*Haakt ook weer aan.
Zoë rot dat S niet fit is/was. Hoe gaat het nu?
Soesa zijwaarts lopen

. Heeft mijn S nog niet ontdekt! En knap hoor, lichaamsdelen aanwijzen!
PE wat knap van de woordjes! En vreetmodus

. Is hier zo'n beetje constant

.
En Susie een mopperdreumes, daar kan ik zelf soms ook zoooo chagrijnig van worden. Hoop dat het alweer beter gaat!
CS ik vind het zo knap dat M op gehoor dat soort dingen kan herkennen! S weet nu het verschil tussen een auto, een bus en een vrachtwagen, maar daar blijft het wel bij. Dat 'neeeeeee' zeggen als je gaat zingen: heel herkenbaar

. Ik mag ook echt nooit meer zingen. En M dus ook in de 'doei-fase'

. S ook nog steeds. Gisteren een wandeling met hem gemaakt en het was echt continu: 'doei speeltuin', 'doei vlinder', 'doei bal', 'doei Misha' (onze poes) etc. etc. etc. En we waren 's avonds naar de supermarkt geweest. J was super vervelend, dus ik was alvast met hem naar buiten gegaan om daar te wachten op S en papa. Nou ik hoorde S al van een kilometer afstand aankomen. Die zat z'n karretje heel hard 'doeiiiiiiiiiiiii' te roepen naar de cassiere!
Kleinzusje, zeeleeuwen nadoen

hahaha.
Kyara ik had het filmpje van het ijsje ook op FB gezien. Schattig

.
Troeta, apart van dat schuinlopen. Hoop dat het niks te betekenen heeft en vanzelf weer overgaat. Moet je zelf naar de tandarts? Succes!
Wij zijn vanochtend naar het CB geweest. Ik was de hele afspraak vergeten. Lag om 8.15 nog in bed en hadden de afspraak om 8.45!! Dus snel eruit, gewassen, aangekleed, kinders aangekleed, banaan in hun mik (

), tas ingepakt voor CB, ieders tanden gepoetst en erheen gefietst. We waren op tijd!! Haha. Alles was super. Hij zit nu met z'n lengte iets boven de middenlijn en gewicht op de middenlijn. Gewichtlijn is behoorlijk afgebogen, maar past nu beter bij z'n lengte! Hij was 84,5 cm en 12,2 kilo. Ze vond het knap dat hij al een bal kan schoppen (is heel snel zei ze), hoe hij al praatte en wat een hoge toren van blokjes hij aan het bouwen was. Eigenlijk is hij met alles snel en gaat het gewoon super

.