quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Jaquote:
Gelderland de geksteeeehhh!!quote:
Dan zijn de meeste mannen stom. En ik erbij.quote:Op maandag 2 september 2013 23:04 schreef Royco1 het volgende:
Leugens, mannen zijn niet stom, de meeste vrouwen trappen gewoon elke keer weer in de leugens en beloftes van de foute exemplaren.
Net als dat veel mannen andersom ook overkomt.
Het komt gewoon allemaal door gevoelens.quote:Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan zijn de meeste mannen stom. En ik erbij.
Vrouwen willen de leuke kerels niet 'want die zijn niet spannuuuundquote:Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan zijn de meeste mannen stom. En ik erbij.
Ja weet hetquote:Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Gelderland de geksteeeehhh!!
Je woont ver man.
Wut niet spannendquote:Op maandag 2 september 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen willen de leuke kerels niet 'want die zijn niet spannuuuund![]()
'
Nee, omdat al het ideale schoonzoon manvolk in mijn omgeving me gewoon nooit nat zullen krijgen tenzij emmer water.quote:Op maandag 2 september 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen willen de leuke kerels niet 'want die zijn niet spannuuuund![]()
'
Als je op foute mannen valt moet je ook niet zeuren.quote:Op maandag 2 september 2013 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, omdat al het ideale schoonzoon manvolk in mijn omgeving me gewoon nooit nat zullen krijgen tenzij emmer water.
jep they do. En dan krijg je ineens allemaal onderzoeken omdat die emoties je een keer opbreken.quote:Op maandag 2 september 2013 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het komt gewoon allemaal door gevoelens.
Stomme dingen, emotions make you weak.
Wacht ik dacht dat je putten bedoelde... Maar het is srs Putte.. Je woont in freaking Noord Brabantquote:
Die van mij doen ook moeilijkquote:Op maandag 2 september 2013 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jep they do. En dan krijg je ineens allemaal onderzoeken omdat die emoties je een keer opbreken.
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 2 september 2013 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, omdat al het ideale schoonzoon manvolk in mijn omgeving me gewoon nooit nat zullen krijgen tenzij emmer water.
1:45quote:Op maandag 2 september 2013 23:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Wacht ik dacht dat je putten bedoelde... Maar het is srs Putte.. Je woont in freaking Noord BrabantDat is wel even verder als 1,5 uur rijden als ik in de kop van Noord Holland woon
Ik bedoel meer dat de gozers die misschien de geweldigste vriendjes zullen zijn, die ik ken, niet voor niks in mijn friendzone zitten. Ik vind seksuele opwinding wel belangrijk in een relatie.quote:Op maandag 2 september 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je op foute mannen valt moet je ook niet zeuren.
Als je wilt praten...quote:
nee dat heeft niks met niet spannend te maken. Dat heeft meer met totaal niet aantrekkelijk te maken.quote:
Wat een zwaar leven heb je toch hequote:Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef DaMook het volgende:
GVD weer opstaan omdat mijn bier op is.
En je weet even niet wat je met je gevoelens moet?quote:Op maandag 2 september 2013 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben iemand toch leuker gaan vinden dan de bedoeling was.
/ja echt niet normaal meerquote:Op maandag 2 september 2013 23:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven heb je toch he!
zeur niet, ik haal de halve dag bier voor anderen. En dan mag ik zelf niet eens drinken.quote:
En daar moet je van genietenquote:Op maandag 2 september 2013 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben iemand toch leuker gaan vinden dan de bedoeling was.
Kun je niet hier komen wonenquote:Op maandag 2 september 2013 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeur niet, ik haal de halve dag bier voor anderen. En dan mag ik zelf niet eens drinken.
niet altijd even makkelijk, maar je hebt wel gelijk.quote:
ik ga mijn stad echt niet uit.quote:
Ja.quote:Op maandag 2 september 2013 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En je weet even niet wat je met je gevoelens moet?
Ik weet het.quote:Op maandag 2 september 2013 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet altijd even makkelijk, maar je hebt wel gelijk.
Tss, je weet niet wat je mistquote:Op maandag 2 september 2013 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga mijn stad echt niet uit.
Laat die angst los en geniet!quote:Op maandag 2 september 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil/durf eigenlijk niet weer iemand zo dichtbij te laten komen.
Maar ondertussen is ze al een heel eind door de muur heen.
Ja omdat ze niet spannend zijnquote:Op maandag 2 september 2013 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee dat heeft niks met niet spannend te maken. Dat heeft meer met totaal niet aantrekkelijk te maken.
Misschien langzaam aan het eens tegen haar vertellen? Hoe moeilijk je het ook vind?quote:Op maandag 2 september 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil/durf eigenlijk niet weer iemand zo dichtbij te laten komen.
Maar ondertussen is ze al een heel eind door de muur heen.
1:56 volgens google mapsquote:Op maandag 2 september 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
1:45
Dat heb je toch wel over voor me?
nijmegen iig niet.quote:
Maar Fax heeft een snelle auto en een zware rechter voet..quote:
Daar ben ik pas geleden nog geweestquote:
Ja maar je kan natuurlijk niet wachten tot je hier bent, en dan rijd je iets harder hequote:
Waar kom jij ineens vandaanquote:Op maandag 2 september 2013 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar Fax heeft een snelle auto en een zware rechter voet..
Laat hem naar jou komen ofzo dan
Lichamelijk aantrekkelijk dan. Hoe nerd iemand ook is, als ie de juiste looks heeft kan ik het er prima op hoor.quote:
een lelijke stad met steeds minder karakter. Maar het is wel mijn stad.quote:Op maandag 2 september 2013 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar ben ik pas geleden nog geweest. Op de bruiloft van mijn oom
.
Ja uiteindelijk zal dat wel gaan gebeuren.quote:Op maandag 2 september 2013 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien langzaam aan het eens tegen haar vertellen? Hoe moeilijk je het ook vind?
Het ergste dat je kan gebeuren is dat je gekwetst wordt. Als je er niks mee doet, kwets je jezelf.
En ik weet dat jezelf kwetsen iets minder pijn doet... Maar aan de andere kant, wie weet loop je dan wel een hele gelukkige toekomst mis.
Whaha ik ben niet zo'n racer met mn twingotjequote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar je kan natuurlijk niet wachten tot je hier bent, en dan rijd je iets harder heDan redt je 1:45 wel hoor
Nah nerds leggen geen jointje voor je klaar, maar die steken kaarsjes aan oidquote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lichamelijk aantrekkelijk dan. Hoe nerd iemand ook is, als ie de juiste looks heeft kan ik het er prima op hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |