abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130790169
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Dankjewel voor je lieve reactie Gwywen :) :*
Graag gedaan, poezen gaan me altijd aan het hart. O+ Liefste dieren die er bestaan. Die verdienen stuk voor stuk een gouden mandje. O+
pi_130791596
Zoeperzazke, logische keuze dan :Y
pi_130910162
Up...
I had a signature once. It was awful.
pi_131161155
Hoop dat je poezen een huisje vinden, zelf heb ik er al twee en er kunnen er geen twee bij .
pi_131170427
quote:
Bekende gezondheidsproblemen: Square heeft een navelbreukje gehad, dit is met de sterilisatie verholpen maar toch heeft ze een klein bultje in haar buik. Ze heeft dit al jaren zonder problemen en het is ook geen risico, maar wel slim om even bij de jaarlijke check-up te laten controleren.
quote:
Bovendien heeft Spot beginnende HCM (hartkwaal), we wisten dat dat risico bestond toen we hem kochten. Het gaat nu goed maar in de toekomst zal het wel een probleem gaan worden. De kans is groot dat hij uiteindelijk een moeilijke periode met medicatie tegemoet gaat en niet een normale leeftijd zal halen, dus dat is ook een hele logische reden om geen zorgenkindje te herplaatsen.
Wat hebben ze nog meer wat je wel weet maar niet in het rijtje hebt gezet?
pi_131171877
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:42 schreef Waterweg het volgende:

[..]

[..]

Dot is de kat die ze wil herplaatsen (met Square), Spot met de hartkwaal is een andere kat :) Zoeper, hoe gaat het nu? Hier ook wat gedraak onderling, al gaat het met fases gelukkig.
pi_131172257
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:42 schreef Waterweg het volgende:
Precies wat Holyme zegt, Spot is een andere kat. Alle informatie staat 100% eerlijk in de OP.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:24 schreef Holyme het volgende:
Zoeper, hoe gaat het nu? Hier ook wat gedraak onderling, al gaat het met fases gelukkig.
Hetzelfde. Budgie blijft Dot gewoon ontzettend pesten, het is hopeloos ;( Ik probeer Dot regelmatig te pakken en te knuffelen, dan ontspant ze wel even, maar als Budgie 1 keer achter haar aanzit is het weer over.
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:39:37 #33
403520 Sway-
La vie est belle
pi_131172405
Waarschijnlijk heb je het al gedaan, maar vraag het toch even. Via social media kan veel worden gedeeld en misschien dat ze via via wel een fijn huisje krijgen.
pi_131183637
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:34 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Precies wat Holyme zegt, Spot is een andere kat. Alle informatie staat 100% eerlijk in de OP.

[..]

Mijn excuses! Spot en Dot is voor mij blijkbaar te lastig uit elkaar te houden :@
pi_131190212
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 september 2013 23:55 schreef Waterweg het volgende:

[..]

Mijn excuses! Spot en Dot is voor mij blijkbaar te lastig uit elkaar te houden :@
geeft niet, als je gelijk had gehad was het inderdaad schandalig geweest :)
pi_131190296
Lijken me wel twee lieve beestjes, alleen is m'n pa allergisch voor katten ;(
  dinsdag 17 september 2013 @ 14:39:43 #37
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_131278826
Wat een schatjes en een prachtbeesten. Geen mandje voor ze wegens de liefste hond van de wereld.
Succes met de herplaatsing.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_131288564
Waar wonen deze twee mooiers nu? Mijn schoonbroertje en zijn vriendin krijgen heel binnenkort de sleutel van hun nieuwe huis en ze willen graag katten dus ik kan eens kijken wat ze van deze twee vinden!
pi_131293970
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
Waar wonen deze twee mooiers nu? Mijn schoonbroertje en zijn vriendin krijgen heel binnenkort de sleutel van hun nieuwe huis en ze willen graag katten dus ik kan eens kijken wat ze van deze twee vinden!
In Zeewolde!
pi_131305907
Sorry, helaas ze willen heel graag kittens. Jammer was mooi geweest!
  woensdag 25 september 2013 @ 04:14:48 #41
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_131540792
Wat een schatjes. :*

Ik zou willen dat ik er plaats voor had, maar mijn katertje heeft het al moeilijk genoeg met een kitten die is komen aanlopen.
Ik wens die twee poezen een geweldig nieuw tehuis toe! :Y
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_131547698
Dank je!
pi_131557340
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Dank je!
Succes met het zoeken!
Mijn schoonouders praten altijd over nog een kat erbij. 'Waar een eet kunnen ook twee eten' heb ik mijn schoonmoeder horen zeggen.
Helaas blijft het bij woorden en komen er nooit daden, ook niet in dit soort gevallen.
Wel was ze van plan een poes, waarvan ze denkt dat die op straat leeft, mee te nemen. Maar hij is op hele willekeurige tijden op het parkeerterrein achter ons huis. Ik zeg, dan moet je de dierenambulance bellen, die kijken of ze sowieso een eigenaar heeft. 'Ja, neem hem gewoon mee hoor, bla bla'.
Doe het dan en houdt verder je bek denk ik dan. :') Je karma gehalte wordt niet omhoog geschopt door woorden.

Maarja, ik ken helaas niemand! Zeewolde is ook een beetje ver trouwens :$
pi_132674381
up....
pi_132746920
Aw wat een schatjes. Hoop dat je snel een mooi thuis voor ze vind.

Raak zelf toch iedere keer weer in de verleiding als ik deze topics zie, maar vind dat ik niet genoeg thuis ben om momenteel een paar poezenbeesten in huis te halen..
pi_132748029
Ze zijn prachtig iig! Zijn het binnenkatten?
pi_132748115
Oh heb het al gelezen :@
pi_132816723
Ja dus, ze komen alleen in de ren buiten maar hebben geen probleem met binnen zitten :)
pi_132898849
Jammer dat er nog geen mandje voor ze is gevonden :'(

hier heb ik 2 broertjes van 10 en de 1 is net als bij jou de bully en de ander een vensterbankmuts.
'S nachts hou ik ze gescheiden, overdag gaat de bully naar buiten om zn energie kwijt te kunnen.

Rond een uur of 6 's avonds gaat het altijd mis; ik heb er een trucje op gevonden,
ik haal bij de natuurwinkel gedroogde valeriaan dat strooi ik dan op de vloer de underdog eet ervan en veranderd opeens in een hele assertieve kat die dan achter de bully aangaat 8-)

Mijn zus had hetzelfde probleem in een bovenwoning in Den Haag, die werd helemaal gek van de stress.

Sterkte zoeperzazke!
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zaterdag 7 december 2013 @ 00:37:00 #50
86793 wwwer
The one and only
pi_134006539
Kick
Graaauuww?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: