FYI volgens sommige is deze ideale maatschapij er al!quote:Hoe ziet de ideale maatschappij eruit. ten eerst hoe zien de huizen eruit ik dacht aan earthships.
Hoe ziet de maatschappij eruit. Die bestaat uit allemaal kleine dorpen. Maximaal zo'n 500 a 1000 mensen per dorp.
Hoe wordt er dan geregeerd. Je hebt een open maatschappij. Een aantal mensen die willen beslissen over belangrijke zaken en de andere mensen in het dorpen beslissen dan of ze er mee eens zijn. De heet actieve democratie. En mensen die corrupt willen zijn of zich heel erg misdragen vliegen het dorp uit die gaan dan maar lekker in de NWO wonen.
En iedereen is zelfvoorzienend zijn eigen stroom zijn eigen eten. En de overig dingen die produceren de dorp genoten voor heel het dorp. En de natuur is heel belangrijk niks wordt verspilt en we hebben respect voor de natuur. Iedereen heeft gelijke rechten en iedereen heeft even veel. En iedereen werkt bijvoorbeeld een paar dagen aan een voorziening voor heel het dorp. Verder staat contact met mensen ook hoog op de agenda de dorp mensen organiseren bijvoorbeeld activiteiten met de buren. En land grenzen bestaan niet waarom zou je die nodig hebben. De aarde is van iedereen. Grenzen zijn er alleen aangebracht om de slaven een gevoel van vrijheid te geven. Maar feit is dat elke land een slaven systeem heeft alleen de vorm ervan verschilt per land. En feite is dat de illuminatie in elke land de baas speelt. Alleen in Landen als Noord Korea en Iran daar zijn ze niet de baas. Daarom zijn die landen ook zogenaamd gevaarlijk.
Ik heb niemand hier gehoord dat zeggen.quote:Op maandag 2 september 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:
Aldus tribalwars:
[..]
FYI volgens sommige is deze ideale maatschapij er al!
want alles wat evil is ( moordpartijen aanslagen zolang het maar op grote afstand is gebeurt) is nep ik noem hierbij geen namen.
niet? das raar, het komt er wel op neerquote:Op maandag 2 september 2013 15:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb niemand hier gehoord dat zeggen.
Met jouwe rare obsessie over ouwe nazis,het verbaast me 'n beetje dat je weet niet hoe dikke vrienden de nazis waren met het OSS(later CIA)quote:Op maandag 2 september 2013 15:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
niet? das raar, het komt er wel op neer
ik geef alleen een voorbeeld jij komt daar mee aanzetten ik geef de foto alleen als vergelijking.quote:Op maandag 2 september 2013 15:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Met jouwe rare obsessie over ouwe nazis,het verbaast me 'n beetje dat je weet niet hoe dikke vrienden de nazis waren met het OSS(later CIA)
Er is ook 'n rare connectie tussen Jim Jones en CIA.
Wat is dat voor dansje dat die jongen doet op je avatar? Heb je daar ook een youtubefilmpje van ofzo?quote:Op maandag 2 september 2013 16:01 schreef illusions het volgende:
Who gives a fuck. Laten we het weer over een ideale maatschappij hebben, niet over rare cyannide-zelfmoordsektes en in hoeverre dat op de zelfmoord van bepaalde nazi's lijkt. Jonestown sekte, Himmler, heel erg on-topic allemaal.
Wat let je om zelf een politieke partij te vormen zodat je zeker weet dat de beslisingen niet door de banken etc genomen worden?quote:Op maandag 2 september 2013 15:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen democratie.
We hebben een schijndemocratie maar de macht ligt bij de banken en de grote multinationals. Follow the Money.
Ik hoor dat gejammer genoeg, maar dat willen ze niet doen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat let je om zelf een politieke partij te vormen zodat je zeker weet dat de beslisingen niet door de banken etc genomen worden?
Nogal logisch als je net begint met een politieke partij en ook nog eens met complottheorieen.....quote:Op maandag 2 september 2013 16:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik hoor dat gejammer genoeg, maar dat willen ze niet doen.
als tegen commentaar word er gegeven dat .................... niks eigenlijk.
ze weten gewoon zelf dat nauwelijks iemand op hun zal stemmen.
kleine correctie. ze gebruiken dat woord nooit.quote:Op maandag 2 september 2013 16:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nogal logisch als je net begint met een politieke partij en ook nog eens met complottheorieen de waarheid komt.....
Dat is in theorie allemaal leuk en aardig maar zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet. Ik stem op kleine partijen die voor belangrijke punten staan waar ik in geloof maar daar stemmen zelfs al te weinig mensen op zodat ze niet over de kiesdrempel komen.
Prima maar dat is niet het pad wat ik moet bewandelen. Als er in de politiek iemand opstaat die veel van mijn standpunten deelt wat betreft complottheorieeen en hoe de wereld werkt zal ik er natuurlijk achter gaan staan. Gelukkig worden er steeds meer en sneller mensen wakker dus heb goeie hoop daarop.quote:Op maandag 2 september 2013 16:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
kleine correctie. ze gebruiken dat woord nooit.
En hoezo niet, kijk naar de LPF 1 charismatige leider was er voor nodig dat bij de eerste deelname gelijk 26 zetels werden behaald.
die onzin zin weer, er zijn er genoeg mensen die zich in dit soort dingen verdiepen hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 17:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Prima maar dat is niet het pad wat ik moet bewandelen. Als er in de politiek iemand opstaat die veel van mijn standpunten deelt wat betreft complottheorieeen en hoe de wereld werkt zal ik er natuurlijk achter gaan staan. Gelukkig worden er steeds meer en sneller mensen wakker dus heb goeie hoop daarop.
Dat valt wel mee hoor. Dit topic is op meerdere manieren te interpreteren.quote:Op maandag 2 september 2013 17:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
die onzin zin weer, er zijn er genoeg mensen die zich in dit soort dingen verdiepen hoor.
maar veel dingen worden verwezen naar de prullenbak aangezien ze theoretisch al niet mogelijk zijn, als dat al niet kan...
De mens denk wel degelijk goed na , mooi voorbeeld is zoals het nu al in het nieuws komt over syrie, je merkt dat iedereen het daadwerkelijke bewijs wil zien dat Asad het heeft gedaan, maar dit gebeurt niet.
Dus merk je dat er steeds meer tegenslag is voor de VS, aangezien ze nu BOE hebben geroepen, maar het niet waar kunnen maken.
maar we raken weer off-topic![]()
Ah, de "stuurlui aan wal" techniek. Typerendquote:Op maandag 2 september 2013 17:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Prima maar dat is niet het pad wat ik moet bewandelen. Als er in de politiek iemand opstaat die veel van mijn standpunten deelt wat betreft complottheorieeen en hoe de wereld werkt zal ik er natuurlijk achter gaan staan. Gelukkig worden er steeds meer en sneller mensen wakker dus heb goeie hoop daarop.
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 2 september 2013 17:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Op eigen contacten en wat ik zie en lees op het net. Paar jaar geleden bestonden TRU en BNW nog niet op FOK bv.quote:
Ik ook. Over de jaren heb ik met heel veel mensen gesproken op tinternet,in de kroeg enz. van alle soorten niveaus,nationaliteiten,professies, bvb. en over het algemeen voor vele zijn bepaalde onderwerpen niet zo 'gek' niet meer.quote:Op maandag 2 september 2013 18:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Op eigen contacten en wat ik zie en lees op het net. Paar jaar geleden bestonden TRU en BNW nog niet op FOK bv.
Denk dat het de "Melbourne Shuffle" was. Heb 't zelf ook niet echt onder de knie.quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is dat voor dansje dat die jongen doet op je avatar? Heb je daar ook een youtubefilmpje van ofzo?
Dan neem je al aan dat iemand gelooft dat politieke partijen ook daadwerkelijk een invloed hebben en geen poppenkast zijn om de massa zoet te houden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat let je om zelf een politieke partij te vormen zodat je zeker weet dat de beslisingen niet door de banken etc genomen worden?
Eens. Het is absoluut geen taboe meer en je wordt niet heel snel meer als conspiracy theorist aangekeken. De een gaat natuurlijk verder dan de ander, maar opzich zie ik liever een soort naïviteit zoals tribalwars zo mooi demonstreertquote:Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook. Over de jaren heb ik met heel veel mensen gesproken op tinternet,in de kroeg enz. van alle soorten niveaus,nationaliteiten,professies, bvb. en over het algemeen voor vele zijn bepaalde onderwerpen niet zo 'gek' niet meer.
Eens. Tribalwars is echt een prachtig voorbeeld. Doet gewoon zijn eigen ding en ziet de wereld op een hele andere manier dan de meeste mensen. En hij discussieert ook nog eens op een superbeschaafde manier zonder anderen aan te vallen of pissig te worden. En anderen in hun waarde te laten. Iets waar de meeste (waaronder ikzelf) hier nog veel van kunnen leren.quote:Op maandag 2 september 2013 18:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Denk dat het de "Melbourne Shuffle" was. Heb 't zelf ook niet echt onder de knie.
[..]
Dan neem je al aan dat iemand gelooft dat politieke partijen ook daadwerkelijk een invloed hebben en geen poppenkast zijn om de massa zoet te houden.
[..]
Eens. Het is absoluut geen taboe meer en je wordt niet heel snel meer als conspiracy theorist aangekeken. De een gaat natuurlijk verder dan de ander, maar opzich zie ik liever een soort naïviteit zoals tribalwars zo mooi demonstreert, als een "niks aan de hand" ontkennende houding.
Paar jaar geleden bestond internet ook niet. Ergo, je hebt geen idee hoeveel mensen jouw definitie van 'wakker' volgen. Je hoopt gewoon dat het er veel zijnquote:Op maandag 2 september 2013 18:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Op eigen contacten en wat ik zie en lees op het net. Paar jaar geleden bestonden TRU en BNW nog niet op FOK bv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |