Ik kon het me ook niet voorstellen, maar zomaar *poef* ineens doet ze dat blijkbaar toch! Maar bv verteert natuurlijk anders enzo. Wij doen nu ook een schep rijstebloempap door de laatste fles. Dat hielp vandaag nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 05:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ja daar verbaasde ik mij dus ook over gulara! Ik kan me er echt niets bij voorstellen dat E nog maar 5x zou drinken bijvoorbeeld.
Hier aan de nachtvoeding bezig; vandaag mag ik daarna lekker terug in bed
Dat is de juiste term hoor. (ZMOK = zeer moeilijk opvoedbare kinderen). Heb ik ook mee gewerkt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Skoap het volgende:
Kyara: tot nu toe geen last van gehad. De omgang met kinderen gaat me erg makkelijk af (meestal) Toch de genen van mijn ouders denk ikMijn moeder is juf en mijn vader werkt o.a. met "moeilijk opvoedbare" kinderen (sorry weet de officiële term niet).
I. heeft heel lang ander drinken geweigerd (fles wilde hij niet meer, maar tuitbeker/rietjesbeker snapte hij nog niet en met een gewone beker belandde er meer naast dan in), dus heeft hij nog tot een maand of 10-11 bv als enige drinken gehad. Hij at gelukkig wel fruit voor extra vocht. Nu heb ik de bv afgebouwd tot 3-5x per dag (hij wil voornamelijk drinken rondom slaaptijd, overdag is hij druk met spelen) en drinkt hij verder water of soms sap. Hij eet ook yoghurt na het avondeten, verder biedt ik nog geen andere melkproducten aan (hij is nu 14,5 maand).quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:39 schreef Gulara het volgende:
Oh 'papa baby' wat Lief!![]()
![]()
![]()
Danic ja herkenbaar. Hij gaat er ook rustig in liggen slapen.![]()
Al die eetmomentjes. En baby's die nog amper een fles krijgen!Hoe werkt dat bij bv kindjes. Want in het betreffende topic lijkt het alsof dat gewoon doorgaat. Nou we gaan het zien. Dit weekend beginnen.
Wáááát???? Zeg jij wat ik denk dat je zegt?? Omg omgquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet goed bijgelezen. Maar vroeg me iets af...
Wat was het ook alweer, wat ze altijd zeggen? 9 maanden op...
Oh ja!
9 maanden op, 9 maanden af, 9 maanden op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |