Nee ik heb me wel vermaakt. United faalt hopeloos en Arsenal heeft Özil.quote:
http://www.npo.nl/live/nederland-1 doet het gewoonquote:Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom werkt die fucking NPO Livestream niet? Waarom mis ik deze glorie zo hun summer break?
Deze doet het ook.quote:Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom werkt die fucking NPO Livestream niet? Waarom mis ik deze glorie zo hun summer break?
Ja jij loopt te soppen. Ik loop het eng te vinden dat een Groen Linkser zo loopt te geilen op Mark.quote:
Ik zou kijken.quote:Op maandag 2 september 2013 23:18 schreef waxmask het volgende:
Gaat deze straks buikdansend op tafel staan?
quote:Op maandag 2 september 2013 23:19 schreef tralalala het volgende:
Iedereen heeft een iPhone inderdaad
Ho stop.quote:Op maandag 2 september 2013 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Steve Job heeft mijn leven niet verandert.
Bij mij niet, terwijl die het gisteren wel deedquote:Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/nederland-1 doet het gewoon
Alles kan kapot. Maar hij had toch een ''zielige'' dochter? Daarom zijn ze zo lang bij elkaar gebleven.quote:
Hoop voor hem dat het geen harige toestand gaat worden.quote:Op maandag 2 september 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
Weinig keuze voor Jeroen vanavond, die kerel heeft zich ruim 2 maanden moeten inhouden.
Werkt ook niet, waarom doen de NPO-goden mij dit aanquote:Op maandag 2 september 2013 23:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Deze doet het ook.
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Nee man.quote:Op maandag 2 september 2013 23:23 schreef Latert het volgende:
Hij ziet er uit als de oudere broer van Genee
quote:Op maandag 2 september 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Alles kan kapot. Diederik is immers ook gescheiden.
quote:Op maandag 2 september 2013 23:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Alles kan kapot. Maar hij had toch een ''zielige'' dochter? Daarom zijn ze zo lang bij elkaar gebleven.
Nog in de fase kleine huisdieren.quote:Op maandag 2 september 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heeft hij weleens een vrouw omgelegd.
En dat soort gasten gaat toch vreemd bij het leven dus je muts vol laten blaffen kan altijd.quote:Op maandag 2 september 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Deze post is niet CDA-approved.quote:Op maandag 2 september 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat van Heydrich weg.quote:Op maandag 2 september 2013 23:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die man lijkt op Leon Degrelle.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze post is Jack de Vries-approved.
heb m gezien, echt een rukfilmquote:Op maandag 2 september 2013 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De film is middelmatig. Dit soort adoratie maakt mij achterdochtig.
Daar is over nagedacht, speciaal voor Joentje.quote:
Bij dezelfde feestwinkel gekocht als dezequote:Op maandag 2 september 2013 23:29 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, lijkt wel een carnavalsbril met een fopneus
quote:Op maandag 2 september 2013 23:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Bij dezelfde feestwinkel gekocht als deze
[ afbeelding ]
Zal ze mee mogen naar de boot?quote:Op maandag 2 september 2013 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar is over nagedacht, speciaal voor Joentje.
Denk dat Jeroen de gok niet waagt.quote:Op maandag 2 september 2013 23:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zal ze mee mogen naar de boot?
Ja idd ...quote:Op maandag 2 september 2013 23:32 schreef waxmask het volgende:
Nee Jeroen de rest van de familie komt uit China...
Pauw neemt wel iemand uit het publiek.quote:Op maandag 2 september 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Denk dat Jeroen de gok niet waagt.
Das niet de vijand, die Syrische meisjes verdedigen hun dorp tegen islamisten.quote:Op maandag 2 september 2013 23:36 schreef waxmask het volgende:
Lelijk vergeleken bij de Isrealische vijand:
[ http://img156.imageshack.us/img156/5556/487786780tgdrwrfshc2.jpg (copy/paste deze link) ]
Ik lees van wel maar zal de laatste jaren wat tegenvallen gok ik zo.quote:Op maandag 2 september 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Komt er eigenlijk lekker eten uit Syrie?
Ow jah het waren Koerden he...quote:Op maandag 2 september 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Das niet de vijand, die Syrische meisjes verdedigen hun dorp tegen islamisten.
Idd.. Hier spelen heel andere belangen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik heb mijn twijfels bij het chemische wapens-verhaal.
Alleen wordt niemand er warm van.quote:Op maandag 2 september 2013 23:42 schreef OProg het volgende:
Ze proberen via Kerry zowel het volk als het congres warm te maken.
CNN klinkt nu net als FOX toen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Alleen wordt niemand er warm van.
Alleen de NOS.
Zoals iedere keer als de VS weer eens ergens militair gaat ingrijpen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:41 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Idd.. Hier spelen heel andere belangen.
Totaal onverwachte reactie dit. Goed man.quote:
Dankje he.quote:Op maandag 2 september 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Totaal onverwachte reactie dit. Goed man.
Sneu gedoe, die vent heeft niks te willenquote:
Idd, overslaan dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Marjan Olfers weet niet of er lucht of zand in een bal zit, ik had betere onderzoeksjournalisten kunnen bedenken bij dit onderwerp aan tafel.
Helemaal niks mis met Sharon, op dat SP gedoe na dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:56 schreef tralalala het volgende:
Ooh Sharon Gesthuizen, laten we zeggen dat ze een goede dag heeft.
Wist je dat Sharon graag boxers draagt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met Sharon, op dat SP gedoe na dan.
Pics.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:05 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wist je dat Sharon graag boxers draagt?
Nou ja, het gaat al een week over hetzelfde. Weinig verandering.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet aan de hand natuurlijk daar. Gewoon doorlopen.
Tweede uitzending...quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat al een week over hetzelfde. Weinig verandering.
Omdat ze criteria stellen aan wat je zegtquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom Marjan Olfers uitnodigen terwijl Iwan van Duren hier 2 boeken samen met Tom Knipping over heeft geschreven, en heel de wereld is rond geweest?
Omdat ze vrouw is? Nouja voor vrouw moet doorgaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom Marjan Olfers uitnodigen terwijl Iwan van Duren hier 2 boeken samen met Tom Knipping over heeft geschreven, en heel de wereld is rond geweest?
Klopt, Iwan & Tom hadden hier moeten zitten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef Wopper1 het volgende:
Iwan zit niet in de kaartenbak, en Tom durft niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef Wopper1 het volgende:
Niks mis mee. Lekker makkelijk. Kan gewoon uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:05 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wist je dat Sharon graag boxers draagt?
Laat haar man het maar niet horen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ze vrouw is? Nouja voor vrouw moet doorgaan.
Wat een baas is het toch, dat wordt een Tsunami in de Amsterdamse grachten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Maar gaat Sharon weer mee naar de Megalomaan United?
Zou wel weer een topshow zijn.quote:
En mensen maar blij dat ze geven, terwijl ze al indirect zo veel gevenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:11 schreef Wopper1 het volgende:
Er is heel veel geld....
Onthou dit goed, want vroeg of laat komt er weer een inzamelingsactie.
Binnenkort krijg je weer reclames van Marco Borsato die met zijn jeep door Syrie scheurt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:11 schreef Wopper1 het volgende:
Er is heel veel geld....
Die is al geweest en was een complete flop.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:11 schreef Wopper1 het volgende:
Er is heel veel geld....
Giro 555 met Frans Bauer, Marco Borsato en Rene Froger.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:11 schreef Wopper1 het volgende:
Er is heel veel geld....
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Inge's pursunelitie is te groot voor P&W
#FreeJohannesquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar Johannes heeft nog een ban...
En Corrie gaat tegenwoordig vroeg naar bed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar Johannes heeft nog een ban...
Ik wil wel een selectie doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Wij hebben al genoeg moslims. Laat ze lekker daar blijven.
Alaba kwam in beeld tijdens de supercup.quote:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)Syrie-mislukte.dhtmlquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Giro 555 met Frans Bauer, Marco Borsato en Rene Froger.
![]()
Nee, ze doen het echt niet voor zichzelf hoor.
Ik wil net zeggen, wat is er met haar de laatste tijd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:15 schreef Latert het volgende:
[..]
En Corrie gaat tegenwoordig vroeg naar bed.
Die werkt 's nachts in Amsterdam?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:15 schreef tralalala het volgende:
En Karina heeft blijkbaar ook een baan midden in de nacht![]()
Vreemd hoor...
Ah, duidelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alaba kwam in beeld tijdens de supercup.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
#FreeJohannes.
quote als je hem mist (retweet style of niet)
Retweeted and shared.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
#FreeJohannes.
Ik mis Sierd de Vos sinds ik geen Sport1 meer heb.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
#FreeJohannes.
Waarom ban?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
#FreeJohannes.
[ afbeelding ]
![]()
#FreeJohannes.
Dat heb ik nou al 10 keer gezegd lelijke appelflap.quote:
Doe eens even normaalquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou al 10 keer gezegd lelijke appelflap.
Wie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
#FreeJohannes.
In een provisorische kuil vooral de denk ik.quote:
Doe dan Limburg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:18 schreef Caland het volgende:
Laten we ze toch allemaal hier wonen. Op Friesland is nog zat plek. Zetten we daar een hek omheen. Twee vliegen in 1 klap.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:18 schreef Caland het volgende:
Laten we ze toch allemaal hier wonen. Op Friesland is nog zat plek. Zetten we daar een hek omheen. Twee vliegen in 1 klap.
Nee. Limburg is nog belangrijk voor im - en export. Friesland heeft geen enkele functie.quote:
Toerisme?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Limburg is nog belangrijk voor in - en export. Friesland heeft geen enkele functie.
[ afbeelding ]
![]()
#FreeJohannes.
Sex metquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
Ik wil graag stemmen op een stelling. Waarom kan dat niet?
Johannes zal trots zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, ander onderwerp nu.
Sorry
Renske Klamer breekt zo live in in de uitzending.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
Ik wil graag stemmen op een stelling. Waarom kan dat niet?
Dat denk ik van jou ook regelmatig.quote:
Ik dacht die scheids, maar google zegt van niet. Dan moet het een andere Duitser zijn geweest.quote:
Hitler.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht die scheids, maar google zegt van niet. Dan moet het een andere Duitser zijn geweest.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Laten we ons concentreren op belangrijkere zaken.
[ afbeelding ]
Johannes is hierm geband.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Laten we ons concentreren op belangrijkere zaken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |