Die WoW chickies die op je telefoon staan zijn veel beter, natuurlijk.quote:Op maandag 2 september 2013 21:46 schreef blow... het volgende:
[..]
nee dat wil ik niet op mijn telefoon hebben
kijk op rtl 5 dan, weet de namen niet. Alleen die nikki valt nog mee.quote:
wowquote:Op maandag 2 september 2013 21:48 schreef Tgi het volgende:
[..]
Die WoW chickies die op je telefoon staan zijn veel beter, natuurlijk.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:49 schreef Tgi het volgende:
[..]
Oh, sorry Runescape natuurlijk. Je durft je mama's creditcard niet te vragen om te betalen.
klopt iddquote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef Smack10 het volgende:
Terechte klacht, de winnares is altijd de meest jongensachtige
alleen die nikki zou ik doen...quote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef Zang-traan het volgende:
Daelorian, kk naam, wat is er mooi aan haar? Lelijk jukbeen, te groot voorhoofd en punt kin. Ik skip.
Wel een toffe naamquote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef Zang-traan het volgende:
Daelorian, kk naam, wat is er mooi aan haar? Lelijk jukbeen, te groot voorhoofd en punt kin. Ik skip.
Karinaquote:Op maandag 2 september 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een toffe naam![]()
OK serieuze reactie:
Als je knap bent hoef je niet per se fotogeniek te zijn en daar gaat het om.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:55 schreef blow... het volgende:
[..]
Karina![]()
Nee oke, maar als je fotogeniek bent moet je wel knap zijn.
ik kan van een wit vel ook een mooi meisje foroshoppenquote:Op maandag 2 september 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm niet echt hoor. Je ziet vaak van die meisjes waarvan je denkt: huh die is toch niet knap? Maar daar staan ze op de foto en zijn ze mooi.
Nee let maar op straks. Meisje wat je niet mooi vindt staat heel goed op de foto, is vaak zoquote:Op maandag 2 september 2013 21:58 schreef blow... het volgende:
[..]
ik kan van een wit vel ook een mooi meisje foroshoppen
wat een junk inderdaadquote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef Zang-traan het volgende:
Die delrian heeft nog gewonnen ook en mag voor 450 euro sieraden kopenquote:Op maandag 2 september 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee let maar op straks. Meisje wat je niet mooi vindt staat heel goed op de foto, is vaak zoOh en andersom is ook vaak trouwens, dan denk je: oh wat een knap meisje en op de foto is het bleh.
Dan heb ik liever in het echt een knappe dan opde foto die is gephotoshoppedquote:Op maandag 2 september 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee let maar op straks. Meisje wat je niet mooi vindt staat heel goed op de foto, is vaak zoOh en andersom is ook vaak trouwens, dan denk je: oh wat een knap meisje en op de foto is het bleh.
quote:Op maandag 2 september 2013 22:01 schreef blow... het volgende:
[..]
Die delrian heeft nog gewonnen ook en mag voor 450 euro sieraden kopen![]()
Inb4 450.
Snap ikquote:Op maandag 2 september 2013 22:02 schreef blow... het volgende:
[..]
Dan heb ik liever in het echt een knappe dan opde foto die is gephotoshopped
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |