abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 september 2013 @ 15:49:09 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130743718
Aldus tribalwars:
quote:
Hoe ziet de ideale maatschappij eruit. ten eerst hoe zien de huizen eruit ik dacht aan earthships.

Hoe ziet de maatschappij eruit. Die bestaat uit allemaal kleine dorpen. Maximaal zo'n 500 a 1000 mensen per dorp.
Hoe wordt er dan geregeerd. Je hebt een open maatschappij. Een aantal mensen die willen beslissen over belangrijke zaken en de andere mensen in het dorpen beslissen dan of ze er mee eens zijn. De heet actieve democratie. En mensen die corrupt willen zijn of zich heel erg misdragen vliegen het dorp uit die gaan dan maar lekker in de NWO wonen.
En iedereen is zelfvoorzienend zijn eigen stroom zijn eigen eten. En de overig dingen die produceren de dorp genoten voor heel het dorp. En de natuur is heel belangrijk niks wordt verspilt en we hebben respect voor de natuur. Iedereen heeft gelijke rechten en iedereen heeft even veel. En iedereen werkt bijvoorbeeld een paar dagen aan een voorziening voor heel het dorp. Verder staat contact met mensen ook hoog op de agenda de dorp mensen organiseren bijvoorbeeld activiteiten met de buren. En land grenzen bestaan niet waarom zou je die nodig hebben. De aarde is van iedereen. Grenzen zijn er alleen aangebracht om de slaven een gevoel van vrijheid te geven. Maar feit is dat elke land een slaven systeem heeft alleen de vorm ervan verschilt per land. En feite is dat de illuminatie in elke land de baas speelt. Alleen in Landen als Noord Korea en Iran daar zijn ze niet de baas. Daarom zijn die landen ook zogenaamd gevaarlijk.
FYI volgens sommige is deze ideale maatschapij er al!
want alles wat evil is ( moordpartijen aanslagen zolang het maar op grote afstand is gebeurt) is nep ik noem hierbij geen namen.

Tribalwars gaat laten zien hoe een gewone schooljongen een volledige beschaving uit de grond gaat stampen :)

vorige topic aardig van het ondewerp af gegleden dus hier verder over het bovenstaande onderwerp :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_130743816
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:
Aldus tribalwars:

[..]

FYI volgens sommige is deze ideale maatschapij er al!
want alles wat evil is ( moordpartijen aanslagen zolang het maar op grote afstand is gebeurt) is nep ik noem hierbij geen namen.

Ik heb niemand hier gehoord dat zeggen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 2 september 2013 @ 15:55:35 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130743906
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 15:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb niemand hier gehoord dat zeggen.
niet? das raar, het komt er wel op neer :)
pi_130743975
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 15:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

niet? das raar, het komt er wel op neer :)
Met jouwe rare obsessie over ouwe nazis,het verbaast me 'n beetje dat je weet niet hoe dikke vrienden de nazis waren met het OSS(later CIA)
Er is ook 'n rare connectie tussen Jim Jones en CIA.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130744106
Who gives a fuck. Laten we het weer over een ideale maatschappij hebben, niet over rare cyannide-zelfmoordsektes en in hoeverre dat op de zelfmoord van bepaalde nazi's lijkt. Jonestown sekte, Himmler, heel erg on-topic allemaal.
  maandag 2 september 2013 @ 16:09:11 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130744375
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 15:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met jouwe rare obsessie over ouwe nazis,het verbaast me 'n beetje dat je weet niet hoe dikke vrienden de nazis waren met het OSS(later CIA)
Er is ook 'n rare connectie tussen Jim Jones en CIA.
ik geef alleen een voorbeeld jij komt daar mee aanzetten ik geef de foto alleen als vergelijking.
omdat die persoon ook doormiddel van cyaankali aan het eidne kwam.

er zijn wel meer connecties.
net zo veel als tussen jou en zanger rinus..

maar het gaat in dit geval om de ideale maatschappij we kunnen bewerkstlligen dat deze poging tot een ideale maatschappij uitgelopen is tot een deceptie.. ook al heeft deze in jou ogen gewoon niet plaats gevonden omdat... Tingo logica.

mja weer terug on-topic

Plato maakt een onderscheid tussen vijf staatsvormen en rangschikt ze in volgorde van degeneratie. De aristocratie is in zijn opvatting de ideale staat, in de vier andere staatsvormen nemen de gebreken steeds meer toe. De timocratie van de militairen en de oligarchie van de rijken kunnen nog op begrip rekenen. Status en geld kunnen best een zeker genot opleveren, als ze de leiding volgen van het verstand en niet blindelings naar bevrediging streven. Democratie en tirannie daarentegen worden in de Politeia niet toegelaten.
1.Een aristocratie: wordt bestuurd door de 'besten' (áristos=meest bekwaam). Dat zijn degenen die in filosofisch en militair opzicht de beste prestaties geleverd hebben.
2.Een timocratie: wordt bestuurd door militairen, vergelijkbaar met het toenmalige Spartaanse systeem. In deze staatsvorm gaan de filosofische kwaliteiten wel verloren en nemen de onderlinge twisten toe.
3.Een oligarchie: wordt bestuurd door rijken. Plato wil niet dat rijkdom de maatschappelijke positie bepaalt.
4.Een democratie: wordt meestal bestuurd door 'darren'. Zoals darren een pest zijn voor de bijenkolonie, zijn deze mensen een pest voor de samenleving. Er zijn darren met angel (criminelen) en darren zonder angel (bedelaars)[6]. In een democratie is er te veel vrijheid, waardoor zij zal leiden naar tirannie.
5.Een tirannie: wordt bestuurd door een tiran. Het volk geeft zijn macht over aan één persoon en moet zich dan aan hem onderwerpen. Dit resulteert onvermijdelijk in uitbuiting en slavernij. Tirannie is volgens de Politeia de hoogste vorm van immoraliteit.
  maandag 2 september 2013 @ 16:13:14 #7
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130744494
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:01 schreef illusions het volgende:
Who gives a fuck. Laten we het weer over een ideale maatschappij hebben, niet over rare cyannide-zelfmoordsektes en in hoeverre dat op de zelfmoord van bepaalde nazi's lijkt. Jonestown sekte, Himmler, heel erg on-topic allemaal.
Wat is dat voor dansje dat die jongen doet op je avatar? Heb je daar ook een youtubefilmpje van ofzo? :)
Feyenoord!
  maandag 2 september 2013 @ 16:13:25 #8
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_130744501
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 15:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

We hebben helemaal geen democratie.

We hebben een schijndemocratie maar de macht ligt bij de banken en de grote multinationals. Follow the Money.
Wat let je om zelf een politieke partij te vormen zodat je zeker weet dat de beslisingen niet door de banken etc genomen worden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 2 september 2013 @ 16:16:44 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130744607
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat let je om zelf een politieke partij te vormen zodat je zeker weet dat de beslisingen niet door de banken etc genomen worden?
Ik hoor dat gejammer genoeg, maar dat willen ze niet doen.
als tegen commentaar word er gegeven dat .................... niks eigenlijk.

ze weten gewoon zelf dat nauwelijks iemand op hun zal stemmen.
  maandag 2 september 2013 @ 16:51:36 #10
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130745791
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik hoor dat gejammer genoeg, maar dat willen ze niet doen.
als tegen commentaar word er gegeven dat .................... niks eigenlijk.

ze weten gewoon zelf dat nauwelijks iemand op hun zal stemmen.
Nogal logisch als je net begint met een politieke partij en ook nog eens met complottheorieen.....

Dat is in theorie allemaal leuk en aardig maar zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet. Ik stem op kleine partijen die voor belangrijke punten staan waar ik in geloof maar daar stemmen zelfs al te weinig mensen op zodat ze niet over de kiesdrempel komen.
Feyenoord!
  maandag 2 september 2013 @ 16:56:33 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130745984
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nogal logisch als je net begint met een politieke partij en ook nog eens met complottheorieen de waarheid komt.....

Dat is in theorie allemaal leuk en aardig maar zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet. Ik stem op kleine partijen die voor belangrijke punten staan waar ik in geloof maar daar stemmen zelfs al te weinig mensen op zodat ze niet over de kiesdrempel komen.
kleine correctie. ze gebruiken dat woord nooit.
En hoezo niet, kijk naar de LPF 1 charismatige leider was er voor nodig dat bij de eerste deelname gelijk 26 zetels werden behaald.
pi_130746010
Tribalwars, ze zoeken nog deelnemers.
Misschien toch eens overwegen?
Dat benadert je ideaal toch een heel eind.

http://utopiatv.nl/
  maandag 2 september 2013 @ 17:01:08 #13
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130746134
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

kleine correctie. ze gebruiken dat woord nooit.
En hoezo niet, kijk naar de LPF 1 charismatige leider was er voor nodig dat bij de eerste deelname gelijk 26 zetels werden behaald.
Prima maar dat is niet het pad wat ik moet bewandelen. Als er in de politiek iemand opstaat die veel van mijn standpunten deelt wat betreft complottheorieeen en hoe de wereld werkt zal ik er natuurlijk achter gaan staan. Gelukkig worden er steeds meer en sneller mensen wakker dus heb goeie hoop daarop. :)
Feyenoord!
  maandag 2 september 2013 @ 17:05:48 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130746265
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Prima maar dat is niet het pad wat ik moet bewandelen. Als er in de politiek iemand opstaat die veel van mijn standpunten deelt wat betreft complottheorieeen en hoe de wereld werkt zal ik er natuurlijk achter gaan staan. Gelukkig worden er steeds meer en sneller mensen wakker dus heb goeie hoop daarop. :)
die onzin zin weer, er zijn er genoeg mensen die zich in dit soort dingen verdiepen hoor.
maar veel dingen worden verwezen naar de prullenbak aangezien ze theoretisch al niet mogelijk zijn, als dat al niet kan...
De mens denk wel degelijk goed na , mooi voorbeeld is zoals het nu al in het nieuws komt over syrie, je merkt dat iedereen het daadwerkelijke bewijs wil zien dat Asad het heeft gedaan, maar dit gebeurt niet.
Dus merk je dat er steeds meer tegenslag is voor de VS, aangezien ze nu BOE hebben geroepen, maar het niet waar kunnen maken.

maar we raken weer off-topic ;)
pi_130746509
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

die onzin zin weer, er zijn er genoeg mensen die zich in dit soort dingen verdiepen hoor.
maar veel dingen worden verwezen naar de prullenbak aangezien ze theoretisch al niet mogelijk zijn, als dat al niet kan...
De mens denk wel degelijk goed na , mooi voorbeeld is zoals het nu al in het nieuws komt over syrie, je merkt dat iedereen het daadwerkelijke bewijs wil zien dat Asad het heeft gedaan, maar dit gebeurt niet.
Dus merk je dat er steeds meer tegenslag is voor de VS, aangezien ze nu BOE hebben geroepen, maar het niet waar kunnen maken.

maar we raken weer off-topic ;)

Dat valt wel mee hoor. Dit topic is op meerdere manieren te interpreteren.
pi_130747097
quote:

[..]

Ah, de "stuurlui aan wal" techniek. Typerend :)
Conscience do cost.
pi_130747885
quote:

[..]

Waar baseer je dat op?
★★★
  maandag 2 september 2013 @ 18:00:55 #18
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130747959
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 17:58 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Op eigen contacten en wat ik zie en lees op het net. Paar jaar geleden bestonden TRU en BNW nog niet op FOK bv.
Feyenoord!
pi_130748419
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Op eigen contacten en wat ik zie en lees op het net. Paar jaar geleden bestonden TRU en BNW nog niet op FOK bv.
Ik ook. Over de jaren heb ik met heel veel mensen gesproken op tinternet,in de kroeg enz. van alle soorten niveaus,nationaliteiten,professies, bvb. en over het algemeen voor vele zijn bepaalde onderwerpen niet zo 'gek' niet meer.
pi_130748773
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat is dat voor dansje dat die jongen doet op je avatar? Heb je daar ook een youtubefilmpje van ofzo? :)
Denk dat het de "Melbourne Shuffle" was. Heb 't zelf ook niet echt onder de knie. :')
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan neem je al aan dat iemand gelooft dat politieke partijen ook daadwerkelijk een invloed hebben en geen poppenkast zijn om de massa zoet te houden.
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook. Over de jaren heb ik met heel veel mensen gesproken op tinternet,in de kroeg enz. van alle soorten niveaus,nationaliteiten,professies, bvb. en over het algemeen voor vele zijn bepaalde onderwerpen niet zo 'gek' niet meer.
Eens. Het is absoluut geen taboe meer en je wordt niet heel snel meer als conspiracy theorist aangekeken. De een gaat natuurlijk verder dan de ander, maar opzich zie ik liever een soort naïviteit zoals tribalwars zo mooi demonstreert :D, als een "niks aan de hand" ontkennende houding.
pi_130748806
Ah joh, maak je niet druk. Niets aan de hand.
Ja doei.
  maandag 2 september 2013 @ 18:30:58 #22
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130748877
Ik blijf bij mijn standpunten. In elke maatschappij heb je mensen die naar macht geilen. Dat is dan maar zo maar feite blijft dat in mijn ideale maatschappij dat stukken minder. Ik zie dit door de vingers zolang ze hun werk maar goed doen. Anders vliegen ze eruit. En ik denk dat twingo gelijk heeft.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  maandag 2 september 2013 @ 18:32:35 #23
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_130748929
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Denk dat het de "Melbourne Shuffle" was. Heb 't zelf ook niet echt onder de knie. :')

[..]

Dan neem je al aan dat iemand gelooft dat politieke partijen ook daadwerkelijk een invloed hebben en geen poppenkast zijn om de massa zoet te houden.

[..]

Eens. Het is absoluut geen taboe meer en je wordt niet heel snel meer als conspiracy theorist aangekeken. De een gaat natuurlijk verder dan de ander, maar opzich zie ik liever een soort naïviteit zoals tribalwars zo mooi demonstreert :D, als een "niks aan de hand" ontkennende houding.
Eens. Tribalwars is echt een prachtig voorbeeld. Doet gewoon zijn eigen ding en ziet de wereld op een hele andere manier dan de meeste mensen. En hij discussieert ook nog eens op een superbeschaafde manier zonder anderen aan te vallen of pissig te worden. En anderen in hun waarde te laten. Iets waar de meeste (waaronder ikzelf) hier nog veel van kunnen leren.
Feyenoord!
  maandag 2 september 2013 @ 18:39:42 #24
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130749199
bedankt voor compliment japie. Ik wil jullie nog iets vertellen over Syrie. Ze vallen Syrie nog niet meteen aan dit doen ze om een bepaalde reden. Dit kan zijn omdat mensen te veel wakker worden zag vandaag een mooi brief van een lezer van de metro dat best veel waarheid bevatten. Dus daarom moeten ze massa nog meer overtuigen van de misdaden van Syrië. Dus komt er waarschijnlijk nog een aanval in Syrië door het zogenaamde leger van Assad. Of ze gaan de nieuwe media helemaal kapot maken dit is nog niet helemaal duidelijk. Het is wel duidelijk dat ze dat laatste kunnen combineren met de Fema kampen en de Wet Martin. Als dat laatste van kracht is leven we in een definitie in een politiestaat. En vrijheid van meningsuiting bestaat dan niet meer. De Grenzen zullen dan ook wel snel sluiten . Ik denk persoonlijk dat we te maken met alle van deze dingen maar dan niet in de juiste volgorde.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130749244
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Paar jaar geleden bestond internet ook niet. Ergo, je hebt geen idee hoeveel mensen jouw definitie van 'wakker' volgen. Je hoopt gewoon dat het er veel zijn :)
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')