Whehehequote:Op maandag 9 september 2013 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik heb al zes keer gebeld dit weekend want ik dacht je weet maar nooit he!
quote:Op maandag 9 september 2013 09:35 schreef oh-oh het volgende:
En ze kwamen lekker vroeg want ze kwamen eten maar ze wilden ook Jinek kijken.
Ze zat er echt keihard doorheen te tetteren, van die gruwelijk oninteressante verhalen over mensen die ik niet ken en ook niet wens te kennen. Toen ik er na een minuut of 10 iets van zei werd ze boos en ben ik maar gaan koken.
Maar het goede nieuws is, ze gaan overwinteren op Bali, 3 maanden lang![]()
Is het al bijna januari?
Mogge!quote:Op maandag 9 september 2013 09:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt.![]()
Goedemorgen trouwens. Ik heb m'n humeur niet mee. Slecht geslapen.
Mijn god.quote:Op maandag 9 september 2013 09:35 schreef oh-oh het volgende:
En ze kwamen lekker vroeg want ze kwamen eten maar ze wilden ook Jinek kijken.
Ze zat er echt keihard doorheen te tetteren, van die gruwelijk oninteressante verhalen over mensen die ik niet ken en ook niet wens te kennen. Toen ik er na een minuut of 10 iets van zei werd ze boos en ben ik maar gaan koken.
Maar het goede nieuws is, ze gaan overwinteren op Bali, 3 maanden lang![]()
Is het al bijna januari?
Bosquote:
Al eens wensenlijstje doorgegeven?quote:Op maandag 9 september 2013 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ja dan gaat ze drie maanden mailen, maar goed, das nie zo erg he![]()
Ik zal mijn vader wel missen.
Die is zo heerlijk stil en rustig
Nee, heb ik niet eigenlijk. Die leuke slippers waren al wel heel snel stuk. Tafellakens kom ik in om. Verder hebben ze daar niet zo veel hoorquote:Op maandag 9 september 2013 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al eens wensenlijstje doorgegeven?
Piscsquote:Op maandag 9 september 2013 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
Toe aan nieuwe kleding. 200 euro in het mandje bij H&M. Het werd tijd
Ja hoor en nu ik de bedrijfskleren heb helemaal. Hoewel het wel een beetje raar voelde zaterdag, Ik draag niet zo heel vaak rood namelijk..quote:Op maandag 9 september 2013 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bos
Ben je al helemaal gewend in je rol als Bostbode?
Oeh. Mijn hart maakte een sprongetje.quote:Op maandag 9 september 2013 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga een H&M loze maand houden.
Ik heb gisterochtend echt tijdens het aankleden willekeurige items uit de kast getrokken en in een plastic zak gedaan en toen die vol was ben ik hem op de eerste uitlaatronde meteen in de kledingbak gaan dumpen. Na nog minstens 5 van die zakken mag ik weer iets kopen
Kan ik me voorstellen, zo'n kleur die je niet vaak draagt is altijd even wennen. Ik had vorige week iets roze aan (poeder-zalm draag ik wel vaker). Beetje knipperlicht gevoelquote:Op maandag 9 september 2013 09:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Piscs![]()
[..]
Ja hoor en nu ik de bedrijfskleren heb helemaal. Hoewel het wel een beetje raar voelde zaterdag, Ik draag niet zo heel vaak rood namelijk..
quote:Op maandag 9 september 2013 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh. Mijn hart maakte een sprongetje.Jammer dat ik zoveel groter ben
HIer in de omgeving worden de zakken wel eens uit die bakken gejat.quote:Op maandag 9 september 2013 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, jij krijgt kleding uit die kledingbakken?
Ik dacht verdomme dat dat naar Afrika gaat man
Veel basics, niet echt uitschieters. Wat vesten, truien, oorbellen, riem.quote:
Whehe.quote:Op maandag 9 september 2013 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag net leuke sneakers maar ik moet die nikes van vorig jaar nog inlopen
Okeequote:Op maandag 9 september 2013 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel basics, niet echt uitschieters. Wat vesten, truien, oorbellen, riem.![]()
Ik ga denk ik over een tijdje kijken voor wat duurdere schoenen. Ik heb ook schoenen van het werk gekregen (Ecco's) dus slijten mijn eigen schoenen minder...quote:Op maandag 9 september 2013 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag net leuke sneakers maar ik moet die nikes van vorig jaar nog inlopen
Oehhh, die zijn gaaf.quote:
Hij komt er gewoon miet tussen.quote:Op maandag 9 september 2013 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ja dan gaat ze drie maanden mailen, maar goed, das nie zo erg he![]()
Ik zal mijn vader wel missen.
Die is zo heerlijk stil en rustig
RooiBos81quote:Op maandag 9 september 2013 09:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Piscs![]()
[..]
Ja hoor en nu ik de bedrijfskleren heb helemaal. Hoewel het wel een beetje raar voelde zaterdag, Ik draag niet zo heel vaak rood namelijk..
quote:Op maandag 9 september 2013 10:19 schreef Pagan het volgende:
Mogge, heerlijk geslapen.
[..]
Hij komt er gewoon miet tussen.
[..]
RooiBos81
Jaquote:Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Guus ook liever niet.
En weg met deze Krezip met steenkolen-Engels.
Ik moet ook altijd denken aan de naam, Krezip, hoe ze het verzonnen hebben, perzik omgekeerdquote:Op maandag 9 september 2013 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Blöf was erger maar dit is ook niet mis.
Echt? Oh nee, nee nee nee, dat is echt geen vergelijking voor me.quote:Op maandag 9 september 2013 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan het echt alletwee niet lijen hoor.
Vaak in Duh Haag geweest, lately?quote:Op maandag 9 september 2013 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan het echt alletwee niet lijen hoor.
Ik dacht echt dat we een vaste top 5 haddenquote:
Bij mij All Unsaid en ik fapte stiekem op Anne Govaertquote:Op maandag 9 september 2013 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Krezip vermaakte ik me als middelbare scholier best mee. You Can Say is mijn favoriet. Maar dat was een fase.
Ik heb ze ooit live moeten aanschouwenquote:Op maandag 9 september 2013 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk, onze perzikervaringen uitwisselen.![]()
Bammetjestijd!
Erger dan Blof is ook erg moeilijk. Dan kom je uit bij een band als Coldplay...quote:Op maandag 9 september 2013 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha ik zat net te denken dat in Stink erger vind dan Krezip, wel minder erg dan Blöf
Ik vind Blof minder erg dan Acda en de Munnik, Dat is voor mij echt een gillend naar buiten bandquote:Op maandag 9 september 2013 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Blof is voor mij de absolute nummer 1. In Nederland, overal eigenlijk.
Frank Boeien, nog erger.quote:Op maandag 9 september 2013 12:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erger dan Blof is ook erg moeilijk. Dan kom je uit bij een band als Coldplay...
They just love ya!quote:
W00t!quote:Op maandag 9 september 2013 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Sneaky weer 4,2 kilometer hardgelopen. Onder het mom van: kijken of het weer kan. Iets langer dan gepland, maar hij ging zo lekker!
Hij lijkt zo op de foto wel groter dan jouw chineesjes.quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kwam vanavond een hele mooie leuke chinees kennismaken maar hij kon niet tegen de losvliegende vogels helaas, dus we zoeken verder naar een goed tehuis voor hem
Oeh, wat was je dan close bij een aanwinst.quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kwam vanavond een hele mooie leuke chinees kennismaken maar hij kon niet tegen de losvliegende vogels helaas, dus we zoeken verder naar een goed tehuis voor hem
Ik zag het al op je facebook. Die staartquote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Bil was dr klein bij!quote:Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij lijkt zo op de foto wel groter dan jouw chineesjes.
Wel een mooierd!quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat dacht ik al! Lekker fris is fijn.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is ideaal hardloopweer. Beter loopweer is bijna niet denkbaar. Ik zie sommigen zich al inpakken. Ik moet er niet aan denken. Korte broek en shirtje. En mijn hardloopkousen! (hoogop)
Hoop dat m'n voet goed reageert. Ik denk het wel.
Oetlul, love that wordquote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Hier recht voor rijdt net een of andere oetlul zijn auto totall loss tegen een lantaarnpaal, schelden, jammeren, kan niet meer rijden, staat ie dan in de pisregen, de buuf en ik liggen dubbel hahahahahaha hij reed echt veeeeeeeel te hard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |