SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siem niet in de spitsquote:Op maandag 2 september 2013 23:18 schreef Stiggie het volgende:
Europees gaat het dit seizoen zeker aan het begin een drama worden ben ik bang.
Hoop dat Barca Ajax een beetje heel laat, want die wedstrijd komt behoorlijk snel dus de goede vorm moet heel snel komen.
Eredivisie kampioen worden zie ik nog wel gebeuren zodra Siem terug is en Bojan & Fischer enige vorm terug krijgen. En Siem gewoon svp in de spits
Dat is het gewoon. Kampioen worden moet gewoon lukken met dit elftal, maar Europees is het natuurlijk middelmatig tot dramatisch. Als we de Europese top willen halen dan zullen we de talenten echt langer moeten vasthouden. Overigens komt er wel genoeg talent aan wat volgens mij ook op Europees niveau gewoon prima is.quote:Op maandag 2 september 2013 23:18 schreef Stiggie het volgende:
Europees gaat het dit seizoen zeker aan het begin een drama worden ben ik bang.
Hoop dat Barca Ajax een beetje heel laat, want die wedstrijd komt behoorlijk snel dus de goede vorm moet heel snel komen.
Eredivisie kampioen worden zie ik nog wel gebeuren zodra Siem terug is en Bojan & Fischer enige vorm terug krijgen. En Siem gewoon svp in de spits
quote:Op maandag 2 september 2013 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Geen Transfers dus, Marc Netto en Slop aan de chinees zag ik al. Leuk man.
Worst
Team
Ever
quote:Op maandag 2 september 2013 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Geen Transfers dus, Marc Netto en Slop aan de chinees zag ik al. Leuk man.
Worst
Team
Ever
Wil je me zo graag weghebben danquote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ga ff zo door, dan zijn we zo van je af
Heb je gezien wat er bij Jong PSV in de verdediging stondquote:Op maandag 2 september 2013 23:24 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vond Jong Ajax vanavond in de tweede helft beter dan Ajax 1 de afgelopen weken...
Mwah, Boil is sowieso beter op LB, vind ik.quote:Op maandag 2 september 2013 23:27 schreef Stiggie het volgende:
Lekker Blind laten staan en niet teveel sleutelen aan het team tov vorig jaar als er zo'n belabberde vorm is. Daarna kan je eventueel zo'n try out doen wat mij betreft
Ze kunnen hem niet meer vinden in de Bijlmer.quote:Op maandag 2 september 2013 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over Enoh hoor je ook niks meer overigens.
Hij is bezig met Dinhoquote:Op maandag 2 september 2013 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen hem niet meer vinden in de Bijlmer.
Daar heb je toch je vriendin van 12 al voor.quote:Op maandag 2 september 2013 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, @ de meesten hier.
Neem me rant posts niet al te serieus, het is een manier van stress relief.
Euhm...quote:Op maandag 2 september 2013 23:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb je toch je vriendin van 12 al voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |