quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Lekker alledaags ook. Midden op straat.... "Hé! Hoe gaat het met je penis?!" "Ja, goed, met jouw kut dan?"quote:
Ja hoor, doe ik altijd.quote:Op maandag 2 september 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker alledaags ook. Midden op straat.... "Hé! Hoe gaat het met je penis?!" "Ja, goed, met jouw kut dan?"
Ja, mail van ex enzo,quote:
Ik ken de site, al gekeken op andere sites ipv alleen Nederlandse? Kan zijn dat ie nog niet is aangemeld. Anders moet je even wachtenquote:Op maandag 2 september 2013 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat het een Nederlandse site is wil niet zeggen dat de downloads uitsluitend Nederlands zijn. Ik kijk ze ook altijd zonder subs, vanwege de reden die je noemt. Verder kan ik nergens een nzb vinden.
Ja, heb al op meerdere sites gekeken. Staat er nog niet opquote:Op maandag 2 september 2013 19:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ken de site, al gekeken op andere sites ipv nederlandse? Kan zijn dat ie nog niet is aangemeld. Anders moet je even wachten
Ah balen, gelukkig loop ik achterquote:Op maandag 2 september 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, heb al op meerdere sites gekeken. Staat er nog niet op
Ah, dan kan je nog evenquote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah balen, gelukkig loop ik achterBen pas bij s08e05.
Ja geluk bij ongelukquote:Op maandag 2 september 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dan kan je nog even
Wel balen, normaal staat het allang op het net.
Gaan jullie verhuizen?quote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga maar weer eens funda-en
fijne avond allen
Dexter is al niet meer wat het geweest is, tevens laatste seizoen. Breaking Bad is geweldig, maar ook laatste seizoen dacht ik.quote:Op maandag 2 september 2013 19:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja geluk bij ongeluk
Sinds een paar grote namen zijn gestopt is het dramatisch met bepaalde series
Ik weet nog wel een huis te koop.quote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga maar weer eens funda-en
fijne avond allen
Nee inderdaad, maar het is het laatste seizoen dus ben benieuwd hoe het afloopt. Ik ben al een tijdje niet begonnen met "nieuwe" series kijken, kan geen zin maken of heb geen zin om te kijkenquote:Op maandag 2 september 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dexter is al niet meer wat het geweest is, tevens laatste seizoen. Breaking Bad is geweldig, maar ook laatste seizoen dacht ik.
Homeland begint gelukkig over een week of 2 weer, dacht ik. Verder volg ik nog Chicago Fire, Person of Interest, maar niet omdat het super goede series zijn of zo
Ja same here, daarom kijk ik het ook afquote:Op maandag 2 september 2013 19:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar het is het laatste seizoen dus ben benieuwd hoe het afloopt. Ik ben al een tijdje niet begonnen met "nieuwe" series kijken, kan geen zin maken of heb geen zin om te kijken
Hoop dat het goed afsluit en geen teleurstelling achter laat zoals vorige seizoen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja same here, daarom kijk ik het ook af
Gheghe, daar had ik ook last van, maar gaat de laatste tijd iets beter
Nee precies. Naja, nog maar even afwachten/quote:Op maandag 2 september 2013 19:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoop dat het goed afsluit en geen teleurstelling achter laat zoals vorige seizoen.
Het duurt al 6 maanden, telkens als ik er klaar voor zit om te kijken komt er iets tussen dat veel leuker lijkt te zijn
Het is bijna schandalig om te zeggen dat ik series volgquote:Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee precies. Naja, nog maar even afwachten/
Whaha!
Ik compenseer het wel. Heb 5 seizoenen Breaking Bad in 2 weken gekeken ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 19:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is bijna schandalig om te zeggen dat ik series volg![]()
Waarom is het schandalig? Ik kijk graag series en het liefst zonder reclame.quote:Op maandag 2 september 2013 19:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is bijna schandalig om te zeggen dat ik series volg![]()
ik ookquote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een huis te koop.
Succes
quote:
me wantquote:Op maandag 2 september 2013 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
http://m.funda.nl/koop/be(...)sdijk-9-en-9a/fotos/
Teringquote:Op maandag 2 september 2013 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
http://m.funda.nl/koop/be(...)sdijk-9-en-9a/fotos/
Ik niet, veel te veel ruimtequote:
Joepiequote:Op maandag 2 september 2013 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker bij mijn mama om de hoek
valt mee hoor, mijn broer woont nog in dezelfde straatquote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet, veel te veel ruimte
[..]
Joepie
Mja, punt is meer dat ik niet weet wat ik met al die ruimte moetquote:Op maandag 2 september 2013 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je 3 miljoen hebt kun je vast wel een schoonmaakster inhuren.
Er staat 300 m² in de advertentie, dat is behoorlijk wat andersquote:Op maandag 2 september 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
valt mee hoor, mijn broer woont nog in dezelfde straat
Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 2 september 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
valt mee hoor, mijn broer woont nog in dezelfde straat
Dat zwembad wil ik welquote:Op maandag 2 september 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
http://m.funda.nl/koop/bergen-nh/huis-48768933-komlaan-6/fotos/
ook een leuk optrekje
Ook niet op 5 minuten fietsenquote:Op maandag 2 september 2013 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenin dezelfde straat als mijn ouders te wonen
Dat is genoeg afstandquote:
Wat moet je met 4 woonkamersquote:Op maandag 2 september 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
http://m.funda.nl/koop/bergen-nh/huis-48768933-komlaan-6/fotos/
ook een leuk optrekje
Geen ideequote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat moet je met 4 woonkamers
Verder dat zwembad
geen idee maar ik hou er van om dit soort huisjes te bekijkenquote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat moet je met 4 woonkamers
Verder dat zwembad
Snap ik helemaal. Ik vind het altijd bijzonder mooi om te zien wat mensen met zoveel ruimte doenquote:Op maandag 2 september 2013 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee maar ik hou er van om dit soort huisjes te bekijken
ja of helemaal vlak liggen vanwege de wansmaak die mensen hebbenquote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Snap ik helemaal. Ik vind het altijd bijzonder mooi om te zien wat mensen met zoveel ruimte doen
Ik heb geen leven dus niets te vertellenquote:
Ik ook niet en ik verveel mij, dus vandaarquote:Op maandag 2 september 2013 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen leven dus niets te vertellen
Good. Die pics nog bekeken?quote:
Bonjourquote:
Als je er dan eerst even op gaat zitten tot ie slaapt is het net of een ander het doet.quote:
Zaterdag Elysium gezien. Leuke film.quote:Op maandag 2 september 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik verveel mij, dus vandaar
[..]
Good. Die pics nog bekeken?
[..]
Bonjour
Woeiquote:Op maandag 2 september 2013 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Voor 60 man friet en snacks bakken is praktisch onmogelijk in 2 frituurpannen, maar ik heb het toch maar mooi even voor elkaar gekregen.
welke kleur?quote:
Die lijkt me niks. Ik heb zondag Kickass gezien en We're the Millers.quote:Op maandag 2 september 2013 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zaterdag Elysium gezien. Leuke film.
Geen SF fan?quote:Op maandag 2 september 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die lijkt me niks. Ik heb zondag Kickass gezien en We're the Millers.
Mooi. Met witte doodskopjes?quote:
SFquote:
Vind je het niet leuk omdat het niet kan?quote:
Gaan we fixenquote:Op maandag 2 september 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooi. Met witte doodskopjes?
OMGquote:
Deel 1 was leuk van Kickass.quote:Op maandag 2 september 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. KickAss is zo'n beetje de grens, en dat kun je niet eens SF noemen
quote:Op maandag 2 september 2013 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je er dan eerst even op gaat zitten tot ie slaapt is het net of een ander het doet.
Ik vind het niet leuk omdat er geen klap aan is. Belle en het Beest kan ook niet, maar vind ik wel leuk.quote:Op maandag 2 september 2013 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk omdat het niet kan?
O ja, even vergetenquote:Op maandag 2 september 2013 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
@ vin, we zitten in een sexsc....
Yeah buddyquote:
Wat voor films vind jij wel leuk dan?quote:Op maandag 2 september 2013 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk omdat er geen klap aan is. Belle en het Beest kan ook niet, maar vind ik wel leuk.
Waarom zou je voor de huisarts je benen scheren?quote:Op maandag 2 september 2013 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmm. Ik twijfel. Morgen huisarts die gaat kijken waar er een ontsteking kan zitten. Moet ik mn benen scheren?
Komedie, horror, thriller, detectives, animatie, enz enz..quote:Op maandag 2 september 2013 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor films vind jij wel leuk dan?
tetanusprik gaan halenquote:Op maandag 2 september 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik voel de hele tijd zo'n steek n mijn voet, alsof ik in een spijker heb gestaan
omdat ik niet weet of ie ook aan mn benen gaat zitten.quote:Op maandag 2 september 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je voor de huisarts je benen scheren?
Alleen romcom en drama vind ik nietsquote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Komedie, horror, thriller, detectives, animatie, enz enz..
Alleen SF en martial arts over het algemeen niet.
oh jawel, kanik ook waarderenquote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen romcom en drama vind ik niets
En wat vind je van dat liedje?quote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef Fera het volgende:
Eng, dat liedje van de TT had ik vanmorgen in m'n hoofd.
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Komedie, horror, thriller, detectives, animatie, enz enz..
Alleen SF en martial arts over het algemeen niet.
Niet nodig, want ik heb niet in een spijker gestaanquote:
Nou dan doe je het welquote:Op maandag 2 september 2013 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik niet weet of ie ook aan mn benen gaat zitten.
Op zich kan ik het wel waarderen. Leuk deuntje ook.quote:
Je gaat de arme man verleiden tijdens t onderzoek?quote:Op maandag 2 september 2013 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik niet weet of ie ook aan mn benen gaat zitten.
Dat is met de meeste dingen zo. Alhoewel ik bij weinig dingen echt mijn aandacht kan houden de laatste tijdquote:Op maandag 2 september 2013 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh jawel, kanik ook waarderen
Maar met alles geld: ik moet ervoor in the mood zijn.
Ik vind het echt een verschrikkelijk nummer, oorterreur pursangquote:Op maandag 2 september 2013 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich kan ik het wel waarderen. Leuk deuntje ook.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
Loop ik net naar beneden om een ijsje te halen, vergeet ik het ijs#firstworldproblems
Braaf pupje.. Braafquote:Op maandag 2 september 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan
[..]
Niet nodig, want ik heb niet in een spijker gestaan
[..]
Nou dan doe je het wel
Dat verwacht ik stiekem ook wel een beetje met jouw muzieksmaak.quote:Op maandag 2 september 2013 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het echt een verschrikkelijk nummer, oorterreur pursang
Bonusrondje, goed voor je conditie. Heb je het ijsje al verbrand.quote:Op maandag 2 september 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
Loop ik net naar beneden om een ijsje te halen, vergeet ik het ijs#firstworldproblems
Nee, t is er zo een met een babyfacequote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat de arme man verleiden tijdens t onderzoek?
Zo nog maar een keer lopenquote:
Wat nou braafquote:Op maandag 2 september 2013 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Braaf pupje.. Braaf
Maakt niet uit, gewoon voor de zekerheid![]()
Maár ik heb er geen zin in.
Pech voor hemquote:Op maandag 2 september 2013 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, t is er zo een met een babyface
Opzich geen lelijke kerel, maar ik zie mezelf er niet op of onder liggen
Kan ik sowieso niet, ben nu ondertussen the proposal aan het kijken en kip aan het entertainen en aan het bedenken wat ik ga drinken en of ik nu wel of niet mijn benen ga scheren,quote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is met de meeste dingen zo. Alhoewel ik bij weinig dingen echt mijn aandacht kan houden de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |