Nou én?quote:Op maandag 2 september 2013 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
For the record, ik was niet aan het complimentvissen
van dat epische ILNP lakje?quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Debsterr het volgende:
68 foto's van 1 manicure. Alles doorlopen, lelijke eruit.. 37 foto's van 1 manicure
Tofheidquote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Debsterr het volgende:
68 foto's van 1 manicure. Alles doorlopen, lelijke eruit.. 37 foto's van 1 manicure
Wat?! Ermahgerd, ik zou toch ZO kwaad worden he.quote:Op maandag 2 september 2013 19:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je 21 mei iets bestelt bij een bedrijf, en je er zelf minimaal 10x achteraan bellen moet om te horen wat de actuele stand van zaken is, je een tweet plaatst waarin je je ontevredenheid over betreffend bedrijf uit en je vervolgens word gebeld om te zeggen dat je het bedrijf niet mag zwartmaken en dat je wél gebeld bent....word je dan gewoon aan het lijntje gehouden of wat?
Om over de 6 onbeantwoorde mailtjes nog maar te zwijgen
Maar serieus, ze belden dus: uhh ja hoi we doen het wel slecht maar niet ZO slecht dusseh niet zo onaardig he mevrouwtje?quote:Op maandag 2 september 2013 19:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben witheet! Maar ik kan geen kant op. Letterlijk
Je zou met dit soort zaken naar Kassa moeten stappen ofzo. Godsamme zeg, suck it up en gedraag je als een bedrijf i.p.v. een fucking kleuter.quote:Op maandag 2 september 2013 19:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze belden om te zeggen dat het niet aardig was dat ik zei dat ik genegeerd werd. Want ze hadden afgelopen vrijdag nog gebeld om te vertellen hoe het ervoor stond. Toen ik zei dat dat niet waar was omdat ik zelf had gebeld werd ze kwaad. dat was niet waar, en ze deden hun uiterste best voor me.
Van alle keren dat er telefonisch contact is geweest, hebben zij 3 keer gebeld en ik 12 keer. Maar dat was niet waar volgens mevrouw en ik werd verdorie als een klein kind terecht gewezen
Ik ken wel iemand bij SBS Shownieuwsquote:Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ik zou het eigenlijk moeten doen. Hart van Nederland voor mijn part want dit is echt om kotsmisselijk van te worden. Tyfusbedrijf
Hart van Nederland is toch ook SBS6..?quote:Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha ja dat lijkt me wel relevant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |