ik ben 16quote:Op maandag 2 september 2013 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar misschien ben je ook wel aan het verkeerde adres als je serieus wil doen.. Dan moet je eerder naar OUD of zo
dat is wel waar ja, maar ik doe ook bestvaak serieus.quote:Op maandag 2 september 2013 22:05 schreef Scuidward het volgende:
Soms betrap ik jou ook wel op een niets toevoegende reactie die er enkel op gericht is snel te scoren zonder op de langere termijn een bijdrage te leveren aan de al lopende discussie die op poten is gezet door de TS in kwestie. Maar dat maakt niet uit, dat doen we allemaal wel eens. Verder eens met het gezegde ... internet verinternetteriseert.
Nee klopt maar toch zeker als ex 4chan /b persoon. Betrap ik me er afentoe ook nog op dat ik me als een randdebiel gedraag. En het is ook triest. Maar het is zo lekker ontspannend. En meestal krijgen idioten ook de meeste aandacht. Kijk maar naar amenth,haan33 of braddie. Ook al doen sommige personen het niet bewust. En zijn ze gewoon een idioot. Kiest blijkbaar toch het overgrote deel van internet ervoor om met anonimiteit zich als een troll/idioot te gedragen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:57 schreef blow... het volgende:
[..]
dat je anoniem bent betekent niet dat je je moet gedragen als een idioot.
jammer idd. Perfect plaaatje.quote:Op maandag 2 september 2013 22:12 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
Nee klopt maar toch zeker als ex 4chan /b persoon. Betrap ik me er afentoe ook nog op dat ik me als een randdebiel gedraag. En het is ook triest. Maar het is zo lekker ontspannend. En meestal krijgen idioten ook de meeste aandacht. Kijk maar naar amenth,haan33 of braddie. Ook al doen sommige personen het niet bewust. En zijn ze gewoon een idioot. Kiest blijkbaar toch het overgrote deel van internet ervoor om met anonimiteit zich als een troll/idioot te gedragen.
[ afbeelding ]
Heel herkenbaarquote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef blow... het volgende:
Ik opende net een klb topic maar het viel me op dat niemand meer serieus kan reageren.
Klacht lijkt me duidelijk.
Alleen smack10, karina, frank en faux. reageren altijd serieus..
nee maar ik wil geen ban omdat men erachter is dat ik 16 benquote:Op maandag 2 september 2013 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh jij bent dus zo eentje die perfect de regels volgt
OP's van blow... zijn altijd kutquote:Op maandag 2 september 2013 22:22 schreef blow... het volgende:
[..]
deze klacht geldt niet wanneer de op ook kut is.
yo dude, weer terugquote:Op maandag 2 september 2013 22:23 schreef LelijKnap het volgende:
Krijg je wanneer je de wat meer intellectuele non-proleten banned voor 6 maanden natuurlijk. Maar goed, ik ben 'r weer.
waarom is dit een kut op?quote:Op maandag 2 september 2013 22:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
OP's van blow... zijn altijd kut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |