Haha, ik ga mijn best doen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:47 schreef Jacobuspower het volgende:
Wel echt supervet trouwens![]()
Arn0 ben je erbij?
Haha, als ik de mogelijkheid had om te gaan zou ik ook alles tewerkstellen om hier bij te kunnen zijn. Facebook afstruinen op zoek naar weggeef-acties enzoquote:Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat kan-ie het toch altijd cool spelen hè. Dit is een unieke kans.
Chanteren, omkopen, het mag allemaal voor deze 'once in a lifetime'quote:Op woensdag 4 september 2013 22:04 schreef Arn0 het volgende:
Maar 69 duotickets, dat is zo weinig, haha. Maar dit is toch wel een te unieke kans ja, in mijn eigen stad gewoon. Dit mag niet mislopen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:06 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Chanteren, omkopen, moorden, het mag allemaal voor deze 'once in a lifetime'
http://www.stubru.be/media/debestebandterwereldkomtnaarclub69quote:Op woensdag 4 september 2013 21:45 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Heb ik toch nog even 5 seconden mee kunnen pakken[..]
Ze relativeren al met " van het moment "quote:Op donderdag 5 september 2013 00:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
http://www.stubru.be/media/debestebandterwereldkomtnaarclub69
"De beste band ter wereld komt naar Club 69".
Haha, onterecht. Vooral dat commentaar op de StuBru-Facebook. Muse! QOTSA! Deep fucking Purple!quote:Op donderdag 5 september 2013 00:34 schreef portie het volgende:
[..]
Ze relativeren al met " van het moment "
Dat ze te groot zijn voor DWDD is denk ik meer je eigen interpretatie, QOTSA deden het immers ook. Maar het blijft natuurlijk belachelijk dat zelfs bands van dat kaliber slechts een minuut krijgenquote:Op donderdag 5 september 2013 01:54 schreef Aisumasen het volgende:
Ik zie nog steeds een paar geruchten over DWDD rondvliegen: sorry, maar gaat niet gebeuren, kan niet in Nederland, band is te groot voor een minuutje. Maandag Londen, dinsdag België, woensdag en donderdag Frankrijk en dan naar Amerika.
QOTSA is een stukje kleiner, ook in NL.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ze te groot zijn voor DWDD is denk ik meer je eigen interpretatie, QOTSA deden het immers ook. Maar het blijft natuurlijk belachelijk dat zelfs bands van dat kaliber slechts een minuut krijgenOm nog maar te zwijgen over het feit dat ze dan een kwartier lang over de band praten zonder de band te interviewen
Maar goed, dat zal de afspraak wel zijn geweest.
Als jij even een manager van AM belt, ze uitlegt over de 'maar één minuut'-frustratie, en ze uitdaagt om te komen en door te spelen... Dat zou tof zijn. En ze tot Nederlandse volkshelden bombarderen. Betere gratis PR kun je niet krijgen.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:54 schreef Aisumasen het volgende:
Ik zie nog steeds een paar geruchten over DWDD rondvliegen: sorry, maar gaat niet gebeuren, kan niet in Nederland, band is te groot voor een minuutje. Maandag Londen, dinsdag België, woensdag en donderdag Frankrijk en dan naar Amerika.
ik denk dat je dat onderschat. Qotsa kocht binnen een minuut Paradiso, Effenaar en de Oosterpoort uitquote:Op donderdag 5 september 2013 06:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
QOTSA is een stukje kleiner, ook in NL.
Niet opnieuw opgenomen, wel opnieuw gemixt en gemasterd.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:44 schreef TheView het volgende:
is R U Mine? een geheel nieuwe opname of slechts een nieuwe mix?
Ook de vocalen niet opnieuw opgenomen?quote:Op donderdag 5 september 2013 10:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet opnieuw opgenomen, wel opnieuw gemixt en gemasterd.
Kan ik allemaal niet bevestigen, maar ik vind het niet klinken alsof het opnieuw is opgenomen.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:50 schreef TheView het volgende:
[..]
Ook de vocalen niet opnieuw opgenomen?
Niet opnieuw gemixt. Volgens Aisu is alleen de master over gedaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet opnieuw opgenomen, wel opnieuw gemixt en gemasterd.
Nope. Dat komt door de master. Is hier al eerder besproken, de vocalen klinken veel hoger en blikkeriger, niet?quote:Op donderdag 5 september 2013 10:50 schreef TheView het volgende:
[..]
Ook de vocalen niet opnieuw opgenomen?
Totdat hij erachter kwam dat er op de 'nieuwe' cd-versie ineens een andere versie stondquote:Op donderdag 5 september 2013 12:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet opnieuw gemixt. Volgens Aisu is alleen de master over gedaan.
[..]
Nope. Dat komt door de master. Is hier al eerder besproken, de vocalen klinken veel hoger en blikkeriger, niet?
Heb ze net even naast elkaar beluisterd, klopt wel een beetje ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet opnieuw gemixt. Volgens Aisu is alleen de master over gedaan.
[..]
Nope. Dat komt door de master. Is hier al eerder besproken, de vocalen klinken veel hoger en blikkeriger, niet?
Coolquote:Op donderdag 5 september 2013 13:24 schreef Aisumasen het volgende:
Woahhhh QOTSA zojuist tijdens Live Lounge op BBC Radio 1: 'High'!
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:24 schreef Aisumasen het volgende:
Wút?! Vet!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:24 schreef Aisumasen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |