Ja, dat is kutquote:Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef DennisBergkamp het volgende:
Normaal gesproken kun je hem nog voor de vakantie komen ophalen. Maar onze school weigert gewoon, kan dit? Kun je geen rechtszaak ofso aanspannen als ze mijn diploma volgend jaar niet willen geven?
Ik heb gewoon een KUT-klas en ik heb geen zin om daar te zijn.
Kan ik me wel gewoon inschrijven bij een studie?
Want eigenlijk heb ik gewoon mijn diploma.
Man, het is maar een spelletje.quote:Op maandag 2 september 2013 21:43 schreef DennisBergkamp het volgende:
Bij ons is het dus een hele saaie ceremonie voor het geven van het papiertje. En dan moet je dus wachten tot dat alle 40 andere havo-leerlingen ook hun papiertje hebben ontvangen. Dat vind ik dus heel kut, en ik wil tegen die tijd gewoon voetbal kijken. WK 2014, en ik heb mijn papiertje dan hopelijk en zeer waarschijnlijk op zak. Dan heb ik geen zin om 3 uur in zo'n kut zaaltje te zitten. Waarschijnlijk kom ik 60 minuten te vroeg of te laat, met het excuus: VOETBAL.
Eerst slagen, hypothetische zorgen, zijn zorgen voor morgenquote:Op maandag 2 september 2013 21:43 schreef DennisBergkamp het volgende:
Bij ons is het dus een hele saaie ceremonie voor het geven van het papiertje. En dan moet je dus wachten tot dat alle 40 andere havo-leerlingen ook hun papiertje hebben ontvangen. Dat vind ik dus heel kut, en ik wil tegen die tijd gewoon voetbal kijken. WK 2014, en ik heb mijn papiertje dan hopelijk en zeer waarschijnlijk op zak. Dan heb ik geen zin om 3 uur in zo'n kut zaaltje te zitten. Waarschijnlijk kom ik 60 minuten te vroeg of te laat, met het excuus: VOETBAL.
Nee, als je niet op je diploma-uitreiking komt heb je nergens meer recht op. Al je SE en CE-resultaten komen te vervallen en het enige wat nog voor je weggelegd zal zijn is vuilnisman of putjesschepper.quote:Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef DennisBergkamp het volgende:
Normaal gesproken kun je hem nog voor de vakantie komen ophalen. Maar onze school weigert gewoon, kan dit? Kun je geen rechtszaak ofso aanspannen als ze mijn diploma volgend jaar niet willen geven?
Ik heb gewoon een KUT-klas en ik heb geen zin om daar te zijn.
Kan ik me wel gewoon inschrijven bij een studie?
Want eigenlijk heb ik gewoon mijn diploma.
quote:
Dan ga je toch niet?quote:Op maandag 2 september 2013 23:29 schreef DennisBergkamp het volgende:
Ik heb al gekeken. Dat kut ding, is precies gelijk aan de wedstrijd. En die wedstrijd zal zeer zeker belangrijker zijn voor mij. Het zijn trouwens 2 wedstrijden per tijd, en er is altijd 1 heel goede uit pot1. Dus dat ga ik mooi niet missen.
Een grap omdat TS niet bij zijn diploma uitreiking wil/kan zijn of vanwege de vraag die hij stelt?quote:
Waarom precies ben je dan een idioot?quote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Rezania het volgende:
Bij je eigen diploma-uitreiking afwezig zijn.Idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |