Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef Hier het volgende:Ook hiermee te maken gehad. Vervelende bovenburen, niet werken wel leven tot 's nachts etc etc.
Meerdere malen aangeweest, niet geholpen. Woningbouw in kennis gesteld, die zijn thee wezen drinken en de buren spelen de vermoorde onschuld.
Je mag lawaai maken tussen 07.00 uur en 23.00 uur. Leefgeluiden noemen we dat. Alles hier buiten is verstoring van het leefgenot.
Met de wijkagent gesproken. Weinig geholpen. Tot dat ik op een punt stond zoals TS, er zelf bjina aan onder doorgaan.
Omdat deze mensen 's nachts de man zijn en 's ochtends slapen:
* keihard de muziek aanzetten onder hun slaapkamer. Mijn deuren en ramen waren verder dicht. De box zo neer gezet bij een deur, zodat de deur ook nog wat gaat trillen.
Na twee dagen kwamen ze beneden of het wat zachter kan. Aangegeven jullie eerst. Heb ik last van jullie, heb je de volgende dag last van mij.
In eerste instantie was het rustig. Totdat zij 's nachts 23.00 uur hard muziek aanzetten. En nu had ik eindelijk bewijs voor de politie. Hen gebeld en langs geweest en de hermandad heeft kunnen constateren dat er veel geluidsoverlast was. Ze hebben een gele kaart gekregen en een boete.
Ik ging gewoon door. Voordat ik wegging naar het werk, CD 1x afdraaien en op standje 10 zetten. Een week later hadden de buren de muziek weer aanstaan. Gebeld, gekomen en geluidsinstallatie is weggehaald.
Buren gingen met deuren smijten. Voordat ik naar het werk ging, eerst met de deuren smijten en CD weer op standje 10.
Nu: heerlijk rustig. Dag meneer, hoe is het? Zo hoort het. Sommige mensen hebben het gewoon niet door.
Dus:
* kenbaar maken bij woningbouw
* kenbaar wijkagent
* in de ochtend uren vanaf 07.00 uur leefgeluiden maken. Net zoals zij het doen.
* uitdagen met muziekinstallatie
Hou absoluut niet van a-sociaal gedrag. Dit was het enige middel. Ik las je topic, heb mij geregistreerd en hopelijk heb je wat aan mijn verhaal.
En ga nu niet de 'goody 2 shoes' uithangen. Zij verzieken jou leven...