al in de periode dat Özil er speelde drie keer zoveel prijzen gewonnen als Arsenal. En dan praat je dus over een uiterst magere periode van Real.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Real Madrid de afgelopen jaren zijn prijzenkast wel flink weten te spekken
Oh, wacht
Behoorlijk verschil qua concurrentie he. Als Real onderling van Barça wint, pakken ze elke prijs.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alleen al in de periode dat Özil er speelde drie keer zoveel prijzen gewonnen als Arsenal. En dan praat je dus over een uiterst magere periode van Real.
Wie pakt er naast Real en Barcelona in Spanje ooit een prijs?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alleen al in de periode dat Özil er speelde drie keer zoveel prijzen gewonnen als Arsenal. En dan praat je dus over een uiterst magere periode van Real.
Ik denk dat hij ook bij United hoe dan ook in de as had gespeeld. Die missen juist een creatieve middenvelder, dan gaan ze m niet verneuken op een verkeerde positie. Zelfde geld voor Chelsea aangezien Mourinho daar coach is.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:27 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Precies, buiten de traditonele top 2 stelt het ook niet zoveel voor. zeker niet als je de monsterscores ziet die ze tegen de kleine clubs neerzetten snap ik ook wel dat messie er 50 kan maken.... hquote:Op donderdag 5 september 2013 15:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wie pakt er naast Real en Barcelona in Spanje ooit een prijs?
Dus?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:34 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Behoorlijk verschil qua concurrentie he. Als Real onderling van Barça wint, pakken ze elke prijs.
Atletico.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wie pakt er naast Real en Barcelona in Spanje ooit een prijs?
Altijd achter Bara staan?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat deed hij bij Madrid ook nauwelijks. Altijd achter Barca staan kan je ook zat worden.
In een thuiswedstrijd tegen een Spurs dat nog volop aan elkaar moet wennen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat hebben we zondag wel gezien. Een zwaar versterkt Spurs had nog altijd niks in te brengen tegen een gehavend Arsenal.
United is de laatste 6 jaar nooit en ten nimmer een plek voor creatievelingen geweest. In het reactief voetbal dat ze daar speelden was het van belang om Rooney, Ronaldo of Van Persie te bedienen. De rest ging dan vanzelf. Om daarop te anticiperen spelen ze ontzettend gesloten en moet alles wijken voor het teambelang. Waarom speelde Park elke CL wedstrijd? Waarom zijn Anderson en Kagawa zelden optimaal benut? Waarom krijgt een Valencia de voorkeur boven Nani? Natuurlijk is Özil van wereldklasse, maar het sluit allemaal niet uit dat hij ook de dupe van het matige voetbal (voor een creatieveling) zou kunnen worden. Verder was United slechts hypothetisch van aard. En daarnaast zijn ze waarschijnlijk niet concreet genoeg geweest. Cesc, Thiago, Herrera kwamen ten slotte ook niet. Nu hebben ze Felliani gehaald voor veel geld. Nuff said.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook bij United hoe dan ook in de as had gespeeld. Die missen juist een creatieve middenvelder, dan gaan ze m niet verneuken op een verkeerde positie. Zelfde geld voor Chelsea aangezien Mourinho daar coach is.
Waarom zou in godsnaam Spurs wel om de prijzen kunnen spelen en Arsenal niet? Spurs moet eerst maar eens een duidelijke voetbalvisie bezigen. Zonder Bale hadden ze dit seizoen misschien niet eens Europees voetbal afgedwongen.quote:Nee, eerlijk gezegd zie ik ze niet zo snel meer om de prijzen meespelen. Ze moeten eerder hopen dat ze niet voorbijgestreefd worden door clubs als Spurs.
Een Spurs dat niks in te brengen had tegen een Arsenal dat zogenaamd zwakker zou zijn dan Spurs.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
In een thuiswedstrijd tegen een Spurs dat nog volop aan elkaar moet wennen.
Jij haalt Real er toch bij vriend? Je begint over prijzen die Real wel pakt en Arsenal niet. Wat een kut vergelijking. Real heeft maar één concurrent. Atletico is bullshit, die liggen mijlenver achter vanwege de grote verschillen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus?
Wat heeft dat met de transfer van Özil te maken?
United is de laatste jaren inderdaad geen plek voor creatievelingen geweest. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze er dan ook niet heel erg behoefte aan hebben. United kan een cratieve man als Özil echt heel goed gebruiken. Özil die de steekpassjes geeft op Van Persie dat zou echt smullen zijn geweest.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:43 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
United is de laatste 6 jaar nooit en ten nimmer een plek voor creatievelingen geweest. In het reactief voetbal dat ze daar speelden was het van belang om Rooney, Ronaldo of Van Persie te bedienen. De rest ging dan vanzelf. Om daarop te anticiperen spelen ze ontzettend gesloten en moet alles wijken voor het teambelang. Waarom speelde Park elke CL wedstrijd? Waarom zijn Anderson en Kagawa zelden optimaal benut? Waarom krijgt een Valencia de voorkeur boven Nani? Natuurlijk is Özil van wereldklasse, maar het sluit allemaal niet uit dat hij ook de dupe van het matige voetbal (voor een creatieveling) zou kunnen worden. Verder was United slechts hypothetisch van aard. En daarnaast zijn ze waarschijnlijk niet concreet genoeg geweest. Cesc, Thiago, Herrera kwamen ten slotte ook niet. Nu hebben ze Felliani gehaald voor veel geld. Nuff said.
Mourinho al helemaal, die speelt bij Chelsea nog veel meer gesloten dan bij Real hoor. En dan nog, Chelsea heeft Oscar en Mata op de beste positie van Özil. Mourinho posteerde hem bij Real ook al vaak rechts, of op de bank. Bij Chelsea op de flank zou hij nog veel minder tot z'n recht komen met al dat geren en gedraaf.
[..]
Waarom zou in godsnaam Spurs wel om de prijzen kunnen spelen en Arsenal niet? Spurs moet eerst maar eens een duidelijke voetbalvisie bezigen. Zonder Bale hadden ze dit seizoen misschien niet eens Europees voetbal afgedwongen.
Och ik denk dat Arsenal sowieso (veel) zwakker zal blijken dan Spurs, ondanks de komst van Özil. Spurs heeft zich echt gigantisch versterkt. Moet allemaal nog even aan elkaar wennen maar kwalitatief denk ik dat Spurs echt veel beter is dan Arsenal.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:44 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Een Spurs dat niks in te brengen had tegen een Arsenal dat zogenaamd zwakker zou zijn dan Spurs.
Waar haal ik Real er bij??quote:Op donderdag 5 september 2013 15:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jij haalt Real er toch bij vriend? Je begint over prijzen die Real wel pakt en Arsenal niet. Wat een kut vergelijking. Real heeft maar één concurrent. Atletico is bullshit, die liggen mijlenver achter vanwege de grote verschillen.
Welke stijgende lijn precies? Ze waren er namelijk het dichtste bij in 2006. Als er een duidelijke stijgende lijn in zou zitten, zouden ze nu dus veel verder moeten zijn. We zijn tenslotte bijna 8 seizoenen verder.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:33 schreef inZanity het volgende:
Omdat er bij Spurs de laatste jaren een duidelijke stijgende lijn in lijkt te zitten. En ze geld te besteden hebben. Kijk wat ze deze zomer allemaal uitgegeven hebben. Het draait tegenwoordig, zeker in een competitie als de Premier League, toch vooral om de centen. Verder doen Spurs qua uitstraling en grootsheid enzo natuurlijk sowieso niet onder voor Arsenal.
Oeh boehoe, iemand anders haalde Real erbij. Maar jij maakte er een punt mee. Ofja, punt. Iets wat daar op moest lijken.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar haal ik Real er bij??
Misschien volgende keer even wat beter lezen vriend, ik heb Real er niet bijgehaald.
Denummer10 heten en geen avatar van Bergkamp hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Oeh boehoe, iemand anders haalde Real erbij. Maar jij maakte er een punt mee. Ofja, punt. Iets wat daar op moest lijken.
Het is toch duidelijk dat Spurs de laatste jaren steeds beter in de subtop aan het nestelen. Misschien zelfs wel langzaamaan richting top.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:43 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Welke stijgende lijn precies? Ze waren er namelijk het dichtste bij in 2006. Als er een duidelijke stijgende lijn in zou zitten, zouden ze nu dus veel verder moeten zijn. We zijn tenslotte bijna 8 seizoenen verder.
Ik reageer op iemand. Die Real erbij haalde. Ik heb Real er zelf niet bijgehaald man.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Oeh boehoe, iemand anders haalde Real erbij. Maar jij maakte er een punt mee. Ofja, punt. Iets wat daar op moest lijken.
Het is aan de resultaten nog altijd niet zichtbaar. Terwijl Spurs met geld blijft smijten. Ze zullen heus wel een keer 4e eindigen en Arsenal niet, maar waarom zou Spurs Arsenal voorbij gaan? Alles wat Spurs kan kan Arsenal ook. Mét een duidelijkere voetbalopvatting.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat Spurs de laatste jaren steeds beter in de subtop aan het nestelen. Misschien zelfs wel langzaamaan richting top.
Terwijl Arsenal alleen maar minder lijkt te worden
Ja, dat zei je net ook al.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand. Die Real erbij haalde. Ik heb Real er zelf niet bijgehaald man.
Houd toch op man. Wie speelt er op donderdagavond?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat Spurs de laatste jaren steeds beter in de subtop aan het nestelen. Misschien zelfs wel langzaamaan richting top.
Terwijl Arsenal alleen maar minder lijkt te worden
Hoezo zijn de resultaten dan niet zichtbaar? Ze spelen inmiddels al jaren bovenin mee en halen ieder jaar Europees voetbal. Nog niet zo lang geleden bivakkeerde Spurs voornamelijk in de middenmoot.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:00 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Het is aan de resultaten nog altijd niet zichtbaar. Terwijl Spurs met geld blijft smijten. Ze zullen heus wel een keer 4e eindigen en Arsenal niet, maar waarom zou Spurs Arsenal voorbij gaan? Alles wat Spurs kan kan Arsenal ook. Mét een duidelijkere voetbalopvatting.
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:33 schreef inZanity het volgende:
[..]Verder doen Spurs qua uitstraling en grootsheid enzo natuurlijk sowieso niet onder voor Arsenal.
Wat is er zo grappig dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:26 schreef fanneke het volgende:
[..]![]()
Man, ik was net koffie aan het drinken toen ik dat las. Moet nu weer een schoon shirt aan gaan trekken.
Man, op zoveel domheid ga ik niet eens in.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig dan?
Denk zelfs dat Spurs (veel) meer uitstraling hebben dan Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |