Graag gedaan, poezen gaan me altijd aan het hart.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Dankjewel voor je lieve reactie Gwywen![]()
quote:Bekende gezondheidsproblemen: Square heeft een navelbreukje gehad, dit is met de sterilisatie verholpen maar toch heeft ze een klein bultje in haar buik. Ze heeft dit al jaren zonder problemen en het is ook geen risico, maar wel slim om even bij de jaarlijke check-up te laten controleren.
Wat hebben ze nog meer wat je wel weet maar niet in het rijtje hebt gezet?quote:Bovendien heeft Spot beginnende HCM (hartkwaal), we wisten dat dat risico bestond toen we hem kochten. Het gaat nu goed maar in de toekomst zal het wel een probleem gaan worden. De kans is groot dat hij uiteindelijk een moeilijke periode met medicatie tegemoet gaat en niet een normale leeftijd zal halen, dus dat is ook een hele logische reden om geen zorgenkindje te herplaatsen.
Dot is de kat die ze wil herplaatsen (met Square), Spot met de hartkwaal is een andere katquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:42 schreef Waterweg het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben ze nog meer wat je wel weet maar niet in het rijtje hebt gezet?
Precies wat Holyme zegt, Spot is een andere kat. Alle informatie staat 100% eerlijk in de OP.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:42 schreef Waterweg het volgende:
Wat hebben ze nog meer wat je wel weet maar niet in het rijtje hebt gezet?
Hetzelfde. Budgie blijft Dot gewoon ontzettend pesten, het is hopeloosquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:24 schreef Holyme het volgende:
Zoeper, hoe gaat het nu? Hier ook wat gedraak onderling, al gaat het met fases gelukkig.
Mijn excuses! Spot en Dot is voor mij blijkbaar te lastig uit elkaar te houdenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Precies wat Holyme zegt, Spot is een andere kat. Alle informatie staat 100% eerlijk in de OP.
[..]
geeft niet, als je gelijk had gehad was het inderdaad schandalig geweestquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:55 schreef Waterweg het volgende:
[..]
Mijn excuses! Spot en Dot is voor mij blijkbaar te lastig uit elkaar te houden
In Zeewolde!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
Waar wonen deze twee mooiers nu? Mijn schoonbroertje en zijn vriendin krijgen heel binnenkort de sleutel van hun nieuwe huis en ze willen graag katten dus ik kan eens kijken wat ze van deze twee vinden!
Succes met het zoeken!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |