Ja die kosten een hoop! Of misschien een bijdrage voor schoentjes.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:50 schreef Jipster het volgende:
He Kuuks, dat is misschien best een idee. We moeten nog goede winterschoentjes kopen, en die kosten ook best wat.
Lol, wij geven hier precies hetzelfde qua cadeaus! En blijft er dus idd nog een lege plek voor andere opa....quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:44 schreef Jipster het volgende:
Voor de bijna 2jarigen, zijn er nog leuke kadotips? Ik vind het lastig..
Van ons een keukentje, van opa en oma een driewieler, maar de andere opa en oma willen ook graag wat geven...
Ik vind wel je snel omkomt in het speelgoed hoor
Een babyzusje krijgt J!quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:32 schreef bitterend het volgende:
Jipster lastig dat hij zo reageert! ik hoop dat hij snel gewend is aan zijn broertje.zusje (sorry ik heb gemist wat het wordt) Sept baby! dat is dus heel snel al!
![]()
http://www.bol.com/nl/p/m(...)ek/1001004006423652/quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:37 schreef bitterend het volgende:
ahh zusje![]()
super!!\\hebben jullie een voorbeeld van zo'n boek?
Niet van mijn kindquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:21 schreef kleinzusje het volgende:
Waterpokken hier( denken we). Bij de meet opgelopen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |