abonnement Unibet Coolblue
pi_130796413
Van Gaal trainer van Arsenal? :D Alsjeblieft niet zeg. :')
★★★
pi_130797679
Heerlijk dit voor arsenal! En jezus wat een fout van perez, ozil samen met ronaldo en alonso de ruggegraat van real. Grootste fout ooit!
hihi
pi_130798540
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

En weet je ook wat de reden was? De verkoop van sterspelers bijvoorbeeld?
Als je sterspelers wegdoet en je loopt al voor het 2de seizoen te ballen met een voorhoede Podolski-Giroud-Walcott dan is er iets goed mis met het aankoopbeleid.

Een spits had natuurlijk prioriteit nummer 1 moeten zijn. Nu zitten nog minimaal een half jaar opgescheept met die kluns die er in een heel seizoen 11 inschoot
pi_130798772
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:58 schreef Neejman het volgende:
Heerlijk dit voor arsenal! En jezus wat een fout van perez, ozil samen met ronaldo en alonso de ruggegraat van real. Grootste fout ooit!
Alle creativitioet weg bij Real, tenzij Modric speelt maar dat denk ik niet.

Ik vraag me trouwens af of Bale en Ronaldo elkaar niet in de weg gaan lopen. Ze bestrijken alltwee bijna de volledige linkerflank. En dan heb je nog Marcelo, die dat ook doet als linksback
pi_130800595
Gasten, loop niet zo te happen naar dat jochie
pi_130801895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:14 schreef Rode_Duivel het volgende:

[..]

Als je sterspelers wegdoet en je loopt al voor het 2de seizoen te ballen met een voorhoede Podolski-Giroud-Walcott dan is er iets goed mis met het aankoopbeleid.

Een spits had natuurlijk prioriteit nummer 1 moeten zijn. Nu zitten nog minimaal een half jaar opgescheept met die kluns die er in een heel seizoen 11 inschoot
Giroud heeft het best redelijk gedaan. Toch nog onder niveau maar in vergelijking met spelers als Torres, Sturridge enzovoort doet hij het gewoon redelijk. Arsenal is een stap te hoog en misschien ook wel twee, maar hij weet zich aardig staande te houden. :P
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
  Leukste jonkie 2022 woensdag 4 september 2013 @ 04:31:59 #132
213457 engine
pi_130802494
Plus eerste seizoen in de premier league voor Giroud. Verwacht dat hij het dit seizoen beter zal doen. Speelde best aardig in de eerste paar wedstrijden. Alhoewel hij geen wereldtop is zoals van Persie was.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 4 september 2013 @ 05:21:58 #133
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130802551
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 04:31 schreef eNGine10 het volgende:
Plus eerste seizoen in de premier league voor Giroud. Verwacht dat hij het dit seizoen beter zal doen. Speelde best aardig in de eerste paar wedstrijden. Alhoewel hij geen wereldtop is zoals van Persie was.
Hoeveel echt goede seizoenen heeft Van Persie nou gedraaid bij Arsenal!? anderhalf ofzo, en dan nam hij nog bijna iedere vrije trap en penalty ook.

Giroud lijkt me een vrij goede spits, maar uiteraard geen groot technicus ofzo. Meer 'type' Koevermans, en dat soort types krijgt vaak maar weinig respect. Daarnaast heb ik het idee dat hij veel beter speelt wanneer er iemand naast hem speelt, of in ieder geval dicht in de buurt.
pi_130805995
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 05:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hoeveel echt goede seizoenen heeft Van Persie nou gedraaid bij Arsenal!? anderhalf ofzo, en dan nam hij nog bijna iedere vrije trap en penalty ook.

Giroud lijkt me een vrij goede spits, maar uiteraard geen groot technicus ofzo. Meer 'type' Koevermans, en dat soort types krijgt vaak maar weinig respect. Daarnaast heb ik het idee dat hij veel beter speelt wanneer er iemand naast hem speelt, of in ieder geval dicht in de buurt.
Twee en half, rond 2009 ongeveer.

Ben erg benieuwd hoe Giroud het gaat doen. Hij werkt zich wel de tering laatste wedstrijden en speelt wel lekker. Hoop alleen dat die niet geblesseerd raakt, dan is het game over.
pi_130806028
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef isgeschiedenis het volgende:

[..]

Twee en half, rond 2009 ongeveer.

Ben erg benieuwd hoe Giroud het gaat doen. Hij werkt zich wel de tering laatste wedstrijden en speelt wel lekker. Hoop alleen dat die niet geblesseerd raakt, dan is het game over.
Harde werkers presteren niet altijd hé. ;)

Giroud maakt er dit seizoen sowieso 15 en met een beetje geluk 17 á 18. :P
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_130808742
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:19 schreef Rode_Duivel het volgende:

[..]

Alle creativitioet weg bij Real, tenzij Modric speelt maar dat denk ik niet.

Ik vraag me trouwens af of Bale en Ronaldo elkaar niet in de weg gaan lopen. Ze bestrijken alltwee bijna de volledige linkerflank. En dan heb je nog Marcelo, die dat ook doet als linksback
Bale is zo overrated, die jonge wordt 1 grote flop. en ik denk dat ronaldo ook weggaat na dit seizoen of eerder. en modric is toch heel wat minder dan ozil.
hihi
pi_130810919
Mesut ---> Gareth x veel
  woensdag 4 september 2013 @ 14:13:43 #138
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_130811910
Ozil _O_
  woensdag 4 september 2013 @ 14:30:09 #139
406136 Le_Professeur
Arsčne Charles Ernest Wenger.
pi_130812306
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:35 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:

[..]

Harde werkers presteren niet altijd hé. ;)

Giroud maakt er dit seizoen sowieso 15 en met een beetje geluk 17 á 18. :P
Meer, met Özil kan iedere lamlul dodelijk zijn. Giroud snap de looplijnen aardig, evenals Walcott. 20-25 moet echt goed mogelijk zijn en wie weet verrast hij ons nog verder door deze ontwikkeling door te trekken.

Giroud houdt de bal wel echt enorm goed vast, technisch verbeterd, kaatst goed, veel minder balverlies en is erg accuraat. Wacht maar af, Giroud gaat de mensen nog verbazen, zeker met die tovenaar erachter.
  woensdag 4 september 2013 @ 14:31:50 #140
406136 Le_Professeur
Arsčne Charles Ernest Wenger.
pi_130812347
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef isgeschiedenis het volgende:

[..]

Twee en half, rond 2009 ongeveer.

Ben erg benieuwd hoe Giroud het gaat doen. Hij werkt zich wel de tering laatste wedstrijden en speelt wel lekker. Hoop alleen dat die niet geblesseerd raakt, dan is het game over.
Nope, anderhalf, daarvoor nooit boven de 22 goals geweest door zijn blessures.
pi_130815214
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Wacht maar af, Giroud gaat de mensen nog verbazen, zeker met die tovenaar erachter.
De enige die me te nu toe verbaast ben jij met je Giroud geblaat.
pi_130817015
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:32 schreef Rode_Duivel het volgende:

[..]

Veel te traag voor het spel dat Arsenal wil spelen. Arsneal was het Barca van Engeland met snel mooi voetbal. Dat hebben ze gewoon verkocht door Nasri en Fabregas weg te doen en niks voor terug te halen.
Fabregas, oké, maar bedoel je nou echt dat Nasri beter was dan Cazorla? :') Zoek anders een ander topic om in te trollen!
all your heroes are whores
pi_130820857
quote:
Spurs-baas Levy woest om transfer Özil

Tottenham Hotspur-voorzitter Daniel Levy is woest vanwege de transfer van Mesut Özil van Real Madrid naar Arsenal. Tijdens de onderhandelingen over Gareth Bale kreeg Levy altijd te horen dat de Duitse middenvelder niet te koop was.

Tottenham wilde Özil maar wat graag inlijven. Levy informeerde dan ook meerdere keren bij zijn collega Florentino Perez of Özil niet in de deal rond Bale betrokken kon worden. Steeds kreeg hij te horen dat dat onbespreekbaar was.

Nu Özil toch naar Londen verkast, maar dan naar concurrent Arsenal, voelt Levy zich verraden. Hij probeerde de transfer volgens de Spaanse krant El Confidencial op het laatste moment te blokkeren, maar zonder succes.

ANP
LoL _O-
pi_130829285
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:07 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

LoL _O-
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 4 september 2013 @ 22:05:35 #145
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_130829498
wat zal die zich belazerd voelen zeg _O-
pi_130829698
Haha!
pi_130830581
quote:
Mourinho en vooral Ronaldo snappen niets van transfer Özil

'UPDATE Chelsea-manager José Mourinho haalt hard uit naar zijn oude club wat betreft de transfer van Mesut Ozil naar Arsenal. Morinho zegt in een gesprek met Eurosport dat hij het onbegrijpelijk vindt dat de Koninklijke de 24-jarige Duitse spelmaker hebben laten gaan.

'Özil is uniek. Er is geen kopie van hem, zelfs geen slechte', aldus Mourinho. 'Hij is de beste nummer tien van de wereld. Mesut maakte dingen makkelijker voor mij en zijn teamgenoten. Je kunt een beetje Figo en Zidane in hem zien, iedereen houdt van hem.'

Ook Cristiano Ronaldo heeft laten weten dat hij niet blij is met het vertrek van Özil. In de Spaanse krant AS laat de sterspeler van Real Madrid weten dat de verkoop van de Duitsers 'slecht nieuws' is. 'Hij kende mijn bewegingen op het veld en mijn bedoelingen als ik voor het doel kwam. Ik kan er niet over uit dat de club hem zomaar heeft laten gaan', aldus Ronaldo.

Ook andere prominente spelers van Real Madrid als Sergio Ramos en Alvaro Arbeloa betreurden het afscheid van Özil, die in de afgelopen twee seizoenen de meeste assists (31) in de Spaanse competitie op zijn naam had staan.

De Duitse bondscoach Joachim Löw reageerde vandaag in het trainingskamp van de nationale ploeg in München eveneens met enige verbazing op de overstap van zijn zeer gewaardeerde middenvelder. Hij denkt wel dat Özil zowel bij Arsenal als bij het Duitse elftal een nog betere voetballer kan worden.

Özil wilde naar eigen zeggen weg bij Real Madrid, omdat hij te weinig vertrouwen voelde bij de nieuwe trainer Carlo Ancelotti. De Madrileens clubleiding wilde graag meewerken aan zijn transfer naar Arsenal om de recordsom voor Bale voor de helft te kunnen compenseren.

Mede door de transfer van Özil naar Arsenal, die Real bijna 50 miljoen opleverde, besloot Mourinho om aanvaller Demba Ba niet te verhuren aan de 'Gunners'. 'Ik weigerde in te gaan op die aanbieding, omdat ze dan, met ook nog Özil erbij, een titelkandidaat zouden zijn geweest.'
pi_130831626
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:07 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

LoL _O-
Dan snap ik nu ook ineens waarom ze zo enorm lang wachtte met het officieel bekend maken.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130834236
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:58 schreef Rode_Duivel het volgende:

[..]

De enige die me te nu toe verbaast ben jij met je Giroud geblaat.
_O_

Giroud.. _O-
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
  donderdag 5 september 2013 @ 00:09:41 #150
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_130835468
Voor maar 50 miljoen ook gewoon _O_. Real die haar met afstand meest technische speler de deur uit gooit :D _O-
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')