abonnement Unibet Coolblue
pi_130750034
Normaal gesproken kun je hem nog voor de vakantie komen ophalen. Maar onze school weigert gewoon, kan dit? Kun je geen rechtszaak ofso aanspannen als ze mijn diploma volgend jaar niet willen geven?
Ik heb gewoon een KUT-klas en ik heb geen zin om daar te zijn.
Kan ik me wel gewoon inschrijven bij een studie?
Want eigenlijk heb ik gewoon mijn diploma.
Dennis Bergkamp
pi_130750095
Bij je eigen diploma-uitreiking afwezig zijn. :') Idioot.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 2 september 2013 @ 19:07:00 #3
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130750177
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef DennisBergkamp het volgende:
Normaal gesproken kun je hem nog voor de vakantie komen ophalen. Maar onze school weigert gewoon, kan dit? Kun je geen rechtszaak ofso aanspannen als ze mijn diploma volgend jaar niet willen geven?
Ik heb gewoon een KUT-klas en ik heb geen zin om daar te zijn.
Kan ik me wel gewoon inschrijven bij een studie?
Want eigenlijk heb ik gewoon mijn diploma.
Ja, dat is kut :P

Ik zou er gewoon heen gaan. Het is waarschijnlijk niet komen en een jaar over doen, of komen en verder gaan met je studie.

Keuze lijkt me simpel.
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_130750645
:').
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  maandag 2 september 2013 @ 19:45:25 #5
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_130752092
Is dit een grap? :')
pi_130755620
Bij ons maakten ze er geen probleem van, weet nog dat het vorig jaar gelijk viel met Rock Werchter, zijn er ook een aantal afwezig geweest, zij konden het de maandag erna gewoon ophalen.

Maar waarom maak je er zo'n probleem van? Je hoeft toch maar gewoon in de rij te staan, je diploma tekenen, en gaan?
pi_130756287
Je diploma wordt geregistreerd op Studielink, geen problemen dus. Je bent voor de meeste instellingen niet eens verplicht een fysiek exemplaar op te sturen, zowel, weet ik zeker dat er zat manieren zijn er een eigenhandig te maken.
pi_130758477
je kan gewoon vragen of ze hem opsturen. geen probleem.
There are only 151 Pokémon.
pi_130758937
Bij ons is het dus een hele saaie ceremonie voor het geven van het papiertje. En dan moet je dus wachten tot dat alle 40 andere havo-leerlingen ook hun papiertje hebben ontvangen. Dat vind ik dus heel kut, en ik wil tegen die tijd gewoon voetbal kijken. WK 2014, en ik heb mijn papiertje dan hopelijk en zeer waarschijnlijk op zak. Dan heb ik geen zin om 3 uur in zo'n kut zaaltje te zitten. Waarschijnlijk kom ik 60 minuten te vroeg of te laat, met het excuus: VOETBAL.
Dennis Bergkamp
pi_130759014
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:43 schreef DennisBergkamp het volgende:
Bij ons is het dus een hele saaie ceremonie voor het geven van het papiertje. En dan moet je dus wachten tot dat alle 40 andere havo-leerlingen ook hun papiertje hebben ontvangen. Dat vind ik dus heel kut, en ik wil tegen die tijd gewoon voetbal kijken. WK 2014, en ik heb mijn papiertje dan hopelijk en zeer waarschijnlijk op zak. Dan heb ik geen zin om 3 uur in zo'n kut zaaltje te zitten. Waarschijnlijk kom ik 60 minuten te vroeg of te laat, met het excuus: VOETBAL.
Man, het is maar een spelletje.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_130759301
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:43 schreef DennisBergkamp het volgende:
Bij ons is het dus een hele saaie ceremonie voor het geven van het papiertje. En dan moet je dus wachten tot dat alle 40 andere havo-leerlingen ook hun papiertje hebben ontvangen. Dat vind ik dus heel kut, en ik wil tegen die tijd gewoon voetbal kijken. WK 2014, en ik heb mijn papiertje dan hopelijk en zeer waarschijnlijk op zak. Dan heb ik geen zin om 3 uur in zo'n kut zaaltje te zitten. Waarschijnlijk kom ik 60 minuten te vroeg of te laat, met het excuus: VOETBAL.
Eerst slagen, hypothetische zorgen, zijn zorgen voor morgen
pi_130761696
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef DennisBergkamp het volgende:
Normaal gesproken kun je hem nog voor de vakantie komen ophalen. Maar onze school weigert gewoon, kan dit? Kun je geen rechtszaak ofso aanspannen als ze mijn diploma volgend jaar niet willen geven?
Ik heb gewoon een KUT-klas en ik heb geen zin om daar te zijn.
Kan ik me wel gewoon inschrijven bij een studie?
Want eigenlijk heb ik gewoon mijn diploma.
Nee, als je niet op je diploma-uitreiking komt heb je nergens meer recht op. Al je SE en CE-resultaten komen te vervallen en het enige wat nog voor je weggelegd zal zijn is vuilnisman of putjesschepper.

[ Bericht 3% gewijzigd door UltraR op 02-09-2013 22:36:52 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_130762148
De speeltijden van het WK voetbal zullen hoogstwaarschijnlijk niet echt overeenkomen met de tijden van je diploma uitreiking.

Voor de rest: niet zo janken.
pi_130764570
Ik heb al gekeken. Dat kut ding, is precies gelijk aan de wedstrijd. En die wedstrijd zal zeer zeker belangrijker zijn voor mij. Het zijn trouwens 2 wedstrijden per tijd, en er is altijd 1 heel goede uit pot1. Dus dat ga ik mooi niet missen.
Dennis Bergkamp
pi_130764585
@ Ultar
Je lult.
Dennis Bergkamp
  dinsdag 3 september 2013 @ 07:12:59 #16
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_130768451
Maar eh, dit gaat dus over juni 2014 ofzo? :')
  dinsdag 3 september 2013 @ 07:26:21 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130768517
Je maakt je nu al druk om een uurtje in juni 2014? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130770185
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:29 schreef DennisBergkamp het volgende:
@ Ultar
Je lult.
:')
Als je daar zo zeker van bent (eigen risico), waarom stel je de vraag dan?

[ Bericht 7% gewijzigd door UltraR op 03-09-2013 09:53:04 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_130778767
Gewoon naar een andere school overstappen, kan nu nog.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_130790513
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:29 schreef DennisBergkamp het volgende:
@ Ultar
Je lult.
:')
pi_130798757
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 21:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Man, het is maar een spelletje.
:')_!!!!!
pi_130798779
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:29 schreef DennisBergkamp het volgende:
Ik heb al gekeken. Dat kut ding, is precies gelijk aan de wedstrijd. En die wedstrijd zal zeer zeker belangrijker zijn voor mij. Het zijn trouwens 2 wedstrijden per tijd, en er is altijd 1 heel goede uit pot1. Dus dat ga ik mooi niet missen.
Dan ga je toch niet?
pi_130800888
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:45 schreef CruisinDen het volgende:
Is dit een grap? :')
Een grap omdat TS niet bij zijn diploma uitreiking wil/kan zijn of vanwege de vraag die hij stelt?
Krekker is de bom!
pi_130800895
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Rezania het volgende:
Bij je eigen diploma-uitreiking afwezig zijn. :') Idioot.
Waarom precies ben je dan een idioot? :?
Krekker is de bom!
pi_130801181
Overigens was mijn diploma-uitreiking precies gelijktijdig met de halve finale Nederland-Portugal op het EK 2004. Ik liep daar toen in m'n oranje outfit tussen alle medescholieren in pak en heb vrijwel de gehele tijd met oordopjes in m'n oren naar het radioverslag van de wedstrijd zitten luisteren terwijl ik zelf als verslaggever voor de mensen om me heen dienst deed. w/ Beetje jammer dat ze verloren.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_130801273
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:38 schreef Bonkers. het volgende:
De speeltijden van het WK voetbal zullen hoogstwaarschijnlijk niet echt overeenkomen met de tijden van je diploma uitreiking.

Voor de rest: niet zo janken.
lol, bij ons toentertijd wel. de fucking halve finale van nederland.
There are only 151 Pokémon.
pi_130802408
Diploma uitreiking voor mijn hbo zat ik op een schip. Kwamrn ze ook een beetje laat mee met de datum was al een maand weg
pi_130802414
Je kunt ook gemachtigde sturen.
pi_130815273
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waarom precies ben je dan een idioot? :?
Omdat dom, zeker als je het boven voetbal verkiest. Dat kan je toch gewoon opnemen? :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:19 schreef Paxcon het volgende:

[..]

:')_!!!!!
Hoe wil je anders noemen? Wetenschap?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_130815305
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:00 schreef Rezania het volgende:

[..]

Omdat dom, zeker als je het boven voetbal verkiest. Dat kan je toch gewoon opnemen? :')

[..]

Hoe wil je anders noemen? Wetenschap?
Voetbal is een van de belangrijkste zaken des levens. Wetenschap is verder niet zo relevant.
pi_130815317
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:01 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Voetbal is een van de belangrijkste zaken des levens. Wetenschap is verder niet zo relevant.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:19 schreef Paxcon het volgende:

[..]

:')_!!!!!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_130815842
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:00 schreef Rezania het volgende:

[..]

Omdat dom,
Sterk onderbouwd :') .

Nu nog uitleggen waarom het volgens jou dom is.
Krekker is de bom!
pi_130815879
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Sterk onderbouwd :') .

Nu nog uitleggen waarom het volgens jou dom is.
Omdat je voetbal ook kunt opnemen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_130815939
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Omdat je voetbal ook kunt opnemen.
Ik snap sowieso niet waarom je opeens 1 specifiek voorbeeld (voetbal) als norm erbij betrekt terwijl het in eerste instantie (ook wat betreft jouw jouw eerdere reacties) niet eens specifiek over voetbal ging.

Dus nu weer even terug naar het echte onderwerp: waarom is het (per definitie) dom wanneer je niet bij jouw eigen uitreiking aanwezig bent?
Krekker is de bom!
pi_130815997
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom je opeens 1 specifiek voorbeeld (voetbal) als norm erbij betrekt terwijl het in eerste instantie (ook wat betreft jouw jouw eerdere reacties) niet eens specifiek over voetbal ging.

Dus nu weer even terug naar het echte onderwerp: waarom is het (per definitie) dom wanneer je niet bij jouw eigen uitreiking aanwezig bent?
Omdat je als het goed is (hard) voor je diploma hebt gewerkt, waarom zou je hem dan niet persoonlijk in ontvangst willen nemen?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_130816023
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Omdat je als het goed is (hard) voor je diploma hebt gewerkt, waarom zou je hem dan niet persoonlijk in ontvangst willen nemen?
Omdat sommige mensen geen of weinig waarde hechten aan plechtigheden/ceremonies om maar een van de vele mogelijke redenen te noemen?
Krekker is de bom!
pi_130816075
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen geen of weinig waarde hechten aan plechtigheden/ceremonies om maar een van de vele mogelijke redenen te noemen?
Dat vind ik dan dom, gr gr.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_130816133
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat vind ik dan dom, gr gr.
En heb je ook genoeg zelfkennis om voor jezelf te begrijpen en aan mij toe te lichten waarom je dit dom vindt?
Krekker is de bom!
pi_130816267
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:26 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

En heb je ook genoeg zelfkennis om voor jezelf te begrijpen en aan mij toe te lichten waarom je dit dom vindt?
Ik zei toch al waarom ik het dom vond? Ik vind het dom als je voor iets werkt maar dan niet de erkenning wil krijgen die je verdiend. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_130816529
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:30 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik zei toch al waarom ik het dom vond? Ik vind het dom als je voor iets werkt maar dan niet de erkenning wil krijgen die je verdiend. :')
Een uur lang naar het gezemel luisteren is erkenning volgens jou?
pi_130817066
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:30 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik zei toch al waarom ik het dom vond? Ik vind het dom als je voor iets werkt maar dan niet de erkenning wil krijgen die je verdiend. :')
Bescheidenheid is je vreemd.
Ik doe het niet voor de erkenning, ik doe het voor mezelf, zodat ik iets kan bereiken in m'n leven. De opleiding en bijbehorend diploma is daar een middel toe. Ik heb totaal geen behoefte om ergens op te gaan zitten en me toe te laten applaudisseren.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_130822188
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:30 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik zei toch al waarom ik het dom vond? Ik vind het dom als je voor iets werkt maar dan niet de erkenning wil krijgen die je verdiend. :')
Wat je dan wellicht niet begrijpt is dat verschillende mensen op verschillende manieren erkenning kunnen krijgen voor zover dit al een belangrijk doel voor ze is.

Voor sommigen is het feit dat ze een papiertje hebben, of een bepaalde titel, al erkenning genoeg. Een of ander 'praatje' en ceremonie hechten ze 0 waarde aan of zullen ze zelfs alleen vervelend vinden.

Voor weer anderen is de diploma echt niks meer dan een middel om verder te komen in het leven. Het behalen van een tussenstap op weg naar waar ze willen zijn vieren ze liever op hun eigen manier.

Etc...

Dat mag jij natuurlijk allemaal dom vinden. Maar dat is net zoiets als het dom vinden dat iemand niet van bepaald voedsel houdt, dat iemand voetbal/tennis/<insert wat dan ook> niet leuk vindt, etc.
Krekker is de bom!
pi_130822232
Natuurlijk moet een school jou jouw diploma geven binnen een redelijke tijd. Ik zou niet weten waarom je niet naar je diplomauitreiking wil gaan, zelfs al lig je niet goed in de klas, maar de school mag het niet weigeren om jou jouw diploma te geven. De diplomauitreking is immers geen onderdeel van het curriculum, je krijgt dat diploma per definitie nadat je bent geslaagd voor voldoende onderdelen van het curriculum. Als je het hard wil spelen dan kan je dreigen met juridische stappen en met het inschakelen van de pers via iemand die je kent (zelfs al is dat niet zo, dat weten de medewerkers van de school niet). Jammer alleen als het zo moet. Scholen kennende schat ik echter in dat dit een loos dreigement is van de school.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 4 september 2013 @ 19:40:09 #44
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_130822370
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Natuurlijk moet een school jou jouw diploma geven binnen een redelijke tijd. Ik zou niet weten waarom je niet naar je diplomauitreiking wil gaan, zelfs al lig je niet goed in de klas, maar de school mag het niet weigeren om jou jouw diploma te geven. De diplomauitreking is immers geen onderdeel van het curriculum, je krijgt dat diploma per definitie nadat je bent geslaagd voor voldoende onderdelen van het curriculum. Als je het hard wil spelen dan kan je dreigen met juridische stappen en met het inschakelen van de pers via iemand die je kent (zelfs al is dat niet zo, dat weten de medewerkers van de school niet). Jammer alleen als het zo moet. Scholen kennende schat ik echter in dat dit een loos dreigement is van de school.
:')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_130834093
Kan je dat nog toelichten of blijft het bij een nietszeggend smileytje? :')
Nog maar een keer in Jip-en-Janneketaal voor wie het niet begrijpt. Waarom hij niet naar zijn diploma-uitreiking wil gaan gaat ons en de school niet aan. De school moet dat diploma op tijd geven, als dat niet goedschiks kan dan maar kwaadschiks. In dit geval de dag na de diplomauitreiking aangezien het diploma dan is gedrukt. Ik denk echter dat het slechts een loos dreigement is van die school.

Misschien moet ook jij nog leren om niet te oordelen over anderen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_130891685
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:29 schreef DennisBergkamp het volgende:
Ik heb al gekeken. Dat kut ding, is precies gelijk aan de wedstrijd. En die wedstrijd zal zeer zeker belangrijker zijn voor mij. Het zijn trouwens 2 wedstrijden per tijd, en er is altijd 1 heel goede uit pot1. Dus dat ga ik mooi niet missen.
Jij bent echt te grootste zeiksnor die ik ooit op dit forum gezien heb. :')

Neem het op.
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:13:14 #47
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130891870
_O- :')

Of je doet iets waardoor je niet mag komen en dan mag je je diploma later komen ophalen :Y
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_130891935
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Kan je dat nog toelichten of blijft het bij een nietszeggend smileytje? :')
Nog maar een keer in Jip-en-Janneketaal voor wie het niet begrijpt. Waarom hij niet naar zijn diploma-uitreiking wil gaan gaat ons en de school niet aan. De school moet dat diploma op tijd geven, als dat niet goedschiks kan dan maar kwaadschiks. In dit geval de dag na de diplomauitreiking aangezien het diploma dan is gedrukt. Ik denk echter dat het slechts een loos dreigement is van die school.

Misschien moet ook jij nog leren om niet te oordelen over anderen.
Waarschijnlijk doelt hij met die smiley op jouw idioot ver doorgetrokken reactie (pers inschakelen :') :') :') ) op al een idioot non-probleem.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_130892379
Als hij zijn diploma niet op tijd zou krijgen omdat hij niet kom opdagen dan zou het niet doorgetrokken zijn. Ik zie dat echter niet gebeuren. Ook scholen moeten zich aan de wetgeving houden!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_130892411
Nogmaals, ons gaat het niet aan waarom iemand niet wil komen, de school ook niet. Het is zijn keuze. Iedereen die een voorstander is van de absolute vrijheid van meningsuiting oordeelt niet over zoiets.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_130909795
Gaat het je nou om het voetbal of om je klas? Ik neem aan dat laatste, maar dat je jezelf voorhoudt dat je toch niet wil ivm voetbal. Maar ja, in een schooljaar kan er veel veranderen. Misschien ontmoet je tijdens een keuze vak wat leuke mensen ofzo. Als dat niet zo is, is het dan echt zo'n probleem? Leuk is anders natuurlijk. Maar misschien kan je gewoon een vriend meenemen van buiten school? Dan heb je van je klasgenoten geen enkele last. Daarna zie je ze nooit meer. Laat het voor nu gewoon los, het is nog hartstikke ver weg. Als het zo ver is: uitzitten. Zulke gelegenheden gaan vanzelf weer voorbij, voor je het weet ben je er vanaf. En dan weer vooruit kijken.
Al denk ik dat de school niet kan weigeren het diploma op te sturen. Iemand die die dag toevallig ziek is moet zijn diploma ook kunnen krijgen op een later moment.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  zaterdag 7 september 2013 @ 12:17:27 #52
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_130912720
Vriend van me was ook afwezig, werd geen probleem van gemaakt, snap het wel waarom moet je erbij zijn, onzin:)
beetje dankjewel zeggen terwijl jij er hard voor heb moeten lere
Haha gay!
pi_130913788
Mijn diploma uitreiking was tijdens Nederland - Brazilië op het WK. Ik ben er toen ook niet heen gegaan. Geen moment spijt van gehad.

Zoveel stelt het ook allemaal niet voor zeg.
pi_130914313
Het is natuurlijk allemaal erg relatief. Als jij erg hard hebt moeten werken voor een diploma en je hebt het gehaald dan is er een reden voor een feestje, als jij per se met een 8+ wilde slagen om die ridicule loting te omzeilen of om je in te dekken als je ooit voor een zeer competitieve functie wil solliciteren waarbij er naar je cijfers wordt gekeken (redelijk zeldzaam maar het kan gebeuren) dan ook. Als jij op je sloffen je diploma haalt dan is er al heel wat minder reden voor een feestje, dan is het slechts een tussenstap voor het einddoel.
Ik kan me bovendien wel voorstellen dat je geen zin hebt om bij je uitreiking te zijn als je niet goed ligt in de klas.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_130924304
Ben zelf ook niet naar mijn havodiploma-uitreiking gegaan. Nooit dus een fysiek diploma ontvangen, maar heb wel gewoon mijn diploma.

En natuurlijk levert het geen grote problemen op als je je diploma niet ophaalt/kwijt raakt, stel je voor, alleen maar omdat je een stukje papier niet hebt, moet je het eindexamenjaar opnieuw doen :') (weet niet hoe dit ligt voor niet-middelbareschool diploma's)
#freefrederike
pi_130924735
Als het goed is dan staat ergens in een of andere database dat jij dat diploma hebt behaald. Lijkt me wel zuur als de verantwoordelijke school hiermee blundert. Je hebt dat diploma zo weer gehaald als het goed is maar het kost wel veel geld en tijd. Liever niet!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_130925299
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef Paganitzu het volgende:
Mijn diploma uitreiking was tijdens Nederland - Brazilië op het WK. Ik ben er toen ook niet heen gegaan. Geen moment spijt van gehad.

Zoveel stelt het ook allemaal niet voor zeg.
Dat was dan ook een erg mooie wedstrijd :Y
Vind het eigenlijk raar dat scholen die uitreikingen nou precies op die data organiseren en dan ook nog eens op hetzelfde tijdstip. Doe het dan een uurtje van tevoren en laat daarna in de aula de wedstrijd zien ofzo.

Waren er veel mensen niet gegaan?
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_130925657
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:43 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Dat was dan ook een erg mooie wedstrijd :Y
Vind het eigenlijk raar dat scholen die uitreikingen nou precies op die data organiseren en dan ook nog eens op hetzelfde tijdstip. Doe het dan een uurtje van tevoren en laat daarna in de aula de wedstrijd zien ofzo.

Waren er veel mensen niet gegaan?
Ik was volgens mij een van de weinigen. Ik had het geluk dat mijn mentor ook voetbalfan was en me helemaal gelijk gaf. Het enige wat ik jammer vind is dat ik daardoor geen jaarboek heb kunnen krijgen.
pi_130927345
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:43 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Dat was dan ook een erg mooie wedstrijd :Y
Vind het eigenlijk raar dat scholen die uitreikingen nou precies op die data organiseren en dan ook nog eens op hetzelfde tijdstip. Doe het dan een uurtje van tevoren en laat daarna in de aula de wedstrijd zien ofzo.
Erg dom! Zelfs mensen die een hekel hebben aan voetbal weten dat een groot deel van de mensen zo'n wedstrijd wil zien. Jouw voorstel vind ik best wel goed, dat vinden veel leerlingen en leraren nog leuk ook, het is een mooie feestelijke eindiging van de schoolperiode voor beide partijen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_130940663
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 07:26 schreef Leandra het volgende:
Je maakt je nu al druk om een uurtje in juni 2014? :')
Maar..... geef de TS wel na dat hij ruim vantevoren al zaken afweegt/incalculeert... ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2013 10:31:24 ]
  zondag 29 december 2013 @ 22:27:22 #61
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_134852506
omdat je dik bent?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_134852835
tyfusscholen die zo'n uitreiking tijdens het WK doen :') ik had hetzelfde toen in 2010.. fucking paupers. Ook een heel gezeik mee gehad. Uiteindelijk hingen ze toch een scherm op en verplaatstsen ze de uitreiking een uurtje eerder (volgens mij omdat toen ook de ouders gingen klagen dat ze voetbal wilden zien).

Daarna lekker voetbal gekeken, gelukkig had ik chille concierges op school, die hadden geregeld dat er onbeperkt bier was voor alle ouders en leerlingen :D
There are only 151 Pokémon.
pi_134857302
Jemig, wat een kutkick.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')