SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
okquote:Op maandag 2 september 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
Volgens Instagram volg ik meer dan 600 mensen en via andere apps maar 30-40
Geodude was met Squirtle nog makkelijk te verslaan, Zubat kon je meestal nieteens 1 HIT KO'enquote:Op maandag 2 september 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om nog maar te zwijgen over de geodudes
quote:Sky Sports are reporting that they literally don't have a fucking clue what's going on with Romelu Lukaku.
twitter:chelseafc twitterde op maandag 02-09-2013 om 12:03:03@RomeluLukaku9 will spend this season on loan at AFC Ajax. Read more here: http://t.co/CgfN12f60O #CFC reageer retweet
Ze hadden hem naar Vitesse moeten sturenquote:Op maandag 2 september 2013 23:05 schreef wieisboos het volgende:
twitter:chelseafc twitterde op maandag 02-09-2013 om 12:03:03@RomeluLukaku9 will spend this season on loan at AFC Ajax. Read more here: http://t.co/CgfN12f60O #CFC reageer retweet
United kan het toch makkelijk in een keer betalen ?quote:Op maandag 2 september 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
Herrera sowieso niet naar United. Heeft waarschijnlijk te maken met de termijnen waarin betaald moest worden.
Te obvious.quote:Op maandag 2 september 2013 23:05 schreef wieisboos het volgende:
Maar wil je in één keer 36 miljoen betalen aan Spanjaarden?quote:Op maandag 2 september 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
United kan het toch makkelijk in een keer betalen ?
Thanks Geoff.quote:Op maandag 2 september 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
Herrera sowieso niet naar United. Heeft waarschijnlijk te maken met de termijnen waarin betaald moest worden.
Ik betwijfel of ze 36 miljoen hebben klaar liggen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
United kan het toch makkelijk in een keer betalen ?
Wat heeft het ermee te maken dat het om Spanjaarden gaat?quote:Op maandag 2 september 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar wil je in één keer 36 miljoen betalen aan Spanjaarden?
Wat boeit het nou dat het aan Spanjaarden is. Je koopt gewoon een speler, die krijg je dus betaal je in 1 keer.quote:Op maandag 2 september 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar wil je in één keer 36 miljoen betalen aan Spanjaarden?
quote:Op maandag 2 september 2013 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heeft het ermee te maken dat het om Spanjaarden gaat?
tb;drquote:Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wist dat dit een hoop ging losmaken.
Het maakt niet uit dat het Spanjaarden zijn, maar zoals Thorb zei; Ze zullen echt niet zomaar 36 miljoen klaar hebben liggen.
ok.quote:
Hoe kom je er in godsnaam bij om te doen alsof je namens een club onderhandeld over een spelerquote:
wel met rock throwquote:Op maandag 2 september 2013 22:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geodude was met Squirtle nog makkelijk te verslaan, Zubat kon je meestal nieteens 1 HIT KO'en
hequote:Op maandag 2 september 2013 23:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ver je Squirtle is en of je naast hem al andere Pokémon hebt.
Mesut Özil's move to Arsenal for ¤50m (£42.4m) will be confirmed in the next half an hour. (Source: BBC)quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mesut Özil's move to Arsenal for ¤50m (£42.4m) will be confirmed in the next half an hour. (Source: BBC)
Dat heb ik al vanaf 18u ieder half uur gelezen volgens mij.quote:Op maandag 2 september 2013 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mesut Özil's move to Arsenal for ¤50m (£42.4m) will be confirmed in the next half an hour. (Source: BBC)
quote:Op maandag 2 september 2013 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
BBC was toen niet de bronquote:Op maandag 2 september 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik al vanaf 18u ieder half uur gelezen volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hadden ze beter ook meteen Van der Gun en De Kogel op kunnen pikken.quote:
Ik dacht dat deze quote over Kanon gingquote:
Ze gaan ook nog Matavz halen hoorde ik net. 15 miljoen.quote:
quote:
Double link met Lukakuquote:
Of Castaignosquote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze gaan ook nog Matavz halen hoorde ik net. 15 miljoen.
meestal op het eind alleen nog maar kut transfers die uiteindelijk doorgaan iddquote:Op maandag 2 september 2013 23:27 schreef BDIL het volgende:
Dit is wel een van de gekste transfer periodes in jaren
Beter WBA minder concurentiequote:Op maandag 2 september 2013 23:30 schreef Thorb het volgende:
Chelsea ziet Lukaku liever naar Everton gaan dan naar WBA aldus Sky
Mirallas,Jelavic,Anichebequote:Op maandag 2 september 2013 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met rosenberg en long wordt het wel een beetje te gezellig voorin denk ik
Mirallas staat echt nooit spits volgens mij. Maar je vergeet Koné.quote:
Mirallas is een buitenspeler bij Evertonquote:
Ja, ik had het laatst al gelezen maar toen was het nog niet definitief.quote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef Thorb het volgende:
Nick Powell naar Wigan (loan). HOOR JE HET DS2
Maar dat gaat nooit op tijd komen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:57 schreef Zhano het volgende:
Everton wil nu aan de vraagprijs van James McCarthy van Wigan voldoen, wat inhoud dat Fellaini waarschijnlijk toch weg mag...
zijn ze nu niet een beetje te laat ermee?quote:Op maandag 2 september 2013 23:57 schreef Zhano het volgende:
Everton wil nu aan de vraagprijs van James McCarthy van Wigan voldoen, wat inhoud dat Fellaini waarschijnlijk toch weg mag...
Kan je beter FM spelen met deadline day modus erbijquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:00 schreef TBakkert het volgende:
Ik krijg door die transfer-deadline shit zin in Career mode.![]()
Maar FM kost me nu nog geld. FIFA heb ik al.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je beter FM spelen met deadline day modus erbij
Het is klaar hoor. In Engeland eindigt het om 23:00, want 1 uur eerder.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:01 schreef detennismaster het volgende:
Het duurt nog 1 uur toch? Alsjeblieft laat Fellaini blijven en laat Lukaku komen bij Everton.
Verder is FC Porto er deze zomer wel flink op achteruit gegaan.Gelukkig wel Jackson kunnen behouden...
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op de valreep: Fetfatzidis ook naar de Serie A (Genoa)
Mooi koppeltje met Konequote:Op dinsdag 3 september 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op de valreep: Fetfatzidis ook naar de Serie A (Genoa)
Geen idee nog. Chaos incoming...quote:
Is voor de beloften.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:10 schreef Tim86 het volgende:
Cijntje in FUT zou wel een dream come true zijn
A man can dream.quote:
Met optie tot koop jammer genoeg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:12 schreef Tim86 het volgende:
OFFICIEEL: Ilan Boccara vertrekt bij Ajax. Op huurbasis, dat wel. Hij komt komend seizoen uit voor het Franse Evian.
Ja zei Nick net ook al.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:12 schreef Tim86 het volgende:
OFFICIEEL: Ilan Boccara vertrekt bij Ajax. Op huurbasis, dat wel. Hij komt komend seizoen uit voor het Franse Evian.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:12 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Fellaini waarschijnlijk toch naar United
twitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:12:28DEADLINE DAY: Op de valreep gaat Marouane #Fellaini van #Everton naar #ManUtd http://t.co/a9uZmD80tg reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:14 schreef Nickskuh het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:12:28DEADLINE DAY: Op de valreep gaat Marouane #Fellaini van #Everton naar #ManUtd http://t.co/a9uZmD80tg reageer retweet
Flinke upgrade gaat hij krijgen, een must have in FUT 14quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:14 schreef Nickskuh het volgende:
twitter:MUFC_NL twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:17:39Manchester United huurt Fabio Coentrao voor 1 seizoen van Real Madrid! [@realmadrid_nl] reageer retweet
Ik ben nog steeds een beetje fan van hem, komt bij Real niet echt uit de verf maar man wat was hij geweldig bij Benficaquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Nickskuh het volgende:
twitter:MUFC_NL twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:17:39Manchester United huurt Fabio Coentrao voor 1 seizoen van Real Madrid! [@realmadrid_nl] reageer retweet
Klopt volgens mij geen zak van, maar hij zou wel voor creativiteit zorgen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Nickskuh het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
R.Lukaku Bolingoli @RomeluLukaku9 3m
Signed @Everton on a season loan :-)
Dan zal Büttner wel naar Besiktas gaan als het waar is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klopt volgens mij geen zak van, maar hij zou wel voor creativiteit zorgen.
is toch al zo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:22 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Dan zal Büttner wel naar Besiktas gaan als het waar is.
Nog nergens officieel bevestigd.quote:
Naniquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nog nergens officieel bevestigd.
Coentrao - Link
Dacht dat het voor vandaag al officieel was eigenlijk?quote:
Dat zou wel een leuke zijn ja. In elk geval beter betaalbaar dan Coentrao - Ronaldo.quote:
Ik denk dat de Braziliaanse Bob Ross dan toch op de bank moet plaatsnemen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht dat het voor vandaag al officieel was eigenlijk?
Coentrao dus weg bij Real, kunnen Marcelo en Bale mooi strijden om de linksback positie
bakkes houwequote:Op maandag 2 september 2013 23:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hector Salamanca
E3 van S5 hier nu![]()
Bob Ross.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat de Braziliaanse Bob Ross dan toch op de bank moet plaatsnemen.
Had Nani bij moeten staan ja.quote:
100 miljoen betalen voor een LBquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht dat het voor vandaag al officieel was eigenlijk?
Coentrao dus weg bij Real, kunnen Marcelo en Bale mooi strijden om de linksback positie
Aaaaand countingquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Long op de valreep nog naar Hull.. ik ben benieuwd of er nog transfers worden bevestigd de komende uren, dat lees ik dan morgenochtend wel weer
Ik ben er nog sletquote:
Geen punt dus trol.quote:
Dit ja, sowieso raar dat Fellaini niet voor zijn clausule is weggekocht, nu betaald United veel meer geld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik las net ergens anders dat Man U en Arsenal beter de transfers om hadden kunnen draaien..Arsenal had een type Fellaini harder nodig en Man U een type Özil..best wel spot on eigenlijk
Faalbeleid ook wel weer.twitter:DeadlineDay twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:46:19Arsenal lodged a late bid for Ba, at around 22:00, but missed out as Lukaku signed for Everton. #CFC #AFC #DeadlineDay reageer retweet
Snap überhaupt de logica niet dat er nog zo veel transfers plaatsvinden op de laatste dag. Als je het 3 weken van te voren doet zijn er toch veel meer clubs bereid te verkopen omdat ze nog tijd hebben een vervanger aan te trekken? Dat Spurs de transfer van Bale tot het laatste moment uitstellen snap ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Faalbeleid ook wel weer.twitter:DeadlineDay twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:46:19Arsenal lodged a late bid for Ba, at around 22:00, but missed out as Lukaku signed for Everton. #CFC #AFC #DeadlineDay reageer retweet
Not bad, maar er zijn wel genoeg betere alternatieven. Kan wel een leuke IF worden evtquote:
Omdat men in NL voor feiten wil gaan en niet zomaar wat wil roepen, itt die Spanjolen, Portugezen etcquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:55 schreef dion_v_k het volgende:
Volgens een Portugese krant heeft Ajax 3 miljoen betaald voor Duarte, zal ook wel in die richting zijn maar waarom meldt een buitenlandse krant wel een transfersom en in NL weten ze het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |