Nou én?quote:Op maandag 2 september 2013 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
For the record, ik was niet aan het complimentvissen
van dat epische ILNP lakje?quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Debsterr het volgende:
68 foto's van 1 manicure. Alles doorlopen, lelijke eruit.. 37 foto's van 1 manicure
Tofheidquote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Debsterr het volgende:
68 foto's van 1 manicure. Alles doorlopen, lelijke eruit.. 37 foto's van 1 manicure
Wat?! Ermahgerd, ik zou toch ZO kwaad worden he.quote:Op maandag 2 september 2013 19:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je 21 mei iets bestelt bij een bedrijf, en je er zelf minimaal 10x achteraan bellen moet om te horen wat de actuele stand van zaken is, je een tweet plaatst waarin je je ontevredenheid over betreffend bedrijf uit en je vervolgens word gebeld om te zeggen dat je het bedrijf niet mag zwartmaken en dat je wél gebeld bent....word je dan gewoon aan het lijntje gehouden of wat?
Om over de 6 onbeantwoorde mailtjes nog maar te zwijgen
Maar serieus, ze belden dus: uhh ja hoi we doen het wel slecht maar niet ZO slecht dusseh niet zo onaardig he mevrouwtje?quote:Op maandag 2 september 2013 19:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben witheet! Maar ik kan geen kant op. Letterlijk
Je zou met dit soort zaken naar Kassa moeten stappen ofzo. Godsamme zeg, suck it up en gedraag je als een bedrijf i.p.v. een fucking kleuter.quote:Op maandag 2 september 2013 19:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze belden om te zeggen dat het niet aardig was dat ik zei dat ik genegeerd werd. Want ze hadden afgelopen vrijdag nog gebeld om te vertellen hoe het ervoor stond. Toen ik zei dat dat niet waar was omdat ik zelf had gebeld werd ze kwaad. dat was niet waar, en ze deden hun uiterste best voor me.
Van alle keren dat er telefonisch contact is geweest, hebben zij 3 keer gebeld en ik 12 keer. Maar dat was niet waar volgens mevrouw en ik werd verdorie als een klein kind terecht gewezen
Ik ken wel iemand bij SBS Shownieuwsquote:Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ik zou het eigenlijk moeten doen. Hart van Nederland voor mijn part want dit is echt om kotsmisselijk van te worden. Tyfusbedrijf
Hart van Nederland is toch ook SBS6..?quote:Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha ja dat lijkt me wel relevant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef Molo het volgende:
Emailadres is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I`m not weird. I`m limited edition.
Ik ga morgen maar weer bellenquote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Molo het volgende:
Je moet overigens bij de gemeente zijn Taart, die betalen die knuppels
Kun je proberen maar dat win je toch niet en kost je heul veul meer energiequote:Op maandag 2 september 2013 19:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar weer bellenZou ik m`n telefoonkosten ook vergoed kunnen krijgen?
Tis best schraal als je man zonder werk zit
quote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan gooi ik wel een keer een baksteen door de ruit. Dan heb ik tenminste nog ff lol.
MOCHTEN JULLIE WEER MEELEZEN: BOVENSTAANDE WAS EEN GRAPJE EN DUS NIET SERIEUS
mANNNENquote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef Molo het volgende:
Ik wilde nog met koos de zolderaanpak bespreken (en eventueel inzet Jodokus) maar meneer is boos de deur uit gegaan en gaan hardlopen
Ook wel fijn van het eten wat ik gekookt had en zulks. En natuuuuurlijk is het mijn schuld
Ik heb per whatsapp gezegd dat hij het even mag uitzoeken met zijn gemiep, maar dat zal wel weer een bevestiging zijn van mijn harteloosheidquote:
Alleen maar fijn om te horen popjequote:Op maandag 2 september 2013 20:17 schreef megamandy het volgende:
En bij alles wat ik doe denk ik, waaah eerste keer drinken in mijn eigen appartementje, eerste keer koken, waaah eerste keer douche, Hiiiiihihihi![]()
Was er wel ook echt aan toe. Want normaal als ik zenuwen heb slaat dat bij mijn op mijn eten en krijg ik geen hap door mijn keel.
Vanochtend toen ik vertrok vanuit Eindhoven kon ik gewoon eten, naar college geweest, daar iets gegeten, nu voor mijzelf gekookt
Ben best trots op mijzelfKlinkt stom voor iemand die bijna al 24 wordt maar ik ben nu pas rustig en fatsoenlijk zelfstandig en nu ook pas werkelijk klaar om fatsoenlijk aan een studie te werken.
/ego-post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |