quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Lekker alledaags ook. Midden op straat.... "Hé! Hoe gaat het met je penis?!" "Ja, goed, met jouw kut dan?"quote:
Ja hoor, doe ik altijd.quote:Op maandag 2 september 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker alledaags ook. Midden op straat.... "Hé! Hoe gaat het met je penis?!" "Ja, goed, met jouw kut dan?"
Ja, mail van ex enzo,quote:
Ik ken de site, al gekeken op andere sites ipv alleen Nederlandse? Kan zijn dat ie nog niet is aangemeld. Anders moet je even wachtenquote:Op maandag 2 september 2013 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat het een Nederlandse site is wil niet zeggen dat de downloads uitsluitend Nederlands zijn. Ik kijk ze ook altijd zonder subs, vanwege de reden die je noemt. Verder kan ik nergens een nzb vinden.
Ja, heb al op meerdere sites gekeken. Staat er nog niet opquote:Op maandag 2 september 2013 19:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ken de site, al gekeken op andere sites ipv nederlandse? Kan zijn dat ie nog niet is aangemeld. Anders moet je even wachten
Ah balen, gelukkig loop ik achterquote:Op maandag 2 september 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, heb al op meerdere sites gekeken. Staat er nog niet op
Ah, dan kan je nog evenquote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah balen, gelukkig loop ik achterBen pas bij s08e05.
Ja geluk bij ongelukquote:Op maandag 2 september 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dan kan je nog even
Wel balen, normaal staat het allang op het net.
Gaan jullie verhuizen?quote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga maar weer eens funda-en
fijne avond allen
Dexter is al niet meer wat het geweest is, tevens laatste seizoen. Breaking Bad is geweldig, maar ook laatste seizoen dacht ik.quote:Op maandag 2 september 2013 19:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja geluk bij ongeluk
Sinds een paar grote namen zijn gestopt is het dramatisch met bepaalde series
Ik weet nog wel een huis te koop.quote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga maar weer eens funda-en
fijne avond allen
Nee inderdaad, maar het is het laatste seizoen dus ben benieuwd hoe het afloopt. Ik ben al een tijdje niet begonnen met "nieuwe" series kijken, kan geen zin maken of heb geen zin om te kijkenquote:Op maandag 2 september 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dexter is al niet meer wat het geweest is, tevens laatste seizoen. Breaking Bad is geweldig, maar ook laatste seizoen dacht ik.
Homeland begint gelukkig over een week of 2 weer, dacht ik. Verder volg ik nog Chicago Fire, Person of Interest, maar niet omdat het super goede series zijn of zo
Ja same here, daarom kijk ik het ook afquote:Op maandag 2 september 2013 19:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar het is het laatste seizoen dus ben benieuwd hoe het afloopt. Ik ben al een tijdje niet begonnen met "nieuwe" series kijken, kan geen zin maken of heb geen zin om te kijken
Hoop dat het goed afsluit en geen teleurstelling achter laat zoals vorige seizoen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja same here, daarom kijk ik het ook af
Gheghe, daar had ik ook last van, maar gaat de laatste tijd iets beter
Nee precies. Naja, nog maar even afwachten/quote:Op maandag 2 september 2013 19:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoop dat het goed afsluit en geen teleurstelling achter laat zoals vorige seizoen.
Het duurt al 6 maanden, telkens als ik er klaar voor zit om te kijken komt er iets tussen dat veel leuker lijkt te zijn
Het is bijna schandalig om te zeggen dat ik series volgquote:Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee precies. Naja, nog maar even afwachten/
Whaha!
Ik compenseer het wel. Heb 5 seizoenen Breaking Bad in 2 weken gekeken ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 19:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is bijna schandalig om te zeggen dat ik series volg![]()
Waarom is het schandalig? Ik kijk graag series en het liefst zonder reclame.quote:Op maandag 2 september 2013 19:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is bijna schandalig om te zeggen dat ik series volg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |