abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130910216
Voor de bijna 2jarigen, zijn er nog leuke kadotips? Ik vind het lastig..
Van ons een keukentje, van opa en oma een driewieler, maar de andere opa en oma willen ook graag wat geven...

Ik vind wel je snel omkomt in het speelgoed hoor :X
pi_130910902
Schoenen ofzo Jip?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_130911031
He Kuuks, dat is misschien best een idee. We moeten nog goede winterschoentjes kopen, en die kosten ook best wat.
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:55:33 #229
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_130911113
Daar zit ik idd ook mee Jipster... Tips voor een meisje zijn dus ook welkom. Schoenen en kleding komt ze al in om, speelgoedkeuken is leuk maar ik zou niet weten waar ik em neer moet zetten. Duplo ook in overvloed aanwezig en we hebben al een shitload aan driewielers en andere loopdingen.

(Ja ze is pas in december jarig maar met de goedheiligman in het vooruitzicht zullen ze toch vanaf oktober weer alle prijzen omhoog gooien en dat ben ik liever voor ;)).
pi_130912005
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:50 schreef Jipster het volgende:
He Kuuks, dat is misschien best een idee. We moeten nog goede winterschoentjes kopen, en die kosten ook best wat.
Ja die kosten een hoop! Of misschien een bijdrage voor schoentjes. :) Als schoenen an sich te duur zouden zijn.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:15:05 #231
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130914010
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 09:44 schreef Jipster het volgende:
Voor de bijna 2jarigen, zijn er nog leuke kadotips? Ik vind het lastig..
Van ons een keukentje, van opa en oma een driewieler, maar de andere opa en oma willen ook graag wat geven...

Ik vind wel je snel omkomt in het speelgoed hoor :X
Lol, wij geven hier precies hetzelfde qua cadeaus! En blijft er dus idd nog een lege plek voor andere opa....
Ik vraag aan broers en zussen dus spulletjes voor in het keukentje ( wel zo leuk als er ook iets te spelen valt ;) )
Ik heb nog op het lijstje staan; duplo, sprookjes boek, t-shirtjes met leuke opdruk en dat was het ook wel weer ja, vind het ook lastig. En een opa heeft altijd iets meer te besteden natuurlijk....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_130916537
Tips:
- mooie lakens/slopen voor het bedje
- Sokjes/slofjes/kleertjes
- Lekker badspul
- koffertje
- lunchdoosje/flesje/rugtasje
- parapluutje
- knutselspul/tekenspul
- boeken/cd's/dvd's
- Bordjes/bestek
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130919707
Jipster lastig dat hij zo reageert! ik hoop dat hij snel gewend is aan zijn broertje.zusje (sorry ik heb gemist wat het wordt :@ ) Sept baby! dat is dus heel snel al! *O*
Ik moet toegeven dat jaloezie en mama claimen echt een van de redenen dat ik nog geen tweede wil. Maar wat ik wel lief vond is dat toen we op vakantie waren, was er een baby in een wipstoeltje en ze bracht haar knuffels! dat was echt zo lief O+

Geen idee wat ze voor haar verjaardag krijgt...ik dacht ook aan een ikea keukentje maar het is hier thuis echt zo vol! en in Portugal heb ik al bad stickers gekocht en zulks :') ik blijf gewoon leuke dingen voor dr kopen nu en dan...schiet niet op zo met het kadootje! ze heeft echt alles denk ik
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130919816
Oh, het schiet echt op Jipster! En zal inderdaad wel raar zijn als je die termijn overschrijdt maar ook wel heel fijn!

Hier vallen de verjaardagen een maand na sinterklaas. Ga ik ook nog wel even monitoren. Denk dat ik voor M een loopfietsje voor zijn verjaardag vraag en misschien een toettoet garage of zo (en dan kan ik die autootjes vragen voor zijn verjaardag). Duplo en boekjes zijn altijd leuk. Kleding koop ik liever zelf maar bonnen vind ik ook leuk. Voor de meisjes wil ik graag typisch meisjesspeelgoed (weet alleen nog niet wat...)
pi_130920415
hier 10 dagen voor de sint :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130920454
Ook lekker handig.... :D
pi_130920876
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:32 schreef bitterend het volgende:
Jipster lastig dat hij zo reageert! ik hoop dat hij snel gewend is aan zijn broertje.zusje (sorry ik heb gemist wat het wordt :@ ) Sept baby! dat is dus heel snel al! *O*
Een babyzusje krijgt J!

Haha en het huis vol, vind ik ook.. en nu moet er nog een box bij ook!

Weet je wat hier trouwens ook een hit is: zoekboeken. Van die grote kartonnen boeken met alleen maar platen. Er valt zoveel te zien en te ontdekken...
pi_130921034
Die zoekboeken zijn hier ook een succes. Dingen zoeken, aanwijzen en gewoon lekker naar kijken.

Box stond hier gelukkig. Ding staat nu al bijna 2 jaar, zal blij zijn als die de deur uit is.
pi_130921757
ahh zusje O+ O+ super!!\\hebben jullie een voorbeeld van zo'n boek?
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:58:00 #241
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_130922338
Mijn 2 jarige wordt gelukkig van de duplo trein en de houten treinbaan.
Verf en klei.
Bambino loco is een grote hit momenteel.
Krijtbord en ook het magneetbord met letters en cijfers is nu favoriet.
Puzzels met meer stukjes 6, 9, 12, 16 gaat op deze leeftijd heel goed.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_130922706
Jipster wat leuuheeuk!! ik ga ze op mijn verlanglijst zetten!

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50021076/ dit lijkt me ook leuk! oh ja n puzzelen op de ipad is al een hit dus echt puzzles inderdaad !
*noteert*
Over 2.5 maand 2 :o :o
pi_130922892
Met haar vorige verjaardag heb ik een zeer diverse online wens lijst gemaakt..daar heeft niemand aan zich aangehouden van de familie van mijn man :{ we kregen dus dingen die wij niks mee konden en/of niet leuk waren.
:@ Hoe doen jullie dat? ik vond het wel zo makkelijk specifiek naar dingen vragen..maar dat bleek geen succes te zijn.
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:20:42 #244
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_130922907
Dat bord van ikea hebben wij. Beide kanten een groot succes.

En echt voorlezen komt hier nu ook.
De verhalen serie over vriendjes lisa en jimmy van vivian den hollander worden hier elke avond gelezen dus echte voorleesboeken. Of in ieder geval prentenboeken met meer tekst per pagina :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_130922946
Lazi leuk dat je het even zegt want volgens mij was jou O net als mijn R geen fan van voorlezen :D geen geduld en zelf het boek willen pakken!
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:52:13 #246
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_130923826
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:54 schreef bitterend het volgende:
hier 10 dagen voor de sint :D
Hier 10 dagen na de Sint ;).
(en op m'n eigen verjaardag ;))
pi_130924711
Waterpokken hier :( ( denken we). Bij de meet opgelopen ?
pi_130924729
En wat een leuke tips ! ^O^
pi_130924788
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:21 schreef kleinzusje het volgende:
Waterpokken hier :( ( denken we). Bij de meet opgelopen ?
Niet van mijn kind :6 :* vervelend zeg!! weet je het zeker?

NTS :D dubbel feest wel!
pi_130924836
Nee, weten het niet zeker ? geen ervaring mee. Maandag even naar de HA.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')