SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik zou uitgaan van niks. Ola John leek een optie, maar dat gaat niet door.quote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef hafcfan het volgende:
Komt er nou nog wat of gaat er echt niks gebeuren?
Ik zie Overmars er voor aan om iemand uit de Noorse 3e divisie te plukken, omdat hij zo lekker goedkoop isquote:Op maandag 2 september 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zie Overmars er nog wel voor aan om vanavond laat nog even met Joop te bellen over Tadic
Overmars is dan ook niet veel beter dan pakweg Martin van Geel of Louis van Gaal als technisch directeur.quote:Op maandag 2 september 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zie Overmars er nog wel voor aan om vanavond laat nog even met Joop te bellen over Tadic
Dan hebben jullie echt de slechtste selectie ooit.quote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik zou uitgaan van niks. Ola John leek een optie, maar dat gaat niet door.
Labyad zou nog kunnen, voor de rest zie ik ook geen andere speler meer komen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik zou uitgaan van niks. Ola John leek een optie, maar dat gaat niet door.
Ahhhh moest er net niemand lachen henk?quote:
Martin van Geel de man die ons rijk maakte met de transfer van Babelquote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overmars is dan ook niet veel beter dan pakweg Martin van Geel of Louis van Gaal als technisch directeur.
'Ajax heeft op het laatste moment nog een poging gewaagd bij FC Twente om Tadic over te nemen. Voorzitter Joop Munsterman liet echter aan Marc Overmars weten dat ze de Serviër niet voor een bedrag van onder de 20 miljoen wouden verkopen aan de Amsterdammers.'quote:Op maandag 2 september 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zou tevreden zijn met Labyad, maar die komt toch niet.quote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef Krunep het volgende:
[..]
Labyad zou nog kunnen, voor de rest zie ik ook geen andere speler meer komen.
Ja met jullie ouwe beste speler.quote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan hebben jullie echt de slechtste selectie ooit.
Hij is wel beter want hij heeft geld tot zijn beschikking en geeft dat niet makkelijk uit, dat kan je van die andere 2 niet zeggenquote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overmars is dan ook niet veel beter dan pakweg Martin van Geel of Louis van Gaal als technisch directeur.
Enige voltreffers waren Suarez en Stuntelaar .quote:Op maandag 2 september 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Martin van Geel de man die ons rijk maakte met de transfer van Babel
Ik ben er ook niet heel erg tevreden over, zeker als straks blijkt dat ze 4mln hebben betaald voor Duarte maar dat is afwachten.quote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan hebben jullie echt de slechtste selectie ooit.
Hij scheept ons op met een middelmatige selectie.quote:Op maandag 2 september 2013 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel beter want hij heeft geld tot zijn beschikking en geeft dat niet makkelijk uit, dat kan je van die andere 2 niet zeggen
Labyad zou wel willen, maar of Ajax hem genoeg salaris aanbiedt.... dat is nog maar de vraag.quote:Op maandag 2 september 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou tevreden zijn met Labyad, maar die komt toch niet.
Alsof we goede spelers gaan kopen
Die gozer moet maar tevreden zijn met een tonnetje of 6 als hij echt zijn carrière wil redden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:06 schreef Krunep het volgende:
[..]
Labyad zou wel willen, maar of Ajax hem genoeg salaris aanbiedt.... dat is nog maar de vraag.
*wildenquote:Op maandag 2 september 2013 16:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'Ajax heeft op het laatste moment nog een poging gewaagd bij FC Twente om Tadic over te nemen. Voorzitter Joop Munsterman liet echter aan Marc Overmars weten dat ze de Serviër niet voor een bedrag van onder de 20 miljoen wouden verkopen aan de Amsterdammers.'
Zoiets?
Dat ligt toch niet aan hemquote:Op maandag 2 september 2013 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij scheept ons op met een middelmatige selectie.
Het is ook de bedoeling dat hij basisspeler wordt, ga ik van uit tenminste.quote:Op maandag 2 september 2013 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar bij jullie is hij ook zo basisspeler. Schone speelt hij er zo uit.
Dat die Eriksen verkoopt vlak voor het einde ? Aan wie zal het dan liggen ? TH ?quote:
De Boer welke heel stoer had gesteld hem niet meer op te stellen met een één jarig contractquote:Op maandag 2 september 2013 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat die Eriksen verkoopt vlak voor het einde ? Aan wie zal het dan liggen ? TH ?
Aan de markt en het beleid om niet mee te doen aan die gekte.quote:Op maandag 2 september 2013 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat die Eriksen verkoopt vlak voor het einde ? Aan wie zal het dan liggen ? TH ?
Die zal dan blij zijn dat die weg is .quote:Op maandag 2 september 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Boer welke heel stoer had gesteld hem niet meer op te stellen met een één jarig contract
ik noem het nu niet echt beleid .quote:Op maandag 2 september 2013 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de markt en het beleid om niet mee te doen aan die gekte.
Hij doet nu juist wel mee aan die gekte.quote:Op maandag 2 september 2013 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de markt en het beleid om niet mee te doen aan die gekte.
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 2 september 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij doet nu juist wel mee aan die gekte.
Gala sloeg een bod af.quote:Op maandag 2 september 2013 16:12 schreef Krunep het volgende:
Sneijder mogelijk naar Arsenal, maar hij sloeg een bod van Manchester United af...
Hij verkoopt toch alsnog zijn spelbepaler in de laatste week van de transferperiode?quote:
Dat kan hij toch niet tegenhouden als ze aan de voorwaarden voldoen?quote:Op maandag 2 september 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij verkoopt toch alsnog zijn spelbepaler in de laatste week van de transferperiode?
Gala of Man United, moeilijke keuze.quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Krunep het volgende:
[..]
Sneijder had er zelf geen trek in, dat heb ik gelezen tenminste.
Wat kan hij daar aan doen? Hem niet verkopen is geen optiequote:Op maandag 2 september 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij verkoopt toch alsnog zijn spelbepaler in de laatste week van de transferperiode?
Manchester is niks voor Joquote:Op maandag 2 september 2013 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gala of Man United, moeilijke keuze.
Gunstiger belastingklimaat ofzo.quote:Op maandag 2 september 2013 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fuck haar, ze is toch fucking lelijk atm. Lopen nog leukere chicks rond in manchester voor wessa .quote:
Leo Beenhakker was de laatste die echt van toegevoegde waarde leek te zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hé nieuwe UI.quote:Op maandag 2 september 2013 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fuck haar, ze is toch fucking lelijk atm. Lopen nog leukere chicks rond in manchester voor wessa .
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op maandag 2 september 2013 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is hij blijkbaar teruggekomen op zijn eerdere bewering dat verkopen in de laatste week geen optie was.quote:Op maandag 2 september 2013 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat kan hij daar aan doen? Hem niet verkopen is geen optie
Die kwam met pareltjes als Trabelsi, Mido, Zlatan en Maxwellquote:Op maandag 2 september 2013 16:16 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Leo Beenhakker was de laatste die echt van toegevoegde waarde leek te zijn.
Ik wel, dus ik deelde hem gratis met jullie voor het geval jullie ook zouden moeten lachen. Zo ben ik.quote:
Hij had 'm inderdaad ook niet kunnen verkopen. Had ie z'n contract niet verlengd, het hele jaar uit chagrijn kut gespeeld en volgend jaar gratis de deur uit gelopen. Daar schiet je wat mee opquote:Op maandag 2 september 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan is hij blijkbaar teruggekomen op zijn eerdere bewering dat verkopen in de laatste week geen optie was.
Over Eriksen is altijd gezegd dat hij weg mocht als er een mooie club kwamquote:Op maandag 2 september 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan is hij blijkbaar teruggekomen op zijn eerdere bewering dat verkopen in de laatste week geen optie was.
Heb je gelijk in. Maar Overmars was erg stellig in zijn bewering. Bij de andere clubs hielden ze een slag om de arm: Als de markt in beweging komt weet je niet wat er nog allemaal mogelijk is.quote:Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij had 'm inderdaad ook niet kunnen verkopen. Had ie z'n contract niet verlengd, het hele jaar uit chagrijn kut gespeeld en volgend jaar gratis de deur uit gelopen. Daar schiet je wat mee op
Heeft hij dat gezegd? kan ik me niet voorstellen, maar het was vrij simpel Eriksen had een gelimiteerde transfersom en daar heeft Spurs aan voldoen met nog een prestatiebonusje erboven op, dan ben je klaarquote:Op maandag 2 september 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben aan het googlen, maar kan het niet terug vinden. Dan heb ik dat blijkbaar verkeerd onthouden. Ik vind alleen terug dat Eriksen of zou vertrekken of zou bijtekenen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd? kan ik me niet voorstellen, maar het was vrij simpel Eriksen had een gelimiteerde transfersom en daar heeft Spurs aan voldoen met nog een prestatiebonusje erboven op, dan ben je klaar
Ach joh, we hebben nog alle tijd.quote:Op maandag 2 september 2013 16:23 schreef Heeinz het volgende:
Waar blijft die verrassing van Overmars
Die komt nietquote:Op maandag 2 september 2013 16:23 schreef Heeinz het volgende:
Lijkt me echt stug dat hij dat gezegd heeft maar goed, wat ik al zei als een club aan de voorwaarden wil voldoen en de speler wil erheen is het gewoon een deal, daar valt weinig aan tegen te houden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben aan het googlen, maar kan het niet terug vinden. Dan heb ik dat blijkbaar verkeerd onthouden. Ik vind alleen terug dat Eriksen of zou vertrekken of zou bijtekenen.
En dat had Eriksen uiteraard nooit gedaan als Ajax hem op deze wijze aan zijn contract had gehouden, en gelijk heeft hij.quote:Op maandag 2 september 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben aan het googlen, maar kan het niet terug vinden. Dan heb ik dat blijkbaar verkeerd onthouden. Ik vind alleen terug dat Eriksen of zou vertrekken of zou bijtekenen.
Die is er al.quote:Op maandag 2 september 2013 16:23 schreef Heeinz het volgende:
Niet echt het juiste topic.quote:Op maandag 2 september 2013 16:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://whatbaleearns.co.uk/ <- Ter vermaak
Ach, we mogen hier ook best wat lachen af en toequote:
Ajax moet wel iemand kopen, of we worden door heel Europa uitgelachen straks in de Champions League...quote:Op maandag 2 september 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is er al.
Er komt niemand, goeie hè.![]()
We worden sowieso wel uitgelachen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:29 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ajax moet wel iemand kopen, of we worden door heel Europa uitgelachen straks in de Champions League...
Ach, we zitten even in een laagconjuctuur. Komt allemaal weer helemaal goed dalijk als onze volgende supertalenten boven komen drijven aan de hand van superheld Siem de Jong.quote:Op maandag 2 september 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We worden sowieso wel uitgelachen.
Alleen nu zelfs in Nederland.
Daar vergis je je dus in. Dat leedvermaak zal hooguit uit Nederland (en België) komen. In de rest van Europa verwacht niemand meer iets van de NL-se clubs, dus zal er ook niet worden gelachen bij een zwak presterend Ajax.quote:Op maandag 2 september 2013 16:29 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ajax moet wel iemand kopen, of we worden door heel Europa uitgelachen straks in de Champions League...
quote:Op maandag 2 september 2013 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, we zitten even in een laagconjuctuur. Komt allemaal weer helemaal goed dalijk als onze volgende supertalenten boven komen drijven aan de hand van superheld Siem de Jong.
Daarom en ze kunnen in NL wel lachen maar Ajax blijft kampioenskandidaat nr1 ook als er niemand meer bij komt, het wordt wel wat spannender dat wel.quote:Op maandag 2 september 2013 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar vergis je je dus in. Dat leedvermaak zal hooguit uit Nederland (en België) komen. In de rest van Europa verwacht niemand meer iets van de NL-se clubs, dus zal er ook niet worden gelachen bij een zwak presterend Ajax.
Het niveau in Nederland is op dit moment erg treurig.quote:Op maandag 2 september 2013 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom en ze kunnen in NL wel lachen maar Ajax blijft kampioenskandidaat nr1 ook als er niemand meer bij komt, het wordt wel wat spannender dat wel.
Klopt, al moet bij jullie wel De Jong zsm terugkomen. Anders is het écht pure middelmaat op het moment.quote:Op maandag 2 september 2013 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom en ze kunnen in NL wel lachen maar Ajax blijft kampioenskandidaat nr1 ook als er niemand meer bij komt, het wordt wel wat spannender dat wel.
Helemaal met je eensquote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het niveau in Nederland is op dit moment erg treurig.
Aiii, een Ajax shirt met Sana achterop gekocht toen die de sterren van de hemel speelde een aantal wedstrijden vorig seizoen?quote:Op maandag 2 september 2013 16:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is aardig geflopt daar ja.
Nee joh.quote:Op maandag 2 september 2013 16:39 schreef Krunep het volgende:
Eigenlijk missen we Babel en Sulejmani op het moment heel hard.
Wie?!?quote:Op maandag 2 september 2013 16:39 schreef Krunep het volgende:
Wees dan in elk geval een grappige troll. Dit is gewoon een beetje sneu.quote:Op maandag 2 september 2013 16:39 schreef Krunep het volgende:
Ik ben serieus... De zoektocht naar een geschikte speler was minder hard geweest als we Babel, Sulejmani en Boerrigter nog tot onze beschikking hadden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wees dan in elk geval een grappige troll. Dit is gewoon een beetje sneu.
quote:Op maandag 2 september 2013 16:42 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ik ben serieus... De zoektocht naar een geschikte speler was minder hard geweest als we Babel, Sulejmani en Boerrigter nog tot onze beschikking hadden.
Klopt. Al jaren een glijbaan naar beneden. Sinds 2005 is het elk jaar rap minder geworden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het niveau in Nederland is op dit moment erg treurig.
Of je moet Sana en Bojan op het moment beter vinden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:42 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ik ben serieus... De zoektocht naar een geschikte speler was minder hard geweest als we Babel, Sulejmani en Boerrigter nog tot onze beschikking hadden.
Nou ja, hij heeft wel een punt. Babel en Sulejmani waren zeker niet minder dan wat er nu op de flanken loopt.quote:
Niet beter, maar ook niet slechter.quote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef Krunep het volgende:
[..]
Of je moet Sana en Bojan op het moment beter vinden.
Boerrigter is een houten klaas, Babel was van te voren duidelijk dat het voor een jaar was en Sulejmani daar begin ik niet eens overquote:Op maandag 2 september 2013 16:42 schreef Krunep het volgende:
[..]
Sowiesoquote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef Krunep het volgende:
[..]
Of je moet Sana en Bojan op het moment beter vinden.
Ik was meer tevreden over Boerrigter, Babel en Sulejmani (ja, Sulejmani ja) dan dat ik nou over Sana en Bojan ben. En ik vond Sulejmani in het seizoen 11/12 nog zo slecht nog niet.quote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Boerrigter is een houten klaas, Babel was van te voren duidelijk dat het voor een jaar was en Sulejmani daar begin ik niet eens over
Ik heb liever dat er goede spelers bijkomen. En dat had ook makkelijk gekund.quote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel een punt. Babel en Sulejmani waren zeker niet minder dan wat er nu op de flanken loopt.
Siem de Jong moet dan ook in de spits staan. Die heeft meer oog voor die naar binnen komende buitenspelers.quote:Op maandag 2 september 2013 16:46 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal eerlijk gezegd. Siggy is een spits die het nadrukkelijk moet hebben van de voorzetten, net als Matavz bij PSV. Met het verschil dat Siggy in mijn ogen puur voetballend gewoon nog slechter is.
Maar bij Ajax maken ze nu dezelfde fout als bij PSV vorig jaar. Een spits die ballen van de zijkant moet hebben, maar buitenspelers die alleen naar binnen komen en dan voor eigen glorie gaan. Dan speel je dus een groot deel van de wedstrijd met 10 man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |