Heel herkenbaarquote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef blow... het volgende:
Ik opende net een klb topic maar het viel me op dat niemand meer serieus kan reageren.
Klacht lijkt me duidelijk.
Alleen smack10, karina, frank en faux. reageren altijd serieus..
nee maar ik wil geen ban omdat men erachter is dat ik 16 benquote:Op maandag 2 september 2013 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh jij bent dus zo eentje die perfect de regels volgt
OP's van blow... zijn altijd kutquote:Op maandag 2 september 2013 22:22 schreef blow... het volgende:
[..]
deze klacht geldt niet wanneer de op ook kut is.
yo dude, weer terugquote:Op maandag 2 september 2013 22:23 schreef LelijKnap het volgende:
Krijg je wanneer je de wat meer intellectuele non-proleten banned voor 6 maanden natuurlijk. Maar goed, ik ben 'r weer.
waarom is dit een kut op?quote:Op maandag 2 september 2013 22:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
OP's van blow... zijn altijd kut
tl;drquote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef blow... het volgende:
Ik opende net een klb topic maar het viel me op dat niemand meer serieus kan reageren.
ja klopt, maar bij een serieus topic kan best serieus gereageerd worden.quote:Op maandag 2 september 2013 22:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sommige users in KLB vragen er gewoon om. No offence voor TS.
hoe bedoel je que lezen, boeken:?quote:Op maandag 2 september 2013 22:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ahuh! Sinds vandaag. Heb je nog veel gelezen in de tussen tijd though
Goed punt.quote:Op maandag 2 september 2013 22:27 schreef blow... het volgende:
[..]
ja klopt, maar bij een serieus topic kan best serieus gereageerd worden.
T gezemel op Fok! bedoelde ik, waaronder dat van jou, haha. Verder vooral bezig geweest met borderkutjes en studeren.quote:Op maandag 2 september 2013 22:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
hoe bedoel je que lezen, boeken:?
waar ben je geweest?
Je mag wel eens aan je Nederlands werken.quote:Op maandag 2 september 2013 22:28 schreef bobbiey het volgende:
Geachte heer 'Blow...'
Na uw klacht gelezen te hebben heb ik de tijd genomen om mijn gedrag hier op het Fok! forum, meerbepaald dat op het Klaagbaak subforum, te evalueren. Tot mijn grote spijt moet ik u meldden dat ik tot de constatatie ben gekomen dat mijn gedrag quasi-perfect te noemen is. Menig Fokker zal dit kunnen beamen en ik voel mij dan ook niet aangesproken door de klacht die u in uw openingspost maakte waarbij u zich richt tot de klaagbaak-gemeenschap en dus bij uitbreiding tot mij. Ik zal uw klacht, en ik denk dat ik voor de meerderheid van de klaagbaak gemeenschap spreek, daarom onterecht moeten verklaren.
Hoogachtend,
Bobbiey, Fok!baas3000XL en meester-hosselaar.
been there done thatquote:Op maandag 2 september 2013 22:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
T gezemel op Fok! bedoelde ik, waaronder dat van jou, haha. Verder vooral bezig geweest met borderkutjes en studeren.
Jaloers op mijn prozaisch antwoord ja?quote:Op maandag 2 september 2013 22:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je mag wel eens aan je Nederlands werken.
Dat mislukte ambtenaarstaaltje heeft daar niets mee van doenquote:Op maandag 2 september 2013 22:37 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Jaloers op mijn prozaisch antwoord ja?
oh grote bobbeiey waar haal je die creativiteit vandaan?quote:Op maandag 2 september 2013 22:37 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Jaloers op mijn prozaisch antwoord ja?
En wie heeft er gevraagd naar je mening?quote:
Je hebt gelijk. De drie grootste subforums (onzin,klaagbak en general chat smelten samen tot één onzin)quote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef blow... het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |