Afgelopen zondag tickets gevonden ook voor deze prijs. Helaas zijn ze nu 150 euro duurder. Waar heb je geboekt?quote:
Ik vlieg met Emirates, geboekt bij budgetair. En inderdaad, dezelfde tickets zijn 7 tientjes duurder gewordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:16 schreef Alexxia het volgende:
[..]
Afgelopen zondag tickets gevonden ook voor deze prijs. Helaas zijn ze nu 150 euro duurder. Waar heb je geboekt?
Die ervaring heb ik dan niet, de backapck van mijn vriendin lag toch wat meters van ons af. Die van mij lag onder mijn bankje. En ja, bedelaars wel, maar het viel me op dat die behoorlijk wat geld ophalen in zo'n trein. Bijna iedereen geeft toch wel een klein bedrag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:34 schreef Ener-G het volgende:
en elke stop een nieuwe lading dieven en bedelaars..
Ik bijna 900 euro voor Singapore Airlines.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Vorige week 560 betaald voor retour jakarta met emirates via cheaptickets
holy f wat een verschilquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik bijna 900 euro voor Singapore Airlines.
De mijne is voor de periode juni-juli.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
holy f wat een verschilmijne is wel pas voor over drie maanden miss dat dat uitmaakt
Ik ben sowieso wel een enorme koning in het vinden van goedkope tickets. In heb wel eens meer dan 1000 euro betaald voor een retour Amsterdam - Bali met Malaysia Airlines. Mijn Cathay ticket zal ook wel een euro of 800 hebben gekost en nu dus dit ticket van SA.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
holy f wat een verschilmijne is wel pas voor over drie maanden miss dat dat uitmaakt
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel een enorme koning in het vinden van goedkope tickets. In heb wel eens meer dan 1000 euro betaald voor een retour Amsterdam - Bali met Malaysia Airlines. Mijn Cathay ticket zal ook wel een euro of 800 hebben gekost en nu dus dit ticket van SA.
Kom voortaan eerst eens hier langs.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel een enorme koning in het vinden van goedkope tickets. In heb wel eens meer dan 1000 euro betaald voor een retour Amsterdam - Bali met Malaysia Airlines. Mijn Cathay ticket zal ook wel een euro of 800 hebben gekost en nu dus dit ticket van SA.
Waar is hier?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kom voortaan eerst eens hier langs.
Ik ben nooit zo veeleisend qua vliegen, als ik maar comfortabel zit en de maatschappij betrouwbaar is (ook qua tijden en aansluitingen). Dan is het voor mij al snel goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:19 schreef elcastel het volgende:
Ik heb de vorige keer 1050¤ betaald voor AMS-SUB en DPS-AMS, KLM was dat; wel een lekkere snelle vlucht (heen en terug).
Garuda had onlangs een goeie deal, is eergisteren afgelopen, zijn (tijdtechnisch) ook fijne vluchten. Ik ben een krent, maar wil geen 28 uurs vlucht.
Emirates? Ik pak Garuda dit keer, ik denk makkelijker omdat ze goeie domestic vluchten hebben naar Surabaya. Ik moet 600 kilo troep mee voor de familie natuurlijk ...quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:51 schreef Alexxia het volgende:
Evengoed nog een leuk bedrag betaald voor retourtje Amsterdam - Jakarta (overstap Dubai): 612 euro.
In augustus gaan we lekker backpacken voor 4 weken
Zei je niet eerst dat je naar het uiterste zuidoostelijke park (Alas Purwo) wilde gaan? Ga je nu naar beiden? Ujung Kulon ligt in het westen, bijna in Sumatra.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:09 schreef littledrummergirl het volgende:
iemand in ujung kulon national park geweest ? En is het de moeite waard?
Ik heb besloten dat sumatra m niet gaat wordendus ik zoek een toffe junglestyle vervanger die wel enigzins op mn route ligt
( grofweg jakarta, bandung, yogyakarta, lombok, gili's, flores ).
iemand ideën?
oh man, ik kan echt maandenlang voorpretten zonder het beu te worden![]()
ik wilde eerst naar die andere iddquote:Op zondag 26 januari 2014 23:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zei je niet eerst dat je naar het uiterste zuidoostelijke park (Alas Purwo) wilde gaan? Ga je nu naar beiden? Ujung Kulon ligt in het westen, bijna in Sumatra.
Overweeg voor jungle ook Meru Betiri.
En Baluran voor Savanne uiteraard. Het Afrika van Java en verreweg het makkelijkst bereikbare nationale park van Java.
Ook in het oosten ligt Ijen (uitspraak is ie-djenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wilde eerst naar die andere iddmaar dat zou dan het enige zijn waarvoor ik naar t oosten van java zou "moeten" het leek me praktisher om in de buurt van jakarta/yogy te blijven ivm mn vluchtje naar lombok. Nu ik erover nadenk, ik weet eigenlijk helemaal niet vanuit welke plaatsen binnenlandse vluchten vertrekken
Wij zijn juist van Yogyakarta via Jakarta naar Lombok gevlogen omdat de aansluiting zo slecht was - het klinkt belachelijk maar dit kostte minder tijd. En een prachtige vlucht trouwens, met vlak bij Yogya uitzicht op de vulkaantoppen die boven de wolken uitstaken, onbetaalbaar!quote:Op zondag 26 januari 2014 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wilde eerst naar die andere iddmaar dat zou dan het enige zijn waarvoor ik naar t oosten van java zou "moeten" het leek me praktisher om in de buurt van jakarta/yogy te blijven ivm mn vluchtje naar lombok. Nu ik erover nadenk, ik weet eigenlijk helemaal niet vanuit welke plaatsen binnenlandse vluchten vertrekken
ik denk ook dat ik dat doequote:Op maandag 3 februari 2014 11:25 schreef Aiko_ het volgende:
[..]
Wij zijn juist van Yogyakarta via Jakarta naar Lombok gevlogen omdat de aansluiting zo slecht was - het klinkt belachelijk maar dit kostte minder tijd. En een prachtige vlucht trouwens, met vlak bij Yogya uitzicht op de vulkaantoppen die boven de wolken uitstaken, onbetaalbaar!
Vliegen trouwens altijd met Garuda.
Waar ga je heen op Lombok?
Is het heel gek als ik me dan afvraag waarom je daarvoor naar de andere kant van de wereld moet vliegen en niet naar iets als Turkije vliegt?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:41 schreef Aiko_ het volgende:
Wij hebben er vooral geluierdZijn geen liefhebbers van zware fysieke inspanning dus geen vulkaan beklommen. Watervallen genoeg gezien in m'n leven dat valt dus ook af en we hoeven ook niet naar een monkey forest. Dat is er allemaal en nog veel meer. We duiken niet dus de Gili's overgeslagen ...
Pisang Tampaks?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:58 schreef Individual het volgende:
Heeft iemand een idee hoe dit heet?
[ afbeelding ]
Ik kreeg het in Balikpapan, Borneo voorgeschoteld. Het was banaan in iets groens met pap en rode siroop.
Omdat mijn partner in Indonesië geboren is. Dit was onze derde keer daar, dit keer eerst in Bogor geweest, met de trein van Jakarta naar Yogya en toen uitgerust op Lombok. We gaan om het land, de natuur, de mensen, het eten, het klimaat, de manier van leven. We houden gewoon van Indonesië. In onze dromen gaan we er wonen na ons pensioen...quote:Op maandag 3 februari 2014 19:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is het heel gek als ik me dan afvraag waarom je daarvoor naar de andere kant van de wereld moet vliegen en niet naar iets als Turkije vliegt?![]()
En dan bedoel ik niet die walgelijke all-inclusive resorts...
Ah kijk, dat vind ik inderdaad een vrij goede redenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:22 schreef Aiko_ het volgende:
Omdat mijn partner in Indonesië geboren is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |