zeg dan dat je hem vanaf nu alleen maar neukt met condooms tot die op zijn dan zijn ze vanzelf uit rotatiequote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef vigonoah het volgende:
Mijn (Surinaamse) vriend met wie ik al 4 jaar in een relatie zit loopt continu met condooms op zak.
Dit terwijl ik een implanon heb en wij dus geen condooms gebruiken.
Ik maak hier een groot probleem van want waarom loopt hij met condooms op zak en waarom maakt hij er zo'n intens probleem van om ze gewoon uit zijn tas te halen? Ik vind het nogal respectloos.
Hij vindt dat ik me aanstel want hij heeft ze gewoon van iemand gekregen toen hij laatst in Suriname was en hij heeft ze alleen bij zich voor het geval iemand er een nodig heeft zodat hij er een kan geven.
Stel ik me aan? Of is hij echt onredelijk...
Condoomsquote:
Bliep Bliep Bliep, dat was de wekker, je bent en blijft een Fokker!!, niet vergeten.quote:Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik buiten de pot pis doe ik het ook veilig
TS weet niet dat het normaal in die cultuur is om meerdere vriendinnen te hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 23:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zo zeggen Suritjes op straat "condooms"
Laatste keer gedragen was op de bruiloft.quote:Op maandag 2 september 2013 23:12 schreef johnnyblaze11 het volgende:
De moeder van een vriend van mij heet Connie
quote:Op maandag 2 september 2013 23:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Wees blij dat ie rondneukt met condooms
quote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef vigonoah het volgende:
hij heeft ze alleen bij zich voor het geval iemand er een nodig heeft zodat hij er een kan geven.
Ik ben homo, sex is voor ons wat veel eenvoudigersquote:Op maandag 2 september 2013 23:14 schreef practics het volgende:
[..]
Bliep Bliep Bliep, dat was de wekker, je bent en blijft een Fokker!!, niet vergeten.
Gelukkig zijn ze allemaal zo ja.quote:Op maandag 2 september 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Met een Surinamer een relatie hebben en het dan raar vinden dat hij niet alleen jou neukt
Dat blijkt wel hequote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze allemaal zo ja.
Niet allemaal, maar die met condooms rondlopen wel.quote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze allemaal zo ja.
die zonder ookquote:Op maandag 2 september 2013 23:27 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar die met condooms rondlopen wel.
xD !!quote:Op maandag 2 september 2013 23:32 schreef CrazyG90 het volgende:
Prik er een gaatje in.. Kom je er vroeg of laat vanzelf een keer achter xD
niet het troostende antwoord waar TS naar zoekt Pietquote:Op maandag 2 september 2013 23:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Wees blij dat ie rondneukt met condooms
Hoiquote:Op maandag 2 september 2013 23:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben homo, sex is voor ons wat veel eenvoudigers
Hoi
> neuken?
Okay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2013 23:40 schreef practics het volgende:
[..]
Hoi
Neuken?
Bam
Tanden kwijt, zul je bedoelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder tanden pijpt dan wel weer lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee je stelt je niet aan... Hij wilt gewoon gebruik maken van zijn ''opportunities'' .. dan heeft hij al een condoom in zak en kan hij snel eentje neuken. alleen dit kunnen we dus nooit weten. alhoewel ik zelf gewoon denk dat hij het voor de zekerheid (als hij snel iemand wilt patsen) bij zich heeft.quote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef vigonoah het volgende:
Mijn (Surinaamse) vriend met wie ik al 4 jaar in een relatie zit loopt continu met condooms op zak.
Dit terwijl ik een implanon heb en wij dus geen condooms gebruiken.
Ik maak hier een groot probleem van want waarom loopt hij met condooms op zak en waarom maakt hij er zo'n intens probleem van om ze gewoon uit zijn tas te halen? Ik vind het nogal respectloos.
Hij vindt dat ik me aanstel want hij heeft ze gewoon van iemand gekregen toen hij laatst in Suriname was en hij heeft ze alleen bij zich voor het geval iemand er een nodig heeft zodat hij er een kan geven.
Stel ik me aan? Of is hij echt onredelijk...
Geen ervaring mee ik pijp nooit.quote:Op maandag 2 september 2013 23:53 schreef GoeieGriebels het volgende:
[..]
Zonder tanden pijpt dan wel weer lekker.
Proberen?quote:Op maandag 2 september 2013 23:56 schreef practics het volgende:
[..]
Geen ervaring mee ik pijp nooit.
Dat ze het überhaupt niet meteen uitmaakt en er zelfs nog een topic over moet openen doet me vermoeden dat ze het er gewoon bij gaat laten zitten, omdat ze hem 'vertrouwt'quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:15 schreef Trini-Kwan het volgende:
Hij gaat vreemd.
De enigste reden om condooms bij te hebben is om anderen te neuken.
En jij weet dit ook wel.
Laat je niet bepraten, ga op je intuïtie af. Je WEET dat dit niet snor zit.
Dat kan goed zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:25 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Dat ze het überhaupt niet meteen uitmaakt en er zelfs nog een topic over moet openen doet me vermoeden dat ze het er gewoon bij gaat laten zitten, omdat ze hem 'vertrouwt'
maar ze hebben al 4 jaar een exclusie relatie samen..quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:27 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Dat kan goed zijn.
Bij de eerste partner die ik had, die een fervent vreemdganger bleek te zijn, bleef ik zijn verhaaltjes ook geloven. Je bent dan nog naïef. Iedereen leert dat uiteindelijk gelukkig wel, en daarna maak je nooit dezelfde fout.
Waarschijnlijk is dit haar eerste vent met dergelijk gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij een vrouw versiert dan geeft hij haar een condoom zodat zij dat bij hem om kan doen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef vigonoah het volgende:
hij heeft ze alleen bij zich voor het geval iemand er een nodig heeft zodat hij er een kan geven.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
maar ze hebben al 4 jaar een exclusie relatie samen..hihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar ansich maakt dat niet uit.
Ik heb ook 3.5 jaar met die kerel gehad, terwijl er in week 1 al iets gebeurde waarbij achteraf mijn intuïtie gelijk had.
Ik ga uit van het goede van mensen. Daarvoor ook partners gehad die goede mensen waren... Dan krijg je er zo een, hij bedenkt smoesjes voor alles, je wilt het geloven.... en zo ben je zo 3.5 jaar verder eer dat je echt ziet wie hij is..
En het probleem is, hoe langer je met hem hebt, hoe hechter je aan hem geraakt, en hoe moeilijker het word om hem te dumpen... vooral als je nog van hem houd.
Maarja, dat hoort bij het leven. Dat heet leren.
Het naarste is dat ze dat zelf moet doen, wij kunnen allemaal dumpen roepen, maar iemand moet er eerst op de harde manier zelf achter komen.
Dus ik durf er geld op in te zetten dat jij gelijk hebt, en ze nog bij hem blijft.
Ja natuurlijk blijft zij bij hem.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:47 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
hihihi
Ja maar ansich maakt dat niet uit.
Ik heb ook 3.5 jaar met die kerel gehad, terwijl er in week 1 al iets gebeurde waarbij achteraf mijn intuïtie gelijk had.
Ik ga uit van het goede van mensen. Daarvoor ook partners gehad die goede mensen waren... Dan krijg je er zo een, hij bedenkt smoesjes voor alles, je wilt het geloven.... en zo ben je zo 3.5 jaar verder eer dat je echt ziet wie hij is..
En het probleem is, hoe langer je met hem hebt, hoe hechter je aan hem geraakt, en hoe moeilijker het word om hem te dumpen... vooral als je nog van hem houd.
Maarja, dat hoort bij het leven. Dat heet leren.
Het naarste is dat ze dat zelf moet doen, wij kunnen allemaal dumpen roepen, maar iemand moet er eerst op de harde manier zelf achter komen.
Dus ik durf er geld op in te zetten dat jij gelijk hebt, en ze nog bij hem blijft.
Bron? En waarom dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 03:49 schreef GwaiLow het volgende:
Surinamers gaan sowieso sneller vreemd dan de meeste andere volken is na onderzoek uitgewezen.
Kijk eens op de houdbaarheidsdatum. Die dingen zijn iets van 4 jaar goed. En bij een 3 jarige relatie moeten ze of dit jaar of volgend jaar over datum gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:54 schreef Sekhmet het volgende:
.... volgens mij ook nog wel in mijn tas zitten, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |