Ik ben moddertyfusvet, loop als een olifant en ben nog ouder dan het hele jurypanel bij elkaar, mafketel.quote:Op maandag 2 september 2013 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Cee, waarom doe jij niet mee?
Ik vind jou een echt tapmaddel!
Treffend.quote:Op maandag 2 september 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Modellen moeten trainen, mogen niet dun worden en dood gaan, moeten go-seeën, vergeten tablets, stellen teleur, verrassen, worden nat, nu reclame.
Oh, en er is een wildcard-Delorean bij gekomen.
Ach, beetje fotosjopquote:Op maandag 2 september 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben moddertyfusvet, loop als een olifant en ben nog ouder dan het hele jurypanel bij elkaar, mafketel.
Het goede antwoord is: nee Cee, je bent niet moddervet, je loopt galant en je bent niet zo oud.quote:
Thxquote:Op maandag 2 september 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Modellen moeten trainen, mogen niet dun worden en dood gaan, moeten go-seeën, vergeten tablets, stellen teleur, verrassen, worden nat, nu reclame.
Oh, en er is een wildcard-Delorean bij gekomen.
Nee Cee, je bent gewoon sexymollig, je loopt als een schattig kuikentje en je bent zo jong als je je voeltquote:Op maandag 2 september 2013 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Het goede antwoord is: nee Cee, je bent niet moddervet, je loopt galant en je bent niet zo oud.
Rotjoch.quote:Op maandag 2 september 2013 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee Cee, je bent gewoon sexymollig, je loopt als een schattig kuikentje en je bent zo jong als je je voelt
Ja, kijk dan hoe slank jij bent!!!quote:Op maandag 2 september 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Rotjoch.
Oh wacht, die gast op tv nu.
Checkquote:Op maandag 2 september 2013 21:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb nog een link naar fotoshoot 1 erbij gezet.
Klopt.. echt een groot gewaad ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik vind de presentatrice trouwens een verschrikkelijke, onflatteuze jurk aan hebben in die tussenstukjes.
Zie Baldijntje is er al ziek van... Die wil ookquote:Op maandag 2 september 2013 22:01 schreef iBenny het volgende:
Die liggen over 3 weken bovenop elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |