SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
okquote:Op maandag 2 september 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
Volgens Instagram volg ik meer dan 600 mensen en via andere apps maar 30-40
Geodude was met Squirtle nog makkelijk te verslaan, Zubat kon je meestal nieteens 1 HIT KO'enquote:Op maandag 2 september 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om nog maar te zwijgen over de geodudes
quote:Sky Sports are reporting that they literally don't have a fucking clue what's going on with Romelu Lukaku.
twitter:chelseafc twitterde op maandag 02-09-2013 om 12:03:03@RomeluLukaku9 will spend this season on loan at AFC Ajax. Read more here: http://t.co/CgfN12f60O #CFC reageer retweet
Ze hadden hem naar Vitesse moeten sturenquote:Op maandag 2 september 2013 23:05 schreef wieisboos het volgende:
twitter:chelseafc twitterde op maandag 02-09-2013 om 12:03:03@RomeluLukaku9 will spend this season on loan at AFC Ajax. Read more here: http://t.co/CgfN12f60O #CFC reageer retweet
United kan het toch makkelijk in een keer betalen ?quote:Op maandag 2 september 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
Herrera sowieso niet naar United. Heeft waarschijnlijk te maken met de termijnen waarin betaald moest worden.
Te obvious.quote:Op maandag 2 september 2013 23:05 schreef wieisboos het volgende:
Maar wil je in één keer 36 miljoen betalen aan Spanjaarden?quote:Op maandag 2 september 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
United kan het toch makkelijk in een keer betalen ?
Thanks Geoff.quote:Op maandag 2 september 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
Herrera sowieso niet naar United. Heeft waarschijnlijk te maken met de termijnen waarin betaald moest worden.
Ik betwijfel of ze 36 miljoen hebben klaar liggen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
United kan het toch makkelijk in een keer betalen ?
Wat heeft het ermee te maken dat het om Spanjaarden gaat?quote:Op maandag 2 september 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar wil je in één keer 36 miljoen betalen aan Spanjaarden?
Wat boeit het nou dat het aan Spanjaarden is. Je koopt gewoon een speler, die krijg je dus betaal je in 1 keer.quote:Op maandag 2 september 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar wil je in één keer 36 miljoen betalen aan Spanjaarden?
quote:Op maandag 2 september 2013 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heeft het ermee te maken dat het om Spanjaarden gaat?
tb;drquote:Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wist dat dit een hoop ging losmaken.
Het maakt niet uit dat het Spanjaarden zijn, maar zoals Thorb zei; Ze zullen echt niet zomaar 36 miljoen klaar hebben liggen.
ok.quote:
Hoe kom je er in godsnaam bij om te doen alsof je namens een club onderhandeld over een spelerquote:
wel met rock throwquote:Op maandag 2 september 2013 22:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geodude was met Squirtle nog makkelijk te verslaan, Zubat kon je meestal nieteens 1 HIT KO'en
hequote:Op maandag 2 september 2013 23:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ver je Squirtle is en of je naast hem al andere Pokémon hebt.
Mesut Özil's move to Arsenal for ¤50m (£42.4m) will be confirmed in the next half an hour. (Source: BBC)quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mesut Özil's move to Arsenal for ¤50m (£42.4m) will be confirmed in the next half an hour. (Source: BBC)
Dat heb ik al vanaf 18u ieder half uur gelezen volgens mij.quote:Op maandag 2 september 2013 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mesut Özil's move to Arsenal for ¤50m (£42.4m) will be confirmed in the next half an hour. (Source: BBC)
quote:Op maandag 2 september 2013 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
BBC was toen niet de bronquote:Op maandag 2 september 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik al vanaf 18u ieder half uur gelezen volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hadden ze beter ook meteen Van der Gun en De Kogel op kunnen pikken.quote:
Ik dacht dat deze quote over Kanon gingquote:
Ze gaan ook nog Matavz halen hoorde ik net. 15 miljoen.quote:
quote:
Double link met Lukakuquote:
Of Castaignosquote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze gaan ook nog Matavz halen hoorde ik net. 15 miljoen.
meestal op het eind alleen nog maar kut transfers die uiteindelijk doorgaan iddquote:Op maandag 2 september 2013 23:27 schreef BDIL het volgende:
Dit is wel een van de gekste transfer periodes in jaren
Beter WBA minder concurentiequote:Op maandag 2 september 2013 23:30 schreef Thorb het volgende:
Chelsea ziet Lukaku liever naar Everton gaan dan naar WBA aldus Sky
Mirallas,Jelavic,Anichebequote:Op maandag 2 september 2013 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met rosenberg en long wordt het wel een beetje te gezellig voorin denk ik
Mirallas staat echt nooit spits volgens mij. Maar je vergeet Koné.quote:
Mirallas is een buitenspeler bij Evertonquote:
Ja, ik had het laatst al gelezen maar toen was het nog niet definitief.quote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef Thorb het volgende:
Nick Powell naar Wigan (loan). HOOR JE HET DS2
Maar dat gaat nooit op tijd komen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:57 schreef Zhano het volgende:
Everton wil nu aan de vraagprijs van James McCarthy van Wigan voldoen, wat inhoud dat Fellaini waarschijnlijk toch weg mag...
zijn ze nu niet een beetje te laat ermee?quote:Op maandag 2 september 2013 23:57 schreef Zhano het volgende:
Everton wil nu aan de vraagprijs van James McCarthy van Wigan voldoen, wat inhoud dat Fellaini waarschijnlijk toch weg mag...
Kan je beter FM spelen met deadline day modus erbijquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:00 schreef TBakkert het volgende:
Ik krijg door die transfer-deadline shit zin in Career mode.![]()
Maar FM kost me nu nog geld. FIFA heb ik al.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je beter FM spelen met deadline day modus erbij
Het is klaar hoor. In Engeland eindigt het om 23:00, want 1 uur eerder.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:01 schreef detennismaster het volgende:
Het duurt nog 1 uur toch? Alsjeblieft laat Fellaini blijven en laat Lukaku komen bij Everton.
Verder is FC Porto er deze zomer wel flink op achteruit gegaan.Gelukkig wel Jackson kunnen behouden...
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op de valreep: Fetfatzidis ook naar de Serie A (Genoa)
Mooi koppeltje met Konequote:Op dinsdag 3 september 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op de valreep: Fetfatzidis ook naar de Serie A (Genoa)
Geen idee nog. Chaos incoming...quote:
Is voor de beloften.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:10 schreef Tim86 het volgende:
Cijntje in FUT zou wel een dream come true zijn
A man can dream.quote:
Met optie tot koop jammer genoeg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:12 schreef Tim86 het volgende:
OFFICIEEL: Ilan Boccara vertrekt bij Ajax. Op huurbasis, dat wel. Hij komt komend seizoen uit voor het Franse Evian.
Ja zei Nick net ook al.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:12 schreef Tim86 het volgende:
OFFICIEEL: Ilan Boccara vertrekt bij Ajax. Op huurbasis, dat wel. Hij komt komend seizoen uit voor het Franse Evian.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:12 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Fellaini waarschijnlijk toch naar United
twitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:12:28DEADLINE DAY: Op de valreep gaat Marouane #Fellaini van #Everton naar #ManUtd http://t.co/a9uZmD80tg reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:14 schreef Nickskuh het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:12:28DEADLINE DAY: Op de valreep gaat Marouane #Fellaini van #Everton naar #ManUtd http://t.co/a9uZmD80tg reageer retweet
Flinke upgrade gaat hij krijgen, een must have in FUT 14quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:14 schreef Nickskuh het volgende:
twitter:MUFC_NL twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:17:39Manchester United huurt Fabio Coentrao voor 1 seizoen van Real Madrid! [@realmadrid_nl] reageer retweet
Ik ben nog steeds een beetje fan van hem, komt bij Real niet echt uit de verf maar man wat was hij geweldig bij Benficaquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Nickskuh het volgende:
twitter:MUFC_NL twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:17:39Manchester United huurt Fabio Coentrao voor 1 seizoen van Real Madrid! [@realmadrid_nl] reageer retweet
Klopt volgens mij geen zak van, maar hij zou wel voor creativiteit zorgen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Nickskuh het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
R.Lukaku Bolingoli @RomeluLukaku9 3m
Signed @Everton on a season loan :-)
Dan zal Büttner wel naar Besiktas gaan als het waar is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klopt volgens mij geen zak van, maar hij zou wel voor creativiteit zorgen.
is toch al zo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:22 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Dan zal Büttner wel naar Besiktas gaan als het waar is.
Nog nergens officieel bevestigd.quote:
Naniquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nog nergens officieel bevestigd.
Coentrao - Link
Dacht dat het voor vandaag al officieel was eigenlijk?quote:
Dat zou wel een leuke zijn ja. In elk geval beter betaalbaar dan Coentrao - Ronaldo.quote:
Ik denk dat de Braziliaanse Bob Ross dan toch op de bank moet plaatsnemen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht dat het voor vandaag al officieel was eigenlijk?
Coentrao dus weg bij Real, kunnen Marcelo en Bale mooi strijden om de linksback positie
bakkes houwequote:Op maandag 2 september 2013 23:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hector Salamanca
E3 van S5 hier nu![]()
Bob Ross.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat de Braziliaanse Bob Ross dan toch op de bank moet plaatsnemen.
Had Nani bij moeten staan ja.quote:
100 miljoen betalen voor een LBquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht dat het voor vandaag al officieel was eigenlijk?
Coentrao dus weg bij Real, kunnen Marcelo en Bale mooi strijden om de linksback positie
Aaaaand countingquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Long op de valreep nog naar Hull.. ik ben benieuwd of er nog transfers worden bevestigd de komende uren, dat lees ik dan morgenochtend wel weer
Ik ben er nog sletquote:
Geen punt dus trol.quote:
Dit ja, sowieso raar dat Fellaini niet voor zijn clausule is weggekocht, nu betaald United veel meer geld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik las net ergens anders dat Man U en Arsenal beter de transfers om hadden kunnen draaien..Arsenal had een type Fellaini harder nodig en Man U een type Özil..best wel spot on eigenlijk
Faalbeleid ook wel weer.twitter:DeadlineDay twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:46:19Arsenal lodged a late bid for Ba, at around 22:00, but missed out as Lukaku signed for Everton. #CFC #AFC #DeadlineDay reageer retweet
Snap überhaupt de logica niet dat er nog zo veel transfers plaatsvinden op de laatste dag. Als je het 3 weken van te voren doet zijn er toch veel meer clubs bereid te verkopen omdat ze nog tijd hebben een vervanger aan te trekken? Dat Spurs de transfer van Bale tot het laatste moment uitstellen snap ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Faalbeleid ook wel weer.twitter:DeadlineDay twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:46:19Arsenal lodged a late bid for Ba, at around 22:00, but missed out as Lukaku signed for Everton. #CFC #AFC #DeadlineDay reageer retweet
Not bad, maar er zijn wel genoeg betere alternatieven. Kan wel een leuke IF worden evtquote:
Omdat men in NL voor feiten wil gaan en niet zomaar wat wil roepen, itt die Spanjolen, Portugezen etcquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:55 schreef dion_v_k het volgende:
Volgens een Portugese krant heeft Ajax 3 miljoen betaald voor Duarte, zal ook wel in die richting zijn maar waarom meldt een buitenlandse krant wel een transfersom en in NL weten ze het niet![]()
Heeft ook zo zijn charmesquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat men in NL voor feiten wil gaan en niet zomaar wat wil roepen, itt die Spanjolen, Portugezen etc
Afgeketst uiteindelijk. Was zelf akkoord, clubs konden geen akkoord bereiken. Matanaaiers.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afgeketst uiteindelijk. Was zelf akkoord, clubs konden geen akkoord bereiken. Matanaaiers.
Hier heeft hij zelf voor gekozen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:10 schreef dion_v_k het volgende:
Toivonen zal trouwens ook wel balen dat hij nog in Eindhoven zit.. Evenals de Eindhovenaren zelf
Ik lees net dat de papieren te laat zijn ingediend bij de Franse bond. Zelfde verhaal met Coentrao en Manchester United.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afgeketst uiteindelijk. Was zelf akkoord, clubs konden geen akkoord bereiken. Matanaaiers.
Even downloaden.quote:
Klopt. Valt mee dat NAC geen paniekaankopen heeft gedaan...terwijl daar best reden voor isquote:
Join the clubquote:Op dinsdag 3 september 2013 07:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Valt mee dat NAC geen paniekaankopen heeft gedaan...terwijl daar best reden voor is
Maar nu ik er over nadenk: dit soort deals hadden toch ook gewoon vorige week al beklonken kunnen worden. Waarom alles om 5 voor 12? Omdat iedereen naar elkaar zit te kijken?
Ik vind dat altijd een geweldige voetballer; inzicht, techniek en op meerdere plaatsen inzetbaar.quote:
Hij had een domme keus gemaakt om na Spurs maar Kiev te gaan. Goeie trap en inzicht, hoort gewoon weer in de BPL te spelen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een geweldige voetballer; inzicht, techniek en op meerdere plaatsen inzetbaar.
Eigenlijk wel ja...maar dan moeten ze dus eerst promoverenquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij had een domme keus gemaakt om na Spurs maar Kiev te gaan. Goeie trap en inzicht, hoort gewoon weer in de BPL te spelen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:03 schreef DannyDeko het volgende:
Zitten alle kinders jeugdigen weer op school ofzo
lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:03 schreef DannyDeko het volgende:
Zitten alle kinders weer op school ofzo
quote:
Het einde is echt gigantisch kut.quote:
Nee, ik moet pas om 10 uur op school zijn.quote:
barca heeft op een paar grote sterren na dan ook niets lopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:41 schreef BDIL het volgende:
RealKopen Bale,Casemiro, Isco, Carvajal en Illaramendi houden verlies van 43 miljoen over, Barca koopt Neymar en Krkic en verlies van 37 miljoen
Probleem bij Barca is dat wie ze dan ook verkopen op dit moment uit de basis/bank de selectie flink op achteruit gaat. Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
barca heeft op een paar grote sterren na dan ook niets lopen![]()
bij real zijn ze allemaal 20 miljoen waard.
Als ze Afellay verkopen is er niks aan het handje hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Probleem bij Barca is dat wie ze dan ook verkopen op dit moment uit de basis/bank de selectie flink op achteruit gaat. Dat is wel jammer.
Die kunnen ze niet eens verkopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ze Afellay verkopen is er niks aan het handje hoor
nou ja als je het een beetje bekijkt, xavi en iniesta zijn oud. De aankomende jeugd lijkt mij persoonlijk niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Probleem bij Barca is dat wie ze dan ook verkopen op dit moment uit de basis/bank de selectie flink op achteruit gaat. Dat is wel jammer.
Alves begint ook op leeftijd te rakenquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou ja als je het een beetje bekijkt, xavi en iniesta zijn oud. De aankomende jeugd lijkt mij persoonlijk niet goed genoeg.
dan moet je het hebben van messi, neymar, fabregas, busquets en alves.
vind die vleugel spelers bij barca maar niksmiss willen ze bojan terug
![]()
Pedro erbij, al blijf ik dat een beperkte speler vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alves begint ook op leeftijd te rakenNeymar,Messi,Fabregas,Busquets en Alba is de kern en hoe ze de rest gaan aanvullen
Wel mooi interview gisteren met Derksen. Maar ik vind toch echt dat hij naar Liverpool had moeten gaan. Koningskoppel met Gerard op het middenveld. En misschien had Suarez dan ook wel willen blijven...quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is deze grote man iets voor ze
had eigenlijk wel verwacht dat suarez verkocht zou worden, zo'n speler wil je toch niet meer in je selectie hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel mooi interview gisteren met Derksen. Maar ik vind toch echt dat hij naar Liverpool had moeten gaan. Koningskoppel met Gerard op het middenveld. En misschien had Suarez dan ook wel willen blijven...
Mijn punt is: als Liverpool Sneijder had weten aan te trekken, had Suarez misschien eerder het idee gekregen dat ze dit jaar om de prijzen zouden gaan spelen (en heeft hij iemand achter zich die hem perfect kan bedienen)...en had hij niet zo'n heibel lopen maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had eigenlijk wel verwacht dat suarez verkocht zou worden, zo'n speler wil je toch niet meer in je selectie hebben.
verdedigend zit het wel goed bij liverpool, aanvallend ook wel met sturridge en suarez, op het middenveld heb je inderdaad wat weinig creativiteit. maarja het aankoop beleid van engelse clubs is niet altijd even sterkquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn punt is: als Liverpool Sneijder had weten aan te trekken, had Suarez misschien eerder het idee gekregen dat ze dit jaar om de prijzen zouden gaan spelen (en heeft hij iemand achter zich die hem perfect kan bedienen)...en had hij niet zo'n heibel lopen maken.
De koper kijkt niet zo nauw.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom betaalt iemand 3500 voor deze speler?
[ afbeelding ]
Cardiff is hottttquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom betaalt iemand 3500 voor deze speler?
[ afbeelding ]
Omdat het een koreaan is die in Engeland speelt? Ik vind het prima hoor, had hem er voor 3.5k bin opgezet maar had eigenlijk niet verwacht dat iemand dat er voor neer zou leggen.quote:
de speler zelf daar in tegenquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De koper kijkt niet zo nauw.
Ha. Ha.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De koper kijkt niet zo nauw.
Dit is nep. Toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is deze grote man iets voor ze
laten we het hopen, anders kan hij staand drogba een blowjob gevenquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:11 schreef BDIL het volgende:
Ik weet niet of jullie dat gelezen hadden over die taliban kinderen en dat zwaaien met jihad vlag in Den Haag, maar ik weet niet meer welke kant het opgaat in dit land![]()
Linkje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laten we het hopen, anders kan hij staand drogba een blowjob geven
Voor dat soort kinderen moeten we eigenlijk de sharia-wet toepassen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:11 schreef BDIL het volgende:
Ik weet niet of jullie dat gelezen hadden over die taliban kinderen en dat zwaaien met jihad vlag in Den Haag, maar ik weet niet meer welke kant het opgaat in dit land![]()
Adres?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:11 schreef BDIL het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-Talibanjeugd.dhtmlquote:
En weer koren op de molen van Wildersquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-Talibanjeugd.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-al-Qaeda-vlag.dhtml
En maar grappen maken in het nieuws topic over dit soort praktijken
Wat dan? Over de vader van Pelle die in de flat woont?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-Talibanjeugd.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-al-Qaeda-vlag.dhtml
En maar grappen maken in het nieuws topic over dit soort praktijken
Ik vind niet dat dit soort praktijken thuis horen in dit land, maar dat maakt iemand niet meteen een voorstander van Wilders. Er moet wel wat gedaan worden aan het beperken van godsdiensten in dit land. Als kerken sluiten, hoort er ook geen plek te zijn voor een nieuwe moskee en andersom ook. Dit waanzin begint uit de hand te lopen. Ik ken genoeg jongeren met hun radicale mening tegenover Nederland, genoeg bullshit gebuurt ik ook in de buurt met dat soort tuig om erover te spreken. Best wel schandalig dat dit soort praktijken toegestaan zijn in Nederlandquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En weer koren op de molen van Wilders
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dit soort praktijken thuis horen in dit land, maar dat maakt iemand niet meteen een voorstander van Wilders. Er moet wel wat gedaan worden aan het beperken van godsdiensten in dit land. Als kerken sluiten, hoort er ook geen plek te zijn voor een nieuwe moskee en andersom ook. Dit waanzin begint uit de hand te lopen. Ik ken genoeg jongeren met hun radicale mening tegenover Nederland, genoeg bullshit gebuurt ik ook in de buurt met dat soort tuig om erover te spreken. Best wel schandalig dat dit soort praktijken toegestaan zijn in Nederland
Klopt, dit had ik ook zo kunnen zeggen. Maar lees alleen maar de reacties van mensen op die artikelen: velen van hen weten niet te reageren met de benodigde nuances...en dat zijn nou juist de mensen waar Wilders zich op richt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dit soort praktijken thuis horen in dit land, maar dat maakt iemand niet meteen een voorstander van Wilders. Er moet wel wat gedaan worden aan het beperken van godsdiensten in dit land. Als kerken sluiten, hoort er ook geen plek te zijn voor een nieuwe moskee en andersom ook. Dit waanzin begint uit de hand te lopen. Ik ken genoeg jongeren met hun radicale mening tegenover Nederland, genoeg bullshit gebuurt ik ook in de buurt met dat soort tuig om erover te spreken. Best wel schandalig dat dit soort praktijken toegestaan zijn in Nederland
Wilders is slim, heeft zijn partij opgericht en als tegenstand een ''common enemy'' gecreëerd de islam. Nu keur ik zeker 95% van zijn punten niet goed alleen heeft hij de kudde schapen wel voor zich gewonnen. Mensen die niet voor hunzelf kunnen denken en zich goed voelen bij een grote samenhang met de boodschap '' ik maak deel uit van iets groots''. Nederland is een land dat door de eeuwen tolerant is geweest tegen iedereen, Joden, Christenen, Moslims maar nu na alle eeuwen primitiviteit in Europa begint weer een geloof zich uit te zaaien in een land als Nederland. Ik vind dat niet kunnen, waarom zijn er 450 Moskeeën nodig op 1 miljoen moslims ? 2200 per moskee ligt de verhouding en dan is idiot weinig gezien de grote van dit land. Bovendien zijn de Moskeeën niet verspreid over heel het land maar grotendeels zitten ze in de grote steden. Als Nederland zou ik enkele grote Kerken,Moskeeën,Synagogen openlaten en de rest sluiten. Als jij jezelf een goede gelovige noemt dan reis je wel naar de stad toe om tot God te bidden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, dit had ik ook zo kunnen zeggen. Maar lees alleen maar de reacties van mensen op die artikelen: velen van hen weten niet te reageren met de benodigde nuances...en dat zijn nou juist de mensen waar Wilders zich op richt.
wil ik hebbenquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Hier hadden we het gister nog over.
[ afbeelding ]
Je kan hem ook gewoon als stoel gebruiken!
Dat past echt niet in mijn kamerquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Hier hadden we het gister nog over.
[ afbeelding ]
Je kan hem ook gewoon als stoel gebruiken!
Jammer dat die shit zo duur is, lijkt me echt geniaal.quote:
Je kan hem gewoon als stoel gebruiken, schuif hem onder je eettafel!quote:
Je gaat nu wel even voorbij aan het feit dat er onderscheid is tussen de ene moskee en de andere. Zoals er ook onderscheid is tussen een katholieke en hervormde kerk...quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wilders is slim, heeft zijn partij opgericht en als tegenstand een ''common enemy'' gecreëerd de islam. Nu keur ik zeker 95% van zijn punten niet goed alleen heeft hij de kudde schapen wel voor zich gewonnen. Mensen die niet voor hunzelf kunnen denken en zich goed voelen bij een grote samenhang met de boodschap '' ik maak deel uit van iets groots''. Nederland is een land dat door de eeuwen tolerant is geweest tegen iedereen, Joden, Christenen, Moslims maar nu na alle eeuwen primitiviteit in Europa begint weer een geloof zich uit te zaaien in een land als Nederland. Ik vind dat niet kunnen, waarom zijn er 450 Moskeeën nodig op 1 miljoen moslims ? 2200 per moskee ligt de verhouding en dan is idiot weinig gezien de grote van dit land. Bovendien zijn de Moskeeën niet verspreid over heel het land maar grotendeels zitten ze in de grote steden. Als Nederland zou ik enkele grote Kerken,Moskeeën,Synagogen openlaten en de rest sluiten. Als jij jezelf een goede gelovige noemt dan reis je wel naar de stad toe om tot God te bidden.
Ik zou niet zin zon pak en helm thuis zittenquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jammer dat die shit zo duur is, lijkt me echt geniaal.
[..]
Je kan hem gewoon als stoel gebruiken, schuif hem onder je eettafel!
3-400 euro zonder stuur toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jammer dat die shit zo duur is, lijkt me echt geniaal.
[..]
Je kan hem gewoon als stoel gebruiken, schuif hem onder je eettafel!
Aantal Shjiten tegenover Soenieten is erg klein en tevens kan er met elke godsdienst rekening gehouden worden onder beperkte voorwaarden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je gaat nu wel even voorbij aan het feit dat er onderscheid is tussen de ene moskee en de andere. Zoals er ook onderscheid is tussen een katholieke en hervormde kerk...
Teveel moeitequote:Op dinsdag 3 september 2013 11:47 schreef poker4lifee het volgende:
zorg ff dat je op zo'n partijlijst komt dan
Op die ene account zijn ze gewoon niet zichtbaar. Jij denkt dat je ze gelist hebt, maar EA naait je gewoon door ze stiekem toch niet te listen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
EA moet me toch eens uitleggen hoe het kan dat als ik via mijn ene account massaal contracten te koop zet voor X, ik ze allemaal verkoop (35 stuks), en 5 minuten later verkoop ik op een ander account maar de helft (10 stuks) van aflopende contracten, voor dezelfde prijs. En dat 3x achter elkaar
Even hierop terug komen, ik vind niet dat je zo'n groep meteen kunt linken aan het feit dat ze moslim zijn. De Islam is net zo vredelievend als de andere geloven, er zijn helaas enkele groepen die het in de naam van doen en daarmee maken ze heel het geloof zwart mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
2dehands G27 en zelf stoeltje in elkaar knutselen danquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jup, maar goed stuurtje kost ook snel 300 euro.... duur geintje.
Hoop dat er voor de Xbone een leuk stuurtje komt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
2dehands G27 en zelf stoeltje in elkaar knutselen dan
ja dat MS wheel is wel aardig maar wel debiel dat het de enige fatsoenlijke is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoop dat er voor de Xbone een leuk stuurtje komt.
Ik denk overigens dat ik mijn bank best eenvoudig kan omtoveren tot racestoeltje
Kennelijk is er wel een verband tussen je godsdienst, je cultuur, manier van opvoeden en je gedachtegang. Als jij een moslim bent leef je volgens de wetten van de Islam ( als het goed is ), om die wetten na te streven onderga je soms een tegenstribbeling met de wetten van andere culturen ( bijvoorbeeld dragen van boerka's etc.) . Het probleem hierin is dat het geloof van Islam niet progressief is maar conservatief, er worden nog steeds precies dezelfde dingen gedaan die een eeuw geleden ook van toepassing waren maar hedendaags niet meer gepast zijn overal. Met het feit dat iemand gelooft zelf is niks mis mee evenals met alle gelovigen alleen de manier waarop het geloof wordt voorgeschoteld zorgt voor problemen. Vandaar dat elke geloof moet inkrimpen en niet alleen de Islam in het Westen. Het kan toeval zijn dat alle nationaliteiten die Islam als geloof hebben voor het grootste overlast zorgen maar is dat wel zo ? (verwijs ik naar mijn 1e punt) Tevens is de Islam de enige die spreekt over een Jihad itt andere geloven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Even hierop terug komen, ik vind niet dat je zo'n groep meteen kunt linken aan het feit dat ze moslim zijn. De Islam is net zo vredelievend als de andere geloven, er zijn helaas enkele groepen die het in de naam van doen en daarmee maken ze heel het geloof zwart mee.
Ga m niet helemaal lezen, maar deze plotse uiting van intelligentie van BDIL heeft mij met stomheid geslagenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kennelijk is er wel een verband tussen je godsdienst, je cultuur, manier van opvoeden en je gedachtegang. Als jij een moslim bent leef je volgens de wetten van de Islam ( als het goed is ), om die wetten na te streven onderga je soms een tegenstribbeling met de wetten van andere culturen ( bijvoorbeeld dragen van boerka's etc.) . Het probleem hierin is dat het geloof van Islam niet progressief is maar conservatief, er worden nog steeds precies dezelfde dingen gedaan die een eeuw geleden ook van toepassing waren maar hedendaags niet meer gepast zijn overal. Met het feit dat iemand gelooft zelf is niks mis mee evenals met alle gelovigen alleen de manier waarop het geloof wordt voorgeschoteld zorgt voor problemen. Vandaar dat elke geloof moet inkrimpen en niet alleen de Islam in het Westen. Het kan toeval zijn dat alle nationaliteiten die Islam als geloof hebben voor het grootste overlast zorgen maar is dat wel zo ? (verwijs ik naar mijn 1e punt) Tevens is de Islam de enige die spreekt over een Jihad itt andere geloven.
Haha, ja ik kwam daar een tijdje geleden ook achter.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ga m niet helemaal lezen, maar deze plotse uiting van intelligentie van BDIL heeft mij met stomheid geslagen
Je weet in ieder geval waar je het over hebt en de dingen die je zegt kloppen dan ook gewoon. Alleen is het gewoon een bekend verhaal. Zoveel moslims die wél normaal leven en zich aanpassen worden zo in hetzelfde rijtje gezet met de groep die altijd voor problemen zorgt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kennelijk is er wel een verband tussen je godsdienst, je cultuur, manier van opvoeden en je gedachtegang. Als jij een moslim bent leef je volgens de wetten van de Islam ( als het goed is ), om die wetten na te streven onderga je soms een tegenstribbeling met de wetten van andere culturen ( bijvoorbeeld dragen van boerka's etc.) . Het probleem hierin is dat het geloof van Islam niet progressief is maar conservatief, er worden nog steeds precies dezelfde dingen gedaan die een eeuw geleden ook van toepassing waren maar hedendaags niet meer gepast zijn overal. Met het feit dat iemand gelooft zelf is niks mis mee evenals met alle gelovigen alleen de manier waarop het geloof wordt voorgeschoteld zorgt voor problemen. Vandaar dat elke geloof moet inkrimpen en niet alleen de Islam in het Westen. Het kan toeval zijn dat alle nationaliteiten die Islam als geloof hebben voor het grootste overlast zorgen maar is dat wel zo ? (verwijs ik naar mijn 1e punt) Tevens is de Islam de enige die spreekt over een Jihad itt andere geloven.
Het aparte is dat als er een grappig filmpje over Jezus gemaakt wordt (zie Life of Brain) niemand daarvan wakker ligt en als er een cartoon over Mohammed gemaakt wordt er overal vlaggen verbrand worden en ambassades worden aangevallen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval waar je het over hebt en de dingen die je zegt kloppen dan ook gewoon. Alleen is het gewoon een bekend verhaal. Zoveel moslims die wél normaal leven en zich aanpassen worden zo in hetzelfde rijtje gezet met de groep die altijd voor problemen zorgt.
Wat heb je voor baantje gevonden?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:26 schreef DannyDeko het volgende:
Jeeej ik heb weer een baantje (:
Was al sinds 1 september vorig jaar koos werkeloos ;o
Dat soort dingen liggen nou eenmaal gevoellig en dat kan iedereen toch gewoon respecteren?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het aparte is dat als er een grappig filmpje over Jezus gemaakt wordt (zie Life of Brain) niemand daarvan wakker ligt en als er een cartoon over Mohammed gemaakt wordt er overal vlaggen verbrand worden en ambassades worden aangevallen.
Schijnbaar niet. En de reactie op dit soort dingen helpt gewoon heel erg mee aan de beeldvorming die ontstaat over Moslims in het algemeen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat soort dingen liggen nou eenmaal gevoellig en dat kan iedereen toch gewoon respecteren?
Tuurlijk, ik heb zelf Turkse,Marokkaanse, Afghaanse en Iraanse vrienden die zich voorbeeldig gedragen, geen problemen veroorzaken etc. Alleen merk ik wel als het op gebied van geloof komt er een grote druk van de ouders kant komt. Het gevoel van dat je gevangen zit onder bepaalde voorwaarden waar jij jezelf liever niet aan houdt. Daar komt dat conservatieve naar boven en dan krijg je het effect dat jeugd stiekem dingen doen die ''verboden'' zijn. Maar je speelt wel voorbeeldig richting de familie etc. Ik bemoei mijzelf me niemand omdat het niet mijn problemen zijn alleen merk je wel wat voor invloed geloof op je leven heeft. Ik ben zelf Rooms Katholiek opgevoed maar al die levenswijze die je meekrijgt volg ik niet. Waarom ? Omdat het leven veel te kort duurt om te genieten van de dingen die er nu zijn. Neuken voor het huwelijk, wie doet het niet? Hetzelfde geldt voor alle andere dingen waarmee je kan zondigen (drinken etc. ). Als er een hemel is ben ik sowieso niet toegelaten en dan accepteer ik maar het leven zoals het isquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval waar je het over hebt en de dingen die je zegt kloppen dan ook gewoon. Alleen is het gewoon een bekend verhaal. Zoveel moslims die wél normaal leven en zich aanpassen worden zo in hetzelfde rijtje gezet met de groep die altijd voor problemen zorgt.
dat is een eenzijdige oplossing, moet de rest van de wereld respecteren dat dit bij de islam gevoelig ligt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat soort dingen liggen nou eenmaal gevoellig en dat kan iedereen toch gewoon respecteren?
Neequote:Op dinsdag 3 september 2013 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
Begon deze discussie toevallig hiermee?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
NeeTaliban kinderen die de buurt terroriseren en een groep die in Den Haag met vlag van Al Quida gingen zwaaien
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb zelf Turkse,Marokkaanse, Afghaanse en Iraanse vrienden die zich voorbeeldig gedragen, geen problemen veroorzaken etc. Alleen merk ik wel als het op gebied van geloof komt er een grote druk van de ouders kant komt. Het gevoel van dat je gevangen zit onder bepaalde voorwaarden waar jij jezelf liever niet aan houdt. Daar komt dat conservatieve naar boven en dan krijg je het effect dat jeugd stiekem dingen doen die ''verboden'' zijn. Maar je speelt wel voorbeeldig richting de familie etc. Ik bemoei mijzelf me niemand omdat het niet mijn problemen zijn alleen merk je wel wat voor invloed geloof op je leven heeft. Ik ben zelf Rooms Katholiek opgevoed maar al die levenswijze die je meekrijgt volg ik niet. Waarom ? Omdat het leven veel te kort duurt om te genieten van de dingen die er nu zijn. Neuken voor het huwelijk, wie doet het niet? Hetzelfde geldt voor alle andere dingen waarmee je kan zondigen (drinken etc. ). Als er een hemel is ben ik sowieso niet toegelaten en dan accepteer ik maar het leven zoals het isGrappige is wel dat alles wat tegen een geloof ingaat werk is van de ''duivel'' .
Ik beweer niet dat iedereen ''YOLO'' moet leven, als jij als je tevredenheid uit het geloof kan halen zeg ik doe je ding. Alleen we leven anno 2013 en niet 1545. ''Geloof is het opium van het volk'' Karl Marx
Daar heb jij gelijk in.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:12 schreef Ozz-03 het volgende:
Discussieren over een geloof is sowieso zinloos. Je bent er voorstander van of je bent het niet. Van beide kanten hoor je dat te respecteren.
Het probleem is dat zo'n beetje het hele midden-oosten dat dus niet doetquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:12 schreef Ozz-03 het volgende:
Discussieren over een geloof is sowieso zinloos. Je bent er voorstander van of je bent het niet. Van beide kanten hoor je dat te respecteren.
Respect is zon subjectief begrip...quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:12 schreef Ozz-03 het volgende:
Zeitgeist heeft sowieso goede docu's!quote:
Heb hem even opgeslagen, ga ernaar kijken als ik er tijd voor heb.quote:
*Engelsenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:28 schreef Michaelvanb het volgende:
Kut engelse krijgen beta versie van fifa 14
Gaat vooral over het christendom, klein beetje jodendom.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb hem even opgeslagen, ga ernaar kijken als ik er tijd voor heb.
Nee. TOTY Falcao heeft 10 stats die 1 beter zijn. De rest is hetzelfdequote:Op dinsdag 3 september 2013 13:38 schreef Topiek het volgende:
Is TOTY Falcao veel beter dan TOTS Falcao?
Nog steeds aan het handelen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:39 schreef FCsuarez het volgende:
al die spanjaarden die lekker mijn alderweireldjes aan het kopen zijn
Dan ga ik voor TOTS Falcaoquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee. TOTY Falcao heeft 10 stats die 1 beter zijn. De rest is hetzelfde
[..]
Nog steeds aan het handelen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha af en toe een goedkope TOTS alderweireld oppikken is geen handelen tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee. TOTY Falcao heeft 10 stats die 1 beter zijn. De rest is hetzelfde
[..]
Nog steeds aan het handelen?![]()
De kans dat je Messi pulled is kleiner dan de Jackpot winnen lottoquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha af en toe een goedkope TOTS alderweireld oppikken is geen handelen toch
wil nog wel wat spelers hebben voor in m'n generations, en eigenlijk morgen ook nog een laatste poging doen IF messi te pullen
Zit sinds vanochtend ook te spelenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:44 schreef Topiek het volgende:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Veel leuker dan FUT
het geld wat ik gebruik om lotto loten te kopen heb ik de rest van mijn leven nog een bestemming voor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
De kans dat je Messi pulled is kleiner dan de Jackpot winnen lotto
Ik heb het over de kans erop en jij begint over het geldquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het geld wat ik gebruik om lotto loten te kopen heb ik de rest van mijn leven nog een bestemming voor.
de coins die ik woensdag uitgeef om messi te pullen kijk ik na vrijdag nooit meer naar om.
Jij kijkt zeker NerdCubed op Youtube?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zit sinds vanochtend ook te spelen
[ afbeelding ]
zie editquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb het over de kans erop en jij begint over het geld![]()
-
Neen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:48 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker NerdCubed op Youtube?
Omdat: EA.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:05 schreef Maver24 het volgende:
Hoe hebben die engelsen een beta kunne krijgen van FUT14? Waarom is het nou weer alleen voor engelsen. Discriminatie
zouden wij onze djeetje ook in kunnen zetten. kan zo door voor engelsman.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:05 schreef Maver24 het volgende:
Hoe hebben die engelsen een beta kunne krijgen van FUT14? Waarom is het nou weer alleen voor engelsen. Discriminatie
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zouden wij onze djeetje ook in kunnen zetten. kan zo door voor engelsman.
rood haar, witte huid.
lol.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
rood haar, witte huid.
Zodra hij zijn bek open trekt, valt hij kansloos door de mandquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
rood haar, witte huid.
willekeurig uitgekozen door EAquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
lol.
Maar hoe hadden ze zich kunnen inschrijven dan? Had je gewoon moeten opgeven dat je uit de UK komt
oh ok. vraag me dan alleen af hoe ze gaan zien dat je uit de UK komtquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
willekeurig uitgekozen door EA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |