zeg dan dat je hem vanaf nu alleen maar neukt met condooms tot die op zijn dan zijn ze vanzelf uit rotatiequote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef vigonoah het volgende:
Mijn (Surinaamse) vriend met wie ik al 4 jaar in een relatie zit loopt continu met condooms op zak.
Dit terwijl ik een implanon heb en wij dus geen condooms gebruiken.
Ik maak hier een groot probleem van want waarom loopt hij met condooms op zak en waarom maakt hij er zo'n intens probleem van om ze gewoon uit zijn tas te halen? Ik vind het nogal respectloos.
Hij vindt dat ik me aanstel want hij heeft ze gewoon van iemand gekregen toen hij laatst in Suriname was en hij heeft ze alleen bij zich voor het geval iemand er een nodig heeft zodat hij er een kan geven.
Stel ik me aan? Of is hij echt onredelijk...
Condoomsquote:
Bliep Bliep Bliep, dat was de wekker, je bent en blijft een Fokker!!, niet vergeten.quote:Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik buiten de pot pis doe ik het ook veilig
TS weet niet dat het normaal in die cultuur is om meerdere vriendinnen te hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 23:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zo zeggen Suritjes op straat "condooms"
Laatste keer gedragen was op de bruiloft.quote:Op maandag 2 september 2013 23:12 schreef johnnyblaze11 het volgende:
De moeder van een vriend van mij heet Connie
quote:Op maandag 2 september 2013 23:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Wees blij dat ie rondneukt met condooms
quote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef vigonoah het volgende:
hij heeft ze alleen bij zich voor het geval iemand er een nodig heeft zodat hij er een kan geven.
Ik ben homo, sex is voor ons wat veel eenvoudigersquote:Op maandag 2 september 2013 23:14 schreef practics het volgende:
[..]
Bliep Bliep Bliep, dat was de wekker, je bent en blijft een Fokker!!, niet vergeten.
Gelukkig zijn ze allemaal zo ja.quote:Op maandag 2 september 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Met een Surinamer een relatie hebben en het dan raar vinden dat hij niet alleen jou neukt
Dat blijkt wel hequote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze allemaal zo ja.
Niet allemaal, maar die met condooms rondlopen wel.quote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze allemaal zo ja.
die zonder ookquote:Op maandag 2 september 2013 23:27 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar die met condooms rondlopen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |